60

913 111 169
                                    

Felix  (1 yıl sonra.)

"Yeji o ikizin olacak beyinsizi öldürmeden rahat edemeyeceğim." diye bağırdım en sonunda.

Yeji makyajını düzeltirken aynadan bana bakarak "Öldür be civcik senden değerli mi?" dedi.

Ciddi ciddi sinir krizi geçirecektim. Bilin bakalım bugün ne var DÜĞÜNÜM ve yine bilin bakalım kim ortalıkta yok? Acaba kim yaa?

Ryujin bir eli başındayken güldü ama bu gülüş sinir bozukluğu gülüşüydü. "Bir yerlerde bayılıp kaldı mı acaba?"

"Ben dedim Chan'ı onunla gönderelim dedim beni dinlemezseniz böyle kalırsınız." diyen Seungmin'e ters ters baktım.

Aramızda anlamadığım biçimde en iyi niyetli (?) ve pozitifimiz olan Jeongin "Lix gelir birazdan sakin ol." dedi. Bebek ekmek moodu açık kalmış bugün. Tüm gün tatlı tatlı konuşmuştu normalde şuan Hyunjin'e sövmesi lazımdı. Changbin ne yaptıysa artık.

"Ben bu gerizekalıyla neden evleniyorum ki? Evlenme teklifi de bok gibiydi zaten." diye bağırdım. Oturup ağlamak istiyordum ama makyajımın bozulmasını ve gözlerimin sızlamasını çok tercih ettiğim söylenemez. Onun yerine Hyunjin'e sövmek daha mantıklı.

Jisung'un otur yerine amk nidalarını umursamadan odada tur atmaya devam ettim. Tam yine sövmeye başlıyordum ki olsuğumuz odanın kapısı çaldı.

Yeji "Ben bakarım." diyerek elindeki şeyi fırlattı ve kapıyı çok az aralayarak "Kimsin?" diye sordu. O aralıktan iki tarafında birbirini görmesi mümkün değildi.

"Eğer kapıyı açarsan içeri girmeyi düşünen bir gariban." sonunda gelebilmişti beyefendi. Kaşlarım çatılırken sinirle bir nefes aldım. Seungmin ve Ryujin kıkırdamaya başlamıştı. Jisung ise bizi hiç umursamadan telefonda Minho hyungla konuşuyordu.

Yeji gözlerini devirerek "Giremezsin nazar filan değer şimdi senin kem gözünden." dedi. Birbirlerine olan sevgileri beni her zaman hayran bırakmıştır.

"Yeji boş yapma da kapıyı aç. Hem sen neden buradasın? Annemle babamın yanına gitsene gerizekalı."

"Ben Felix'in kardeşiyim senin değil."

"Ne saçmalıyorsun acaba?"

"Saçmalamıyorum şimdi sen kesin bir rezillik çıkarırsın ucu bana dokunmasın."

Hyunjin oflayarak "Tamam sen Felix'in kardeşi ol ama kapıyı aç." dedi.

"Yooo açmıyorum. Bir sor bakalım Felix artık seninle evlenmek istiyor mu?"

"Niye istemesin? İstiyordur değil mi Lixie?"

Bağırarak "İstemiyorum!" dedim.

O da bağırdı "Yaa Lix şuna söyle kapıyı açsın konuşalım."

Derin bir nefes alıp bir süre düşündüm ve Yeji'ye "Aç kapıyı." dedim.

Yeji "Lee Felix yakabilir ama eğer yanmak istiyorsan buyur geç." diyerek kapıyı biraz daha aralayarak Hyunjin'e baktı ve "Çüş!" dedi.

Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken Hyunjin kapıyı iterek içeri girdi ve bizimde de şok olmamıza sebep oldu. Yalandan sırıtıp eliyle saçlarını göstererek "Saçlarımı boyattığım için geç kaldım biraz." dedi.

Ben hala şokla ona bakıyordum çünkü karşımda mükemmel bir şey duruyordu. Kırmızı saçlı bir Hyunjin!

KIRMIZILI HYUNJİN!

SAÇLARI KIRMIZI HYUNJİN!

Jisung'un çaldığı ıslıkla kendime gelerek Jisung'a ters ters baktım.

İkizimin Arkadaşı-Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin