Felix
Eve geldiğimde biraz uyumuştum ve şuanda Ryujin'in evine gitmek için hazırlanıyordum. Seungmin ile evlerimiz yakın olduğu için o beni aşağıda bekliyordu ve her an beni öldürebilirdi. Çok azıcık (!) bekletmiş olabilirdim.
Aşağı indiğimde Seungmin'in delici bakışları beni buldu. Önce beni baştan aşağı süzdü sonra "İki saattir bu kombin için mi uğraşıyorsun?" dişlerini birbirine bastırmasını boşverdim ve kafamı salladım.
Ne var yani beyaz sweatshirt ve siyah şort giymişsem. İki saat ne yaptığımı bende bilmiyordum ama olsun. En fazla Seungmin beni öldürüp gelinlik giydirip ormana atardı.
"Ben bu kombini beş dakikada yaptım ve seninkiyle pek bir fark göremiyorum." diye bağırdığı da bir adım geri gittim. O da beyaz şort ve beyaz tişört giymişti. Yani sonuçta her zaman gittiğimiz yerdi rahattık tek fark Hyunjin ler de olucaktı.
Seungmin beni umursamadan kapıya doğru yürüdüğünde peşinden gittim. Ayakkabılarını giyindiğinde beni beklemeye başladı.
Ayakkabılarımla savaşımdan sonra ayağa kalktım ve Seungmin'in öldürücü bakışlarına karşılık şirince olduğunu düşündüğüm bir şekilde güldüm.
🐥🦙
Ryujin'in evinin önüne geldiğimizde kapıyı çaldık. Bize kapıyı Jisung açtı. Evleri oldukça yakındı ve ilk onun geleceğini zaten biliyorduk. O da şort giymişti ama siyah kot şorttu ve bizden daha çok özenmişti.
Bizi gördüğünde "Ay sizde şort giymişsiniz." dedi ve ufak bir kahkaha attı. Niye güldüğünü hiç sorgulamadık çünkü Jisung bu deliydi. İçeri geçip ayakkabılarımızı çıkardık. Salona geçtiğimizde neden güldüğünü anlamış olduk -tabi Jisung abartmıştı- Yeji, Hyunjin ve Minho'da gelmişti ve hepimiz şort gitmiştik.
Ryujin salona giriş yaptığında "Niye hepiniz şort giydiniz lan?" dedi.
Seungmin ona gözlerini devirerek "Sen çok farklı gitmişsin sanki." dedi.
Hepimiz koltuklara kurulduğumuz da herkes telefonuna odaklandı. Çok süre geçmeden diğerleride gelmiş ve telefonlarımızı bırakmıştık.
Yorum ve vote lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizimin Arkadaşı-Hyunlix
FanfictionHyunjin ikizinin okuluna kayıt olur ve ikizinin arkadaşına aşık olur.