Hyunjin
Yeji tüm ısrarlarıma rağmen okula gelmek istemişti. Şuan da Yeji'nin sağında Minho ve ben solunda Changbin ve Chan okulun bahçesine giriş yapıyorduk. Sakin sakin ilerliyorduk taki bir sarı kafanın Minho ile aramızdan geçip benim arkama saklanmasına kadar.
Kaşlarım çatılı ona bakarken o benim önümdeki sincap arkadaşına bakıyordu. Sincap bizi şaşkın ve dikkatli bir şekilde inceledi ve " Etrafım meteorlarla çevrilmiş gibi." gülmemek için zor durarken beni işaret ederek " Bu Yeji bebeğime benziyor kesin ikizi." dediğinde kaşlarımı çattım Yeji bunun nereden bebeği oluyor?
Tamam yalandan kıskançlığım bitti devam edebiliriz.
Arkamdaki sarı fısıldıyarak "Beni bırakmasan olur mu ölmek istemiyorum." dedi. Sincap birden bağırarak "Civcik gel buraya." dedi. Yeji kendini sonunda belli etme kararı almış olacak ki Chan'ın arkasından çıktı ve yanımıza geldi.
"Klasik kavganızı kesip bana odaklanır mısınız?" dediğinde az önce kenarda bekleyen Ryujin onun üstüne atladı. Onlar sarılırken sarı kafa ve sincapta kavgayı bırakıp sarılmıştı onlara. Sonrasında iki kişi daha gelmiş ve sarılmıştı.
Sarılmaları sonsuza kadar sürecek diye düşünürken sarı kafa "Jisung saçımı bırak." diye bağırmıştı. Bağırırken kalınlaşan sesiyle gözlerimi büyüttüm. Changbin "Bu çocuktan bu ses nasıl çıktı lan." diye fısıldarken üçümüz omuzlarımızı silktik.
Yeji sonunda bizi hatırlayarak hepimizi tanıtmaya başladı "Bu ikizim olan Drama Queen Hyunjin , bu deli kedi Minho, bu domşan Changbin bulaşmayın yumruk attığında ölürsünüz, bu da kanguru ve bunların babası olan Chan." ben onun tanıtma şekline yüzümü buruştururken o bu sefer arkadaşlarını tanıtmaya başladı.
"Bu hem peri hem civciv olan kalın sesine kurban olduğum Felix, sincap, tırnağındaki ojelere kurban olduğum Jisung, bu bebek ekmek sekşi Jeongin, bu nazik ve zeki çocuk Seungmin, bu aşkım, bebeğim, kraliçem Ryujin." dedi.
Minho " Bizi tanıtma şekline bak arkadaşlarını tanıtma şekline bak." dedi ayıplar gibi. Bende gülerek "Ryujin'e aşık olduğunu bu kadar belli etme." dediğimde Yeji'nin öldürücü bakışlarına maruz kalmıştım.
Onlar bizi umursamadan okula girerken bizde arkalarından gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizimin Arkadaşı-Hyunlix
FanfictionHyunjin ikizinin okuluna kayıt olur ve ikizinin arkadaşına aşık olur.