Felix
Ho Sook'un içeri girmesiyle hızlıca Hyunjin'de ayrıldım ve üzerimi düzelterek eve doğru yürüdüm.
"Lix nereye?" diye bağıran Hyunjin'e döndüm ve tek kaşını kaldırarak "Eve." dedim. Ryujin ve Yeji çoktan kapıyı açmıştı. Onların da yüzüne bile bakmadan ortalarından geçtim. Trip atmam gerekiyordu şuan.
Ama ondan önce umarım o kız buraya gelirdi de onu yerin dibine sokardım. Geçip bir koltuğa oturdum üçü de karşımdaki koltuğa oturdular.
Hyunjin tam "Felix-" demiştiki zil çaldı. Gülümseyerek ayağa kalktım.
Kapının deliğinden baktığımda Ho Sook'u gördüm. Sırıtarak telefonumda ses kaydını açıp kapıyı açtım.
"Ah merhaba sizi bahçede de görmüştüm ama içeri girdiniz hemen bir sıkıntı mı var yüzünüz kızarmıştı?" diye tüm nazikliğimle sordum.
"Sesini kes!" diye bağırarak beni itip içeri girdiğinde dişlerimi sıktım. Biraz daha sabretmem gerekiyordu. Onun ardından ilerledim.
Salona geçtiğinde diğerleri direk ayağı kalkmıştı. Öne atılan Ryujin'e parmağımı dudağıma koyarak sus dedim ve telefonumu gösterdim. Derin bir nefes alarak geri çekildi.
"Hyunjin neden bu çocuğun elini tutuyordun neden ona sarıldın!?" sesini kıssa keşke.
Hyunjin "Sevgilim olduğu için olabilir mi?" dediğinde sırıttım.
Ho Sook çığlık atarak "Senin sevgilin benim!" diye bağırdığında dördümüzde yüzümüzü buruşturduk.
"Ho Sook artık Hyunjin'i rahat bırak. Takıntından vazgeç ve insanlara zarar vermeyi kes." Yeji sen çok zekisin. Aferin böyle devam et.
"Ben onu sevdiğim için yapıyorum o da beni seviyor aramızdan çekilin!" gülümseyerek ses kaydını kapattım ve Ryujin'e baş parmağımı kaldırarak onay verdim. O da gülümseyerek direk Ho Sook'un saçına dalmıştı.
Bende dövmek isterdim de işte bazı şeyler olamıyordu.
🐥🦙
Ryujin ve Yeji bir süre sinirlerini çıkarmış ve iz bırakmayarak kapının önüne koymuşlardı. Ben de şuanda eve gidiyordum babama bazı şeyler göstermem ondan önce de bir şeyler anlatmam lazımdı.
Evin kapısını çaldığımda annem gülümseyerek açmıştı. Ben de ona gülümsedim ve "Babam geldi mi?" diye sordum. Bu sırada eve girmiştim.
"Daha gelmedi 2-3 saate gelir." dediğinde somurtmaya başladım. "Ne söyleyeceksin?"
"Bir şey söylemeyeceğim yaa ne alaka ki?" diyerek odama kaçtım. Biraz uyuyabilirdim.
✿
"Felix uyan artık!" yine babamın bağırmasıyla uyanmıştım. Annem ne güzel tatlı tatlı sesleniyordu. Yataktan kalkıp kısa süreli baş dönmesi yaşadıktan sonra yüzümü yıkamaya gittim.
Yıkadıktan sonra yavaş adımlarla aşağı indim. Masada beni bekliyorlardı. Yalandan gülümseyip koşarak sandalyeye oturdum.
Artık doyduğumda "Size bir şey söylemem lazım." dedim.
Annem "Bir şey söylemeyeceğim yaa ne alaka ki?" diyerek beni taklit etti.
"Söyle." diyen babamla derin bir nefes aldım.
Gözlerimi kapayarak "Ben eş cinselim." dedim çabucak. Bir süre sesler kesilmiş ve üzerimde bakışlar hissetmiştim. Yavaşça gözlerimi açtığımda babam yemek yemeye devam ediyor annem de bana gülümsüyordu.
Babam ona baktığımı hissetmiş olacak ki bana dönerek "E ben biliyordum. Tipin ben gayim diye bağırıyor ne bekliyordun ki? Biz cahil miyiz seni yargılayacak mıyız sanki ben sevgili olucam beni ilgilendirmez." dediğinde gülümsedim.
Annem heyecanla "Şu bir kere gelen vardı ya sarı uzun saçlı Yeji'ye benzeyen o mu?" dediğinde gözlerimi büyüttüm.
"Yeji ile ikizler."
"Sanki onu soruyorum asıl soruma cevap ver."
"Evet." diye mırıldandım.
"İyi şerefsizlik yaparsa söyle içeri attırırım." diyen babamla hızla kafamı iki yana salladım. Bir düşündüm de aslında olabilirdi...
"Baba sana bir şey daha söyleyeceğim." dediğimde babam ciddileşerek geriye yaslandı ve kafasını salladı."Ho Sook diye biri var Hyunjin'e takıntılı ve bu takıntı baya ileri bir seviye. Birilerine zarar verecek kadar. Hyunjin ile kendini sevgili sanıyor."
"Kanıt gibi bir şey var mı?"
"Ses kaydı var ve bir mesaj." Yeji'nin diğerlerine olayı anlatırken Ho Sook'un birine zarar verdiğini yazdığı mesajı da gösterecektim.
"Tamam gerisiyle ben ilgilenirim sen karışma. Onları bana at." babamı kafamla onaylayıp ses kaydını ve mesajı ona attım. Afiyet olsun diyerek rahatlamış bir şekilde odama geçtim.
Tebrikler. Yine yazacak bir şey bulamadım by.
Okuyan, yorum yapan ve oy veren herkese çok çok çok çok çok teşekkür ederim.<333
Yorum ve vote lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizimin Arkadaşı-Hyunlix
FanfictionHyunjin ikizinin okuluna kayıt olur ve ikizinin arkadaşına aşık olur.