29

1.7K 168 66
                                    

Felix

"Felix arkadaşın geldi ve artık odana geliyor." diye bağıran babamla gözlerimi açmak zorunda kalmıştım. İki saattir annem bağırıyordu fakat sesi mırıltı gibi geliyordu. Babamın kalın sesi uyanmamda etkili olmuştu.

Hala yataktan çıkmıyordum tabiki. Muhtemelen Jisung yada Jeongin gelmişti yada ikiside. Seungmin gelseydi bana eziyet çektirmek için kapıyı çalmak yerine ben geldim aç kapıyı diye mesaj atardı veya arardı.

Ben hala yatarken kapımın tıklandı ve açıldı. "Şey... Merhaba?" Hyunjin'in sesini duymamla hızla gözlerimi açtım ve doğru mu duydum diye arkamı döndüm. Gerçekti. Dehşetle ona bakarken o kıkırdayarak çalışma masamın sandalyesine oturup yatağıma yaklaştı.

"Ne işin var senin bu saatte burada?"

"Saat bir buçuk Lix ve sen uyanmamışsın bile."

"Dün o kadar yürüdük normal olarak yoruldum." derken yatakta oturur pozisyona gelmiştim. "Sen niye geldin?"

"Dün sabah hakkında konuşacaktım." Yutkunarak gözlerimi kaçırdım ne gerek vardı konuşmaya? "Dün Nayeon ve beni gördün neden yanımıza gelmedin ve neden gruptakiler sorduğunda cevap vermedin?"

"Sevgilin olduğunu diğerlerinin bilmesini istemiyorsan söylemek bana düşmez ve sevgilin ile senin yanına neden geleyim?"

Kahkaha attığında kaşlarımı çatıldı. "Sevgilim mi?" Başımı salladım. Salak mı bu çocuk?

"Nayeon ve ben sevgili?"

"Salak mısın Hyunjin?"

"Nayeon benim kuzenim be." dediğinde ağzım açık kalmıştı. "Yeji'nin moralini yükseltmesi için sürpriz olarak çağırdım grupta da bu yüzden söylemedim. Lix ben gayım."

Boğazımı temizledim ve "Ben nereden bilebilirim?" dedim.

"Oradan heteroya benzer bir tipim var mı?"

"Benim tipimle bağdaştırılacak bir sesim var mı? Ne alaka yani tip?" dediğimde kıkırdadı. Yeter gülmekten çenen ağrıdı yeter.

"Haklısın tipin çok tatlı ama çok seksi bir sesin var." Anında yüzüm yanmaya başlamıştı. Muhtemelen domatese dönmüştüm.

Kapım tıklatıldığında o tarafa döndüm. Annem "Gelin bir şeyler yiyin." diyerek çıktı. Bende yataktan çıktım ve Hyunjin'i de sürükleyerek aşağı indim. İlk önce elimi yüzümü yıkadım o da ellerini yıkadı. Annem ve babam yemişti bu yüzden mutfakta sadece ben ve Hyunjin vardı.

🦙🐥

Yemek yedikten sonra Hyunjin gitmesi gerektiğini söylemişti. Şuan da kapının önünde onu uğurluyordum. Ayakkabılarını giyip ayağa kalktığında gözlerimi ona çevirdim. Hyunjin ise sanırım çillerime bakıyordu. "Ne oldu?" diye sorduğumda elini kaldırdı. Ben ne yapacak diye beklerken çillerime dokunmasıyla gözlerim büyüdü.

"Çillerin çok güzel."

"Teşekkür ederim."

"Dünkü gibi kapatma bir daha." dediğinde ağzım açık kalmıştı. Sadece çok belirgin olmamalarını sağlamıştım. Nasıl fark etmişti?

Arkasını dönüp yürümeye başladıktan biraz sonra tekrar bana döndü. "İlk uyandığın halin çok tatlı ve güzel bir de sarı pijamanı sevdim." diyerek gittiğinde yüzüm yanmaya başlamıştı. İlk uyandığımda saçlarım dağınık, gözlerim ve dudaklarım hafif şiş oluyordu. Yani güzel bir yanım yoktu.

Hala kapıda durduğumu fark ettiğimde içeri girdim. Hyunjin'e bugün bir cesaret gelmişti sanırım.



 Hyunjin'e bugün bir cesaret gelmişti sanırım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Felix'in babası⬆️ Ko Woo-rim. Dedimki Lix'in sesi kalın Woo-rim'in de kalın neden baba oğul olmasınlar. Woo-rim'in eşi Yuna Kim Felix'in annesi oluyor. Tabi soyadları Lee oluyor orası başka bir mevzu.

Okuyan, yorum yapan ve oy veren herkese teşekkür ederim. <333

Yorum ve vote lütfen.

İkizimin Arkadaşı-Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin