Hyunjin
Sadece Ryujin ile konuşmuştum ama o Yeji'nin kendine zarar verdiğini bilmiyordu. Sadece son zamanlarda yemek yememesinden filan bahsetmişti. Farklı bir şey söylemeyecek olsalarda diğer arkadaşlarıyla da konuşmak istiyordum. Bunun için tekrar Ryujin'e gittiğimde bana okul bittikten 2-3 saat sonra bir parka gelmemi söylemişti.
Ama ben okuldan çıkar çıkmaz parka gelmiştim. Altı gölge olan ve çok görünmeyen ağacın altına oturdum. Tam sonunda kafa dinleyeceğim derken parka bir kız dört erkekli bir grup girdi. Konuştukları şeyleri net bir şekilde duyabiliyordum.
Sarı saçlı kız "Ne zaman gelicek bunlar ya." dedi tam gri saçlı bir erkek ağzını açmıştı ki parka sarı uzun sarı saçları olan bir erkek koşarak girdi ve zıplayarak gri saçlının yüzüne yumruk attı.
Tam arkadaşları ona doğru atılacaklardı ki sarı saçlının arkadaşları olduğunu düşündüğüm üç erkek onları yumruklama ya başladı. Beni en şaşırtan şey ise Ryujin'in kızın saçlarını eline dolayıp yere fırlatmasıydı.
Ben orada film izler gibi kavgayı izlerken sonunda durduklarında. En başta gelen grup yerde ağzı burnu dağılmış yatıyordu. Ryujin telefonundan yerdekilere bir şey gösterip fısıldarken onlar başıyla onaylamıştı.
Ryujin telefonunu herkesi görecek şekilde yukarı kaldırdı sanırım bir şey çekiyordu. Ryujin üçten geriye saydığında sincaba benzeyen "Yeji bebeğim park hep çöplerle dolmuş maalesef." dedi. Ne Yeji mi? Kaşlarım hızla çatılırken her şeyi Yeji'den öğrenmenin daha iyi olacağını düşündüm ve kimseye görünmeden parktan çıktım.
Ryujin'e gelmeyeceğine dair bir mesaj yazarken hızlıca eve gitmeye başladım. Yeji hastaneden çıkmıştı zaten çok derin kesmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizimin Arkadaşı-Hyunlix
FanfictionHyunjin ikizinin okuluna kayıt olur ve ikizinin arkadaşına aşık olur.