𝙥𝙧𝙤𝙡𝙤𝙜𝙪𝙨

1.7K 47 0
                                    




𝓢𝓸𝓼𝓮𝓶 𝓮𝓵𝓮́𝓰 𝓳𝓸́

Bár valószínűleg soha észre sem vetted, most elárulom, hogy neked is van valakid, aki az életed legelső időszakától kezdve, egészen a végéig veled van. Egy olyan személy, aki még a legnehezebb pillanataidban is melletted marad, amikor boldog vagy, veled együtt örül. Mindenki életében csak egyetlen ilyen ember van, de még sosem találkoztam olyannal, aki igazán megbecsülte volna őt. Ne is próbáld tagadni, akármit is tesz, te mindig találsz benne valamilyen hibát: dagadt vagy éppen túlságosan vékony, lapos, esetleg túl aránytalan. Csúnya az arca, a bőre, túl vastagok a combjai. Zsíros a haja, kezelhetetlen, az egészet le kéne vágni a francba! Meg hát az a fenék... és az a ronda, nagy orr... De bárcsak csak ennyi lenne a probléma! Kétszínű, naiv, buta... semmihez sem ért, vagy ha mégis, csak okoskodik vagy felvág. Mindig van vele valami bajod, akármit is csinál: meggondolatlan, döntésképtelen, makacs, érzéketlen, szeszélyes, szétszórt, gyáva, túlságosan is merev, ügyetlen, komolytalan, hisztis, idegesítő és ha ez még nem lenne elég, rémesen lusta is! Néha, amikor már tényleg nem találsz benne semmilyen kivetnivalót, jön az, hogy már az is baj, ha egyszerűen csak létezik. Mondd, miért nem vagy képes szeretni önmagad?

__________

cassie


Minden jog fenntartva!

𝑆𝑜𝑠𝑒𝑚 𝑒𝑙𝑒́𝑔 𝑗𝑜́  || ✔Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon