Felix
Eve sonunda gelmiştik. Soobinler gittikten sonra baya çalışmıştık. Eve girdiğimizde Seungmin ve Chan hyung yiyecek bir şeyler hazırlamak için mutfağa gitmiş biz ise salonda kendimizi bir yerlere atmıştık.
Bir süre sonra ellerinde sandviçlerle gelmiş ve hepsini ortadaki sehpaya bırakmışlardı. Seungmin içecek almayı unuttuğunu fark edip kalkacaktı ki ben onun durdurdum.
"Ben alıp gelirim." diyerek mutfağa gittim.Buzdolabını açtığımda içeri biri girdiğinde umursamadım. Kapı kapatılıp kilitlendiğinde o tarafa döndüm. Hyunjin gelmişti.
Kaşlarımı çatarak "Ne oldu?" diye sordum.
Gülümseyerek "Konuşmamız lazım." dedi.
"Şuan olmak zorunda mı? İçecek bekliyorlar."
"İçecekleri var merak etme."
Derin bir nefe alarak "Pekala ne konuşacağız?" diye sordum.
"Bana neden soğuk yapıyorsun?"
"Soğuk yapmıyorum."
"Yapıyorsun Lix."
"Yapmıyorum Hyunjin açar mısın şu kapıyı?"
"Yoksa sana hoşlandığım biri var dediğim için mi soğuk yapıyorsun?"
"N-ne alaka hoşlandığın birileri olabilir banane?"
"Off Lix çok uzamadı mı?"
"Ne saçmalıyorsun Hyunjin aç şu kapıyı." diyerek kapıya ilerledim. Anahtara uzanacağım sırada Hyunjin'in almasıyla kaşlarımı çatarak ona döndüm. Sırıtıyordu.
"Açsana şu kapıyı ne yapıyorsun?"
"Açmıyorum."
"Hyunjin sinirlendirme kafanı kırarım."
"Öfkeli civciv dehşet saçtı." Sinirden kıpkırmızı olduğumu hissederken o kahkaha atıyordu.
"Tamam yeter aç kapıyı."
"Böye çözüleceği yok bunun ama ben demiştim böyle gidemez dudağına yapışırım demiştim."
"Ne diyors-" dudaklarıma bastırılan dudaklarla gözlerim büyüdü. Bir süre sonra çekmişti.
"Ohh be sonunda yaa."
"Ne yap-" tekrar öpmüştü. Yüzüm yanıyordu aşırı derecede yanıyordu.
"Artık sevgili olmamızın zamanı geldi bence." Dehşetle ona bakıyordum emindim. "Bak biraz ani oldu ama sen mesajlarımı yanlış anlamışsın hoşlandığım biri var derken senden bahsediyordum."
"Ben nereden bilebilirim?"
"Ben olsam direkt kendim olarak algılardım."
"Ben sen miyim Hyunjin?"
"Off Lix off ben ol o zaman neyse ciddi bir şekilde soruyorum artık sevgili olmamızın zamanı gelmedi mi sence?"
"Benim senden hoşlandığımı nereden çıkardın?"
"Yok be hoşlanıyorsun değil mi yok hoşlanıyorsun hoşlanıyorsun."
"Artık aç şu kapıyı." Kapıyı açıp çıkarken "Artık sevgiliyiz rahat rahat öpebilirim seni." dediğinde yeniden yüzüm yanmaya başlamıştı.
Onun hemen ardından Yeji, Ryujin, Jisung, Jeongin ve Seungmin içeri girmişti.
Yeji "Ne oldu öpüştünüz mü?" diye heyecanla sorarken Seungmin "Döveyim mi?" diye sordu.
"Sevgili oldunuz mu?" diye soran Jisung'a da cevap vermedim.
Bundan sonra ne yapacaktım?
:))) Aslında uzatacaktım biraz daha da dedim kaç bölüm oldu artık yeto.Okuyan, yorum yapan ve oy veren herkese çok çok teşekkür ediyorum.<333
Yorum ve vote lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizimin Arkadaşı-Hyunlix
FanfictionHyunjin ikizinin okuluna kayıt olur ve ikizinin arkadaşına aşık olur.