42

1.4K 165 69
                                    

"A-aaa Felix!" Yanımıza gelen grupla alaycı, eğlenceli, Drama Queen kişiliğimden çıktım ve karizmatik, ciddi, soğuk bakışlı kişiliğime büründüm. Ben her şekilde karizmatiğim orası ayrı. Tam bürünememişim. Büründüm.

Bakışlarımı onlara dikerek "Lix bunlar kim?" diye sakinlikle sordum. Az önce konuşan kolunu Felix'in omzuna attığında "Hmm Lix... sevdim bunu." dedi.

Ağzımdan 'hah' diye bir ses çıktı ve kolunu tutarak ittikten sonra Felix'i kendime çektim ve kolunu omzuna attım. "Boşver çokta önemli kişiler değillermiş." diyerek arkamı dönüyordum ki yine konuşmuştu o kişilik.

"Senin için önemli olmayabilirim ama Lix'in hayattında önemli izler bıraktım bence az kalsın katil oluyordu hatta." Felix'in adını söyleyen ağzını ben senin...

Sırtıma dokunulmasıyla önce arkama sonra sağıma döndüm. Yeji ve Ryujin gelmişti ve kızlara her an dalacak gibi bakıyorlardı. Yeji onlardan bakışlarını ayırmayarak "Kim bu mahlukatlar?" diye sordu.

"Bilmiyorum ama şu sarı saçlı var ya ona dalıcam çok konuştu." dediğimde bakışlarını sürekli konuşana çevirmişti.

"Sarı hiç yakışmamış buna ıyy." dediğinde başımı salladım. Sinirlenmeye başlamışlardı. Çokta sikimde amk.

Bu sefer siyah saçlı olan çocuk konuştu "Çillerini artık kapatmıyor musun Lix?"

Gözlerimi büyüterek Felix'e döndüm düşündüğüm şey mi? Felix ise sadece boş boş bakıyordu onlara. Ben bunların ebesini sikerim ama.

Ryujin"O zaman dalıyoruz." demiş ve kızı saçından yere çekmişti Yeji'de aynısını yapmıştı. Ben ise Felix'i arkaya iterek sarı saçlıya dalmıştım. Diğer ikisi bana engel olacakken Minho hyung ve Changbin gülerek giriş yapmış ikisi de kafa atmıştı onlara. Şuan çok havalı geldiler gözüme.

Changbin gülerek "Ne zamandır dövecek birileri arıyordum iyi oldu." dediğinde bizde gülmüştük.

"Kan, vahşet güzel şeyler " diyen Minho hyunga göz ucuyla baktığımda psikopat gülüşünü sunuyordu.

"Ben de dövücem." diye bağıran Seungmin ile tekrar güldüm. Chan hyungun kısık sesinin ardında Seungmin tekrar bağırdı "Bu şahıs da dövmek istiyormuş."

Bir süre sonra Chan hyung ve Seungmin giriş yapmıştı. Çok eğleniyorduk şuan.

Felix'in "Tamam yeter artık!" diye bağıran Felix ile durmuştum hanımcıydım aga. İyice psikolojim bozulmuştu aga diyorum yaa.

Felix'e döndüğümde sırıtıyordu ben de sırıttım. Yerde ölü gibi yatan sarı kafanın üstüne ellerimi silip doğruldum. Ellerime baktıktan sonra tekrar ona döndüm "Ellerimi temizleyeceğim derken daha çok pislettin şerefsiz it." dedim ve Felix'in yanına gittim.

Tam yürüyecekken "Sen de bir tane vurmak ister misin?" diye sordum. Bana garip garip bakarken "İstersen senin yerine vurabilirim çekinme söyle lütfen." dediğimde kahkaha attı. Ben gayet ciddiyim.

"Hyun yürü artık salak yaa."

"Neden öyle diyorsunuz beyefendi? Alındım gücendim."

Tekrar güldü ve benim arkama geçerek sırtıma atladı. Onu bacaklarından tutarken "Kölemsin derken ciddiyim." dedikten sonra gülmüştü.

"Mutlu olacaksan kölen de olurum." dediğimde susmuştu. Kırmızı olmuş yüzünü görmek isterdim.

Dalin'in asıl yayınlaması gereken reklam⬆️

Hyunjin sarı saçlının ebesini sikerkene⬆️ bunu çok seviyorum.

Okuyan, yorum yapan ve oy veren herkese çok çok teşekkür ediyorum.<333

Yorum ve vote lütfen.

İkizimin Arkadaşı-Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin