Hyunjin
Dün baya eğlenmiştik. Felix'in dediği gibi aralarına giren çıkamıyordu. Bahçeye doğru yürürken kapıdan çıktığımda kalabalık dikkatimi çekti.
Changbin "Ne oluyor lan?" diye tepkisini ortaya koyduğunda üçümüzde omuz silktik ve kalabalığa doğru yürüdük. Kalabalığın ortasında gördüğüm kişilerle kaşlarımı çattım. Felix ve karşısında bir kız vardı. Felix'in arkasında ise diğerleri. Yeji, Jeongin ve Jisung kollarını bağlamış onları izlerken; Seungmin ve Ryujin arada onlara bakarak birlikte telefona bakıyorlardı.
Onların yanında gittiğimizde Yeji'ye "Ne oluyor?" diye sordum omuz silkti ve "Sadece izleyin." dedi onun tepkisi kaşlarımı daha da çatmama sebep olurken ikisini izlemeye başladım.
Felix kalabalığa endişeli gözlerle bakan kıza "Bunu sen istedin bağırmaya başlamasaydın bu kadar kalabalık olmayacaktı." kalın sesiyle konuşuyordu ve dün benle konuştuğunun aksine hiç nazik değildi. Kız resmen bakışlarının altında eziliyordu.
Kız sesi titrerken "Başka bir yerde konuşalım." dedi.
Felix güldü ve "Niye? Madem bir iftira attın herkes öğrensin." dedi. Ne iftirası be?
Kız çığlık atarak "Ben hiçbir şey yapmadım." dedi ses tonuna yüzümü buruşturdum. Bu sesi neresinden çıkartıyor bu.
Felix tekrar güldü ve kollarını bağlayarak konuşmaya başladı "Ben anlatıyım hem insanlar senin ne kadar rezil olduğunu öğrensin hem de sen öğren. Sen bana arkadaş olarak geldin ve bende kabul ettim ama kendini diğerleriyle aynı kefeye koymana şaşırdım doğrusu. Sürekli arkadaşlarımlayken yanımıza gelmeler gereksiz samimiyet sürekli elini koluma koymalar filan. Zaten ben seni uyarmıştım yakın olduğum kişiler dışında birinin bana dokunmasından hoşlanmıyorum diye. Eğer salak değilsen bu cümleden seninle yakın olmadığımızı anlarsın. Benim sana hiç temas etmediğimi fark etmişsindir." dün bana sarılmıştı onun yakını mıydım? Saçmalıyorum şuan.
"Sonra bir baktım yanında arkadaşını da getiriyorsun üstelik bu arkadaşın Seungmin'e yapışıyor bildiğin. Ben seni bu konuda da uyarmıştım." yanımdaki Chan'ın gerildiğini hissettim. Dedoş ne oluyor?
"Sürekli Yeji ve Ryujin'i kötülemenizden bahsetmiyorum bile. Sonra bir baktım Yeji ve Hyunjin hakkında ortalıkta ileri geri konuşuyorsun. Cidden gerizekalısın bu arada yani benzerliliklerinden bile ikiz olduğunu anlarsın. Sonra Ryujin ve Jeongin hakkında saçma sapan şeyler. Bunlarla Ryujin ve Yeji ile arkadaşlığımızı bitiricez sizde bize daha da yakınlaşcaksınız öyle mi? Cidden salak mıyım ben? Ayrıca bizim gruptakilerin hepsi eşcinsel mal mısın nesin be?" söyledikleri şeylere kahkaha atmamak için kendimi zor tuttum.
Yeji ve ben? Dudaklarımı bastırarak başka tarafa döndüm. Hayır, şuan yerlere yatarak gülmek için iyi bir ortam değil. Yeji'nin konuşmasıyla ona odaklandım "Felix ve Jisung ağzına geleni söyler özellikle sevdikleri kişiye zarar geldiyse bazen çok çirkefleşebiliyorlar. Felix biriyle tartışırken kalın sesini kullanmaya özen gösterir gördüğün gibi karşısındakini baya geriyor."
Sonra küçük bir kahkaha attı ben delirdi mi diye düşünürken devam etti "Birazdan gelip bir daha kalın sesimi kullanmayacağım diye mızmızlanmaya başlar. Kalın sesini kullanırken kendi de geriliyor. Sonra Seungmin hep zekice konuşur ne dediğini bir tek karşısındaki anlar. Bebek ekmek hiç acımaz en hassas noktalara vurur ve baya zekice konuşur." dedi ve derin bir nefes aldı.
Sustuğunda kaşlarımı kaldırarak "Ryujin?" dedim.
"Biz onunla direk dalıyoruz." dediğine küçük bir kahkaha attım ve onu kolumun altına aldım.
"Telefonunda 'gelecekteki karım' olarak kayıtlı olan Ryujin değil mi?" dedi sırıtarak. Yeji anında renk değiştirirken kolumun altından çıktı ve yüzüme baktı.
"Ne alakası var?" diye çıkıştığında sırıtmam daha da büyüdü. Sanki salağım ben. Onu tekrar kolumun altına aldım ve saçlarını öptüm. Gerizekalıydı filan da ikizimdi sonuçta.
Biz konuşurken kalabalık çoktan dağılmış Felix yanımıza gelmişti.
"Bir daha kalın sesimi kullanmayacağım çok gerildim." diye mızmızlanmasıyla ellerimi birbirine vurarak gülerken o bana şaşkınlıkla baktı.
Jisung kolunu Felix'in omzuna atarak " Çok havalıydın lan, kimin kankası." dediğinde Jeongin, Seungmin, Yeji ve Ryujin aynı anda "Benim!" diye bağırdı.
Felix elini alnına koyarken "Mükemmel olmak çok yoruyor." demişti bu haline de kahkaha attık.
Ryujin bir anda "Bu akşam bize gelsenize annemler yok." demişti.
Yeji gülerek "Ne kadar da ahlaksız bir teklif, kabul." dedi Ryujin onun omzuna başını koyup ellerine beline dolarken Yeji'nin kulakları kızarmıştı.
Hayır Hyunjin o senin ikizin aşık olduğu kişinin yanında onu rezil etme, hayır. Tamam iyiyim.
Kolumu birinin dürtmesiyle o tarafa döndüm karşılaştığım dibimde olan Felix ile irkilirken "Geliyorsun değil mi?" dedi.
Dudaklarımı birbirine bastırarak bizimkilere döndüm diğerleriyle konuşuyorlardı.
"Geliriz galiba." dedim başını sallayarak uzaklaştı.
Uzaklaşan Dalin kokusuyla derin bir nefes aldım.
(Kore'de Dalin'in olmaması filan umrumda değil Felix Dalin kokuyor tamam mı)Bindik bir alamete gidiyoz kıyamete hadi bakalım.
Bu fotoğrafta kalbimi bulabilirsiniz. Güzelliklerine ölürüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizimin Arkadaşı-Hyunlix
FanfictionHyunjin ikizinin okuluna kayıt olur ve ikizinin arkadaşına aşık olur.