Jeongbin ve Diğerleri
Felix:
Ben sıkıldımSıkıldım
Sıkıldım
Seungmin:
Lix okul bittiğinden beriŞu şekilde giriş yapıyorsun
Artık yeto
Felix:
Sen de hep aynı cevabı veriyorsunHadi o beynini kullan ve
Bize yapacak bir şey bul
Chan:
Bende sıkıldımYüzmeye mi gitsek
Felix:
Evet evet evetHyunjin:
Benim teklifime böyle cevap vermediYeji:
Yazık sana be HyunFelix:
Gidiyor muyuzChangbin:
Bence de gidelimJeongin:
Gidelim deChang kaslarıyla insanlara şölen kursun
Changbin:
Ne alakaAyrıca senin de kasın var
Ben bir şey diyor muyum
Jeongin:
Demiyor musunAyrıca benim kaslarımla
Senin kasların bir mi
Ryujin:
Kıskanç tilkiBak bu 🦊 sana benziyor
Mutsuz şuan
Jeongin:
Ryu ne saçmalıyonFelix:
Aslında bence gitmesek de olurHyunjin:
Gidelim yaa sen çok hevesliydin :DFelix:
Hevesim kaçtı gitmeyelimJisung:
Gidelim ne olacakFelix:
Senin sevgilin olmadığı içinVe olmayan sevgilin manken gibi
Olmadığı için
Anlayamazsın
Jisung:
Kırdın şuan bi tıkNe var yani sevgilim yoksa ŞUAN
Elimi sallasam ellisi
Gider bulurum bir tane
Minho:
Benden daha iyisini bulacakmışsın/
BOK bulursun/
Seni kendime alıcam/
O zaman artık o elli kişi bir yerlerine girer/Ryujin:
Yiyecek bir şeyler hazırlıyorumPikniğe gittiğimiz zamanki gibi olsun herşey
Aynı görev paylaşımı
Tamam mı
Güneş kremini filan unutmayın
Şapka da alın
Hiçbir şeyiniz eksik olmasın
Tamam mı
Yazardan
Bizim ekip sahile zor da olsa gelmişti. Hepsi eşyalarını bir yana bırakırken Felix, Jeongin ve Jisung çoktan denize girmişti.
Seungmin gözlerini devirerek "Çocuk gibiler." dediğinde Chan sırıttı. Seungmin'in dediği ve yaptığı her şeye sırıtıyordu.
Felix'in "Çok güzel siz de gelin!" diye neşeyle bağırmasıyla herkes ona dönmüş ve gülmüştü.
"Gövdenize güneş kremi sürdünüz mü zeki kişilikler?" diye bağıran Yeji ile üçlü gözlerini büyüttü ve koşarak yanlarına geri döndü. "Gerizekalılar." diye söylenen Yeji'yi görmezden geldiler.
Hyunjin Felix'e, Changbin Jeongin'e, Minho Jisung'a güneş kremi sürüyordu. Minho Jisung'a sürdükten sonra Jisung "Bende sana süreyim mi?" diye sordu.
"Gerek yok ben tişört ile yüzeceğim." diye Minho'ya gülümsedi ve üçlü yeniden denize koşmuştu.
"İlk önce yemek mi yiyelim yoksa yüzelim mi?" diye soran Seungmin'e hiç kimse cevap vermeyince gözlerini devirdi.
Diğerleri de güneş kremi sürdükten sonra onlarda denize girdi. Chan birbirlerinden ayrılmamalarını sürekli tekrar ediyordu. Sahil kalabalıktı ve biri kaybolursa -onlarda böyle bir potansiyel vardı- bulmaları zor olurdu.
Sevgilisi olanlar sevgilisi ile eğlenirken sap tayfa ise onlar da eğleniyordu işte. Seungmin ve Chan sürekli boş kavgalar yapıyordu. Jisung, Minho ile uğraşıyordu.
~
1-2 saatlik yüzmenin ardından Seungmin hepsini toplamış ve denizden çıkmışlardı. Yeji ve Ryujin hızlıca kurulanıp bir örtü sermiş ve yiyecekleri yerleştirmeye başlamışlardı. İşleri bitince de hemen oturmuşlardı. Diğerleri de onlara katıldığında herkes sürekli olduğu gibi karnını doyurmaya odaklandı.
Bir süre sonra yiyecekler toplanmış herkes örtüde oturuyordu. Hyunjin ayağa kalktığında tüm bakışlar ona dönmüştü o ise Felix'i elinden tutup kaldırarak "Ben biraz sevgilimle yanlız kalmak istiyorum artık yeto." demiş ve çokta uzun olmayan saçlarını savurmaya çalışarak arkasını dönmüştü. Birlikte yürümeye başladıklarında arkalarında 'mal amk' bakışları atan bir grup bırakmışlardı.
Hyunjin
Biz Felix ile boş boş sahili turlarken Felix'in bir anda duraksamasıyla ona döndüm. Bir yere bakıyordu onun bakışlarını takip ettiğimde iki kız üç erkekten oluşan bir grup gördüm. Tanımıyordum bizim okulda değillerdi ama sanırım Felix tanıyordu. Ve bakışlarından hoşlanmadığı kişiler olduğunu anlamıştım.
"Lix." diye seslenmemle bir ses daha duyulmuştu "A-aaa Felix!" Alaycı bir ses tonuyla söylemişti. Sen kimsin oç?
Biraz heyecan yaratayım. Neyse ben diğerini yazmaya gidiyorum.Okuyan, yorum yapan ve oy veren herkese çok çok teşekkür ediyorum.<333
Yorum ve vote lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizimin Arkadaşı-Hyunlix
FanfictionHyunjin ikizinin okuluna kayıt olur ve ikizinin arkadaşına aşık olur.