59

1K 127 265
                                    

(Işınlanıyoruz)

Felix (5 yıl sonra)

Kolumdaki saate bakıp sıkıntılı bir nefes verdim. Bir restorandaydık Hyunjin çok önemli bir şey söyleyeceğim diyerek restorana toplamıştı hepimizi ama o yoktu. İyice sinirlenmeye başlıyordum. İşten çıktığım gibi gelmiştim bir de.

"Chan hyung bu birazdan geliyorum dememiş miydi?" diye sordum.

Omuzlarını silkerek "Öyle demişti ama bilemiyorum." dedi. Cidden beni deli edecekti. Bugün neredeyse hiç konuşmamıştık. Ne söyleyeceğini de merak ediyordum. Kesin bir boklar dönüyordu.

Yanımdaki sandalyenin çekilip Hyunjin'in oturması ve "Ay geç kaldım." demesiyle ona ters ters baktım.

Yapmacık bir gülümsemeyle "Yok ne geç kalması yaa biz seni bir kırk saat daha beklerdik." dedim. Bugün fazlasıyla agresiftim ve sebebini ben de bilmiyordum.

Yanağımı öperek "Bugün ters taraftan kalkmışız galiba." dedi. Sonra diğerlerine dönerek "Yemek söylediniz mi?" diye sordu.

Jisung "Biz söyledik de Lix seni bekledi." dediğinde bana sırıtarak baktı ve tekrar yanağımı öptü.

"O zaman bizde söyleyelim bakalım." diyerek düşünceli bir şekilde az önce önümden aldığı menüye bakmaya başladı. "Sen karar verdin mi?" kafamı sallayarak onayladım. Menüyü kapatıp garsonu çağırdı. Garson geldiğinde istediğim yemeği söyledim Hyunjin'de aynısından söyleyince menüyü alarak uzaklaştı.

Hyunjin'e dönerek "Ne söyleyeceksin?" diye sordum.

"Sonra,önce yemek yiyelim." dedi ve tekrar yanağımdan öptü. Neye heyecanlanmıştı acaba yine? Heyecanlanınca eğer ben yanındaysam sürekli yanağımı öpüyordu.

Bir süre sonra hepimizin yemekleri gelmiş ve herkes yemeğine odaklanmıştı. Bende tabağıma odaklanmışken Hyunjin'in sorduğu soruyla ona döndüm "Bugün neler yaptın?"

"Çalıştım ne yapabilirim?"

"Ters giden bir şey oldu mu?"

"Ne olabilir Hyun?"

"Bilemem her gün biri yavşadığı için sana." klasik lafını da soktu. Bende ne zaman söyleyecek diyordum.

"Abartma öyle bir şey olmadı." dediğimde bana göz devirdi. "Gözlerin öyle kalsın Hyunjin."

"Ayıp cidden." dediğinde ona kınayıcı bir bakış attım.

🐥🦙

Hepimizin yemekleri bitmiş tatlılarımız gelmişti. Ben büyük bir aşkla tatlımı yerken kara kedi misali ayağa kalkarak "Buraya bakın." diyip pastamla aramıza giren Hyunjin'e ters ters baktım. Şerefsiz.

Minho hyungun da ayağa kalkmasıyla ona baktım. "Ondan önce." diyerek söze başladı ve cebinden kutu çıkartarak Jisung'un önünde eğildi. "Yaklaşık 5 yıldır beraberiz birbirimizin her halini gördük ve sana olan hayranlığım gün geçtikçe arttı ben artık seninle sürekli birlikte olmak istiyorum. Benimle evlenir misin?"

Hyunjin donmuştu. Jisung ise büyük bir şoktan sonra "Evet!" diye bağırmış ve Minho hyungun boynuna atlamıştı.

"Hayır!" diye bağıran Hyunjin'i beklemiyordum tabi. Minho hyunga nefretle bakıp "Çok şerefsiz birisin." dedi ağlamaklı bir ifade ile. Noluyor amk? Hala pasta yiyordum bu arada.

Minho hyung kaşlarını çatarak "Ne oldu lan?" diye sordu.

"Niye bugün teklif ettin ki?" Hyunjin ne diyorsun canım?

İkizimin Arkadaşı-Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin