48

1.2K 134 67
                                    

Hyunjin

Hepimiz Seungmin'in evindeydik. Yeji ve Ryujin Jennie ve Jisoo teyzenin yanındaydı. Bizde boş boş oturuyorduk.

"Hoşgeldiniz~" diyerek odaya giren Jennie teyzeyle hepimiz "Hoşbulduk." dedik. Jennie teyze gülümseyerek Chan hyungun yanına oturdu. Chan hyungun gerginliği çok belli oluyordu.

Jennie teyze gözlerini kısarak Felix ve beni gösterdi "Siz sevgilisiniz" sonra Minho hyung ve Jisung'u "Siz..." ve Changbin ve Jeongin'i gösterdi "Ve siz." kafa salladığımızda kahkaha attı ve büyük bir neşeyle "Shiplerim tutmuş." dedi.

Şaşkınlıkla Felix'e döndüğümde gülümsüyordu. Jeongin "Tabiki senin shiplerin sonuçta Jennie teyze tutmaması mümkün değil." dediğinde Jennie teyze tekrar kahkaha attı.

Sonrasında Seungmin'e göz ucuyla baktı ve "Bazılarının nazı yüzünden bir ship olduğu yerde duruyor ama." dedi. Biz gülerken Seungmin "Anneee!" demişti.

"Ne anne ne doğruyu söylemek de suç oldu yaa. Hep Jisoo'ya çekmişsin ona da ben elinden tutup 'artık sevgilimsin' dedim yoksa onun açılacağı yoktu." elini sallayarak söylediklerine yine karnımız ağrıyana kadar güldük.

Sonra Jisoo teyze içeri girerek "Yine ne diyorsun arkamdan?" dediğinde Jennie teyze ayıplar gibi baktı.

"Gerçekleri söylüyorum hep benim üstüme geliyorsunuz yaa bir tane daha çocuk yapıcam o da benim tarafımı tutucak."

Jisoo teyze Jennie teyzeyi kolundan tutarak kaldırdı ve "Biz çıkıyoruz çocuklar iyi eğlenceler." diyerek salondan çıktılar.

Onların ardından Yeji ve Ryujin geldi. Ryujin tekli koltuğa oturduğunda Yeji'de yan bir şekilde onun kucağına oturdu. Alışıktık.

Jisung sırıtarak "Seung sana kardeş geliyor galiba." dediğinde biz kıkırdarken Seungmin hafifçe gülümseyerek gözlerini devirdi. Gülmekten ağzım ağrıdı amk.

"Eee ne yapacağız?" diye sordum hepsinin yüzüne bakarken.

Chan hyung "Öyle sohbet edelim." dedi.

"Ya ben şeyi merak ediyorum eş cinsel olduğunuzu ne zaman ve nasıl söylediniz?" diyen Changbin ile bende merak etmiştim. Bizden pek normal şeyler çıkacağına pek inanmıyorum.

Ryujin'in kahkaha atmasıyla ona döndük. Kahkahalarını durdurup konuşmaya başladı "Ben altı yaşındayken bir tane kızı dudağından öpmüşüm." dediğinde Yeji dehşetle "Ne!" diye tepki verirken karnımı tutarak gülmeye başladım.

Ryujin Yeji'ye "Sevgilim sen zaten bunu biliyorsun." dediğinde Yeji "Haa doğru." demişti gerçekten sorunluydu. Ryujin derin bir nefes alarak anlatmaya devam etti. "Sonra kızın annesi annemi aramış demişki kızınız kızımı öpmüş. Annem ve babam da benimle konuşmuş niye yaptın diye filan ben de merak ettim demişim zaten o zamanlardan anlamışlar ben liseye geçip açıklayınca da zaten biliyoruz diyip bu olayı anlatmıştılar."

"Hyun ve benim aynı. Yani bir şey söylemedik biz sanırım annem fark etti Ryujin'e ilgimi. Felix'i de damadın diyerek fotoğrafını göstermiştim bir sorun çıkarmadılar." diyen Yeji'yi kafamı sallayarak onayladım. Seungmin konuşmaya başlayınca ona döndük.

"Ben bir şey söylemedim açıkçası. Zaten Jennie annem gay olduğumu düşünüyordu her zaman bana damadım kim diye filan soruyordu. Jisoo annem de kızlardan hoşlanıyor olabilir darlama çocuğu diyordu."

Seungmin susar susmaz Chan hyung konuşmaya başladı "Ben direkt söylemiştim. Babam da banane sanki ben öpüşücem diyip gitmişti."

Seungmin kahkaha atarak "Hayal ettim sen öyle donup kalmışsın filan." dediğinde biz de gülmeye başladık.

İlk gülmeyi kesen Jeongin oldu "Neyse ben devam ediyorum. Bana annem gelip sen erkeklerden mi hoşlanıyorsun diye sordu. Ben bir dondum kaldım dediki hissetmiştim zaten ben nasıl filan dedim. Annem de çok salaksın diyip gitti." kahkaha atmaya başladığımız da bize yastık attı.

"Benim ilginç bir hikayem yok ilk hoşlandığımı sandığım kişi erkekti ben de beklemeden söylemiştim kötü tepki almadım. O da Felix'ti zaten " Felix göğüsüme çekip Jisung'a düşman bakışları attım.

"Benimkiler biliyor olabilir ama bilmiyor da olabilir yani pek bir fikrim yok söylemedim bir şey. Ama en kısa sürede Jisung'u söyleyeceğim. Kötü tepki vereceklerini sanmıyorum." Jisung Minho hyunga sarıldı hemen.

Changbin hyung boğazını temizleyerek dikkatleri üstüne çekti ve başladı "Ben Jeongin ile sevgili olmadan fotoğrafını gösterip dedim anneme hoşlanıyorum bu çocuktan dediki çok tatlı çocuk aferin babama da o göstermiş babam da aferin dedi." bununla Jeongin havaya girmiş ve uzun olmayan saçlarını savurmaya çalışmıştı.

En son Felix kalmıştı. Büyük bir merakla ona bakmaya çalıştım çünkü hala göğüsüme yatıyordu. Sıranın ona geldiğini anlamış olacak ki doğruldu. Gerek yoktu bence.

"Ben bir şey söylemedim yani annem Hyunjin geldiğinde imalı bakış attı. Tahmin ediyorlardır büyük ihtimalle. Zaten Jennie teyze annemle dedikodu yapmıştır söylerim ben de zaten." Jennie teyze idolüm.

"Fotoğrafımı da göster. Ne kadar yakışıklı damatları olduğunu görsünler." dediğimde gülümsedi ve kafasını salladı.

Günün geri kalanı da aynı geçmişti boş muhabbet, yemek falan filan. Güzeldi

Ne zamandır bölüm atmadığım için size yağcılık yaparkene

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ne zamandır bölüm atmadığım için size yağcılık yaparkene. Ama cidden yazamıyorum. Bu bölüm çok boş geliyor. Neyse yazma isteğim biraz geri geldi. Aklıma da dört tane fic fikri geldi. Özür dilerim bölüm atmadığım için :(

Okuyan, yorum yapan ve oy veren herkese çok çok çok çok teşekkür ederim.<333

Yorum ve vote lütfen.

İkizimin Arkadaşı-Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin