34

1.6K 158 115
                                    

Hyunjin

Uyandığımda direkt saate bakmıştım. Saat bir olmuştu. Dün Chan hyung kusmuştu Seungmin özür dilese de sürekli gülüyordu. Bunun üzerine kavga başlamıştı sürekli kavga ediyorlardı bu aralar. Daha da garibi ikisi de bundan zevk alıyordu.

İşin sonunda benim odamda yatakta Seungmin ve Chan yerde ben ve Felix yatıyorduk. Misafir odasında yatakta Jisung ve Minho yerde Jeongin ve Changbin. Ryujin ve Yeji ise Yeji'nin odasında kalıyordu.

Felix bana sarılmış bir şekilde uyuyordu. Temasdan hoşlanmazdım ama rahatsız olmamıştım. Felix'in Dalin kokusunu buram buram alıyordum ve çok güzeldi. Dün verdiği cevap hakkında da hiç konuşmamıştık. Zaten ne koşabilirdik ki? Ne diyecektim 'yaa gerçekten mi?' demeyeceğime göre.

Kafamı iki yana salladım ve yüzümü Felix'e doğru döndüm. Cidden çok güzeldi. Hemen yanımda olan telefonumu aldım ve fotoğrafını çektim. Sonra duvar kağıdı yapardım. Ben onu izlerken gözlerinin kıpırdaması ve kaşlarının çatılmasıyla uyanacağını anlayıp gözlerimi kapattım. Uyandığına dair sesler çıkarırken benden uzaklaşmıştı. Galiba şuan beni izliyordu çünkü öyle hissediyorum.

Kısık sesle ofladıktan sonra kolunu ve bacağını tekrar üzerime attı ve bana daha çok yaklaştı. Ne yapıyorsunuz beyefendi kalbimin hızı yüksekliyor. Bir süre öyle kaldık sonrasında ikimizde tekrar uykuya dalmıştık.

🐥🦙

Birinin beni hayvan gibi dürtmesiyle gözlerimi açtım. Başımda zebani gibi dikilen Chan hyung irkilmeme sebep oldu ve sarıldığım bedene daha çok yaklaştım. "Uyanın artık saat iki olmuş hala yatıyoruz." dediğinde gözlerimi devirdim. Daha yeni uyanmıştım kafam yerinde değildi bir de Chan hyungun azarını dinleyemezdim.

"Neden insan gibi uyandırmıyorsun hyung."

"İnsan olmadığından Felix'i de uyandır kahvaltıya gelin." diyerek odadan çıktı.

Kafamı hala bana sarılır biçimde uyuyan Felix'e çevirdim. "Lix uyan hadi." dediğimde homurdandı ve gözlerini açtı.  O sırada ondan uzaklaşarak oturur pozisyona gelmiştim.
Felix'de benim gibi oturdu ve etrafına boş boş baktı. Sonrasında kaşları çatılmış ve kendine gelmişti.

"Günaydın."

"Sana da günaydın hadi kahvaltıya geçelim." dedim ve üstünü değiştirmesi için  odadan çıktım herkes benim gibi pijamalarıyla kahvaltıya inmeyebilirdi. Ama Felix'de sarı pijamalarıyla peşimden gelmişti.

Kahvaltı masasına gittiğimizde herkes pijamalarıyla gelmişti çok örnek kişilerdik. Felix Jisung'un yanına oturacakken onu omzundan tutarak geriye çektim ve ben oturdum. O da sağıma oturmak zorunda kalmıştı. Felix ve Jisung bana sorgulayıcı bakışlar atarken Jisung'un solunda oturan Minho hyung baş parmağını kaldırarak beni destekledi. Yeji ve Ryujin neden yaptığımı anlamıştı sanırım çünkü kıkırdıyorlardı. İki küçük şeytandan bir şey kaçmaz zaten.

Felix ve Jisung'a omuzlarımı silktim. Risk almaya gerek yoktu. Seungmin son olarak içecek bir şeyler getirerek hepimizin bardağına doldurdu ve Chan hyungun karşısına oturdu.

Chan hyung bardağına hafifçe vurarak "Bu sefer içine ne kattın?" diye sordu.

Seungmin sahte bir gülümsemeyle "Sana özel içine fare zehri kattım." dedi.

Chan hyung sırıtarak "Yemekleri Seungmin yaptı dikkat edelim de zehirlenmeyelim." dediğinde Seungmin kaşlarını çatmıştı. Kavgalarını izlemek zevkliydi. Yanımda tatlı tatlı yemek yiyen Felix varken daha zevkliydi.

"Aynen kanka." Bu sefer Chan hyungun kaşları çatılmıştı.

"Kanka?" Gruptaki konuşmanın aynısı. Neler dönüyor bunların arasında. Masanın bir anda sallanmasıyla ve Chan hyungun acı dolu inlemesiyle bakışlarımız tekrar o tarafa döndü. Seungmin Chan hyungun bacağına tekme atmıştı sanırım. Ve Chan hyung sırıtıyordu, ikisi de manyaktı birbirlerini bulmuşlardı.

İkizimin Arkadaşı-Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin