Felix
Şuan moladaydık. Az zamanımız olduğu için aralıksız çalışmıştık. 3-4 saatin üstüne ilk molamıza çıkmıştık. Hepimiz bir yerlere yığılırken Yeji ve Ryujin kıyafetler hakkında konuşuyorlardı. Çok uğraşıyorlardı.
Chan hyung Jeongin'in bileğini kontrol ediyordu Changbin'de yanlarındaydı endişeli görünüyordu. Jeongin'in dans ederken ayağı kaymıştı. Neyse ki bir şeyi yoktu. Hyunjin yere uzanmış ayaklarını tutarak garip sesler çıkartıyordu. Bu haline güldüm.
Seungmin duvara yaslanmış ve gözlerini kapatmıştı. Nefeslerini kontrol altına almaya çalışıyordu. Minho hyung ve Jisung ise yere uzanmış yan yana ölü gibi yatıyorlardı.
Ryujin "Bugün biraz sadece şarkıyı söyleyelim ondan sonra eve gideriz." dediğinde rahat bir nefes aldım. Dansı ve şarkıyı ezberlemeye çalışmak yeterince zordu ikisini aynı anda uygulayarak yapmak daha zordu.
Hyunjin kendini geriye atarak "Ölücem sandım bir an ayaklarım ağrıyor." dedi.
Yeji gözlerini devirerek "Abart." demişti.
Biraz daha dinlendikten sonra Jisung ve Minho hyungu yerden kazıyarak kaldırmış ve şarkıya çalışmıştık.
Eve gittiğimizde direk herkes kendini yatağa atmıştı. Bu sefer soğuk yapmayı filan bırakmış Hyunjin'e resmen yapışmıştım o da aynısını yapmıştı. Sabah uyanınca bana niye yapıştın diye sorarım sıkıntı yok.
Hyunjin
Sabah Felix'in uyanarak yataktan kalkmasıyla uyanmıştım ama gözlerimi açmamıştım. Böyle iyiydik aslında ne gerek vardı ayrılmaya. Bir ara Yeji'ye ne bok yediğimi sormam lazım o bilir. Gerekirse dudağına yapışacaktım böyle gidemezdi.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra yine prova yapmak için gitmiştik. Konferans salonu gibi bir yerde çalışıyorduk ama koltuk yoktu bir sahne vardı ve ordan aşağı boş bir alan. Orada da hoparlörler, mikrofonlar, havlular, sular filan vardı.
1-2 saat henüz çalışmıştık ki kapıdan giren kişilerle durduk. İçlerinden sadece Huening Kai'yi tanıyordum. En önemlisi bunlar niye uzundu bu kadar? Hadi bizimkilerin arasında en uzun benimde bunlar çok uzun.
Felix'in "Aaa hoşgeldiniz!" diye bağırmasıyla ona döndüm.
Birbirimizi tanımadığımız fark edince bizi tanıştırmışlardı. En önemlisi boyları değilmiş en önemlisi neden Felix ile sürekli temas içindeler? Hayır ne gerek var temas etmeye çok iyi arkadaşlarsanız uzaktan sevin birbirinizi.
Yeji "Biz bir kere daha dans provası yaptıktan sonra siz çalışsanız olur mu?" diye sordu onlarda çalışmak için gelmişlerdi.
Soobin "Olur zaten çok çalışmayacağız önceden hepimizin bildiği bir şarkıyla yapıyoruz." dediğinde biz ayağa kalktık.
Bir kere daha prova yaptıktan sonra kenara oturup onları izlmeye başlamıştık. Cidden güzel dans ediyorlardı. Hazır boş zamanım varken Yeji'ye yazmaya karar verdim.
Yeji-Hyunjin
Hyunjin:
YEJİİİİYeji:
Sonunda/Ne var
Hyunjin:
Şimdi Lix bana soğuk davranıyorYeji:
Evet biliyorum/Sebep
Hyunjin:
Yani bende bilmiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizimin Arkadaşı-Hyunlix
FanfictionHyunjin ikizinin okuluna kayıt olur ve ikizinin arkadaşına aşık olur.