56

1.1K 143 84
                                    

Felix

"Hyunjin bu kola çok sıcak?"

"Neresi sıcak yaa?"

"Sıcak işte yalan mı söylüyorum ben? Bunu mu ima ediyorsun?"

"Ben daha soğuk getireyim o zaman." diyerek elimdeki bardağı alıp salondan çıktı. Ben de anime izlemeye devam ettim. Hyunjin'i kölem yapmıştım. Her dediğimi yapıyordu enayi. Çok aşıktı sanırım.

Hyunjin tekrar salona girdiğinde ben feels geçiriyordum. Çünkü en sevdiğim karakter gelmişti sonunda. Hyunjin bana ne yaşıyor bu bakışları attığında elimle televizyonu gösterdim.

"Eee yani?"

"Gerizekalı ben buna aşığım o yüzden feels geçiriyorum ne yapıyor bu mal bakışları atıyordun." arkadaşlar saçmalamayın tabiki sevgiliyiz. Bazı gereksizler bana sen Hyunjin ile çok yakınsın aramızı yapsana diyerek bizi kanka sansa da. Bu durum içime dert olmuştu çok şey etmeyin.

"Buna mı aşıksın benim gibi selvi boylu var karşında ve sen bu cüceye aşığım diyorsun." Ne dedi o? Sakat herhalde.

"Sana buradan bir dalarım o boyun bir yerlerine girer." gerçek olmayan aşık olduğumuz karakterler kırmızı çizgimiz lütfen.

"Ne kızıyorsun ya al kolan." diyerek elime bardağı tutuşturdu. Kolamdan bir yudum aldım ve arkama yaslandım. Bu kadar yeterdi kaç defa şikayet ettiğimi hatırlamıyorum.

Şimdi de iki aşık olduğum karakter vardı ve onları çok fena shipliyordum. "Bak bu uzun ve yakışıklıymış." Hyunjin dediği şeyle ona döndüm.

"Ha diğeri çirkin ben zevksizim?"

"Ne alaka benimle sevgilisin nasıl zevksiz olabilirsin?"

"Egonu da alıp bana cips getir Hyunjin"

"Kölen oldum iyice."

"Ben sana ilk sevgili olduğumuzda artık kölemsin demedim mi?"

"Tamam trip atmandan iyidir." diyerek tekrar mutfağa gitti. O sırada kapı çalmıştı. Animeyi durdurup kapıyı açmaya gittim. Kapıyı açtığımda tanımadığım iki kız vardı.

"Buyrun." dedim kaşlarımı kaldırarak.

"Siz kimsiniz?" diye sormuştu soldaki.

"Siz kapıyı çaldığınıza göre benim size sormam lazım."

"Biz Hyunjin'e bakmıştık." neden?

"Hyun birileri geldi seni soruyorlar!" diye bağırdım. Hyunjin geldiğinde elini direk belime atmıştı. Hayır sırıtmamalıyım.

"Hyunjin merhaba." diye neşeli bir şekilde konuştu sağdaki. Ne oluyoruz amk?

"Bunlar kim?" diye kulağıma fısıldayan Hyunjin ile yanağımın içini ısırdım.

"Aynı sınıftaydık ama neyse buralardan geçiyorduk seni görelim dedik okuldan gittiğin için ne zamandır görüşemiyorduk." bu niye flörtöz konuşuyor.

Diğeri "Ben Eun Ae bu da Ha-rin. Bana Eun diyebilirsin." dedi.

Elimle içeriyi gösterek "Buyrun." dedim. Onları salona yönlendirdim. Koltuklara oturduklarında Ha-rin izlediğim animeye bakıp garip bir yüz ifadesi yaptı.

Eun Hyunjin'e bakıp "Anime sever misin?" diye sordu.

Hyunjin ağzını açtığında "Ben izliyordum animeyi." dedim. Hyunjin'de anime izlerdi ama onların bunu bilmesine gerek yoktu.

Ha-rin bana yüzünü buruşturarak baktı. Bir şeyleri anlamaları lazımdı artık "Sevgilim sen bir şeyler hazırla o kadar gelmişler."

Hyunjin beni onaylayıp gülerek saçlarımı öptü ve kalktı. Bakışlarımı kızlara çevirdim öyle kalırsınız. Yine kapı çaldığında ayağa kalktım. Yine Hyunjin'in hayranları filan gelirse hepsini camdan atacaktım.

Kapıyı açtığımda sırıtan Ryeji ile karşılaşmak beni mutlu etti. Bende sırıtarak"Hyunjin'in eski okulundan sınıf arkadaşları geldi iki kız." dedim. Yeji direk kaşlarını çatarak salona ilerlemişti. Ryujin ve ben arkasıdan gittik.

Yeji bana dönerek "Civcik bunlar kim sadece Hyun ve sen varsın sanıyorduk." dedi.

"Biraz önce geldiler Hyunjin'in eski okulundan sınıf arkadaşları." Yeji'nin ne yaptığını bilmiyorum ama uyum sağlıyordum.

Üçümüz koltuklara oturduğumuzda Ryujin "Yine baş başa kalamadınız." dediğinde başımı salladım.

Ha-rin "Animeler çok çocukca değil mi?" dediğinde ona döndüm.

Ryujin ona hiç aldırmadan animeye döndü ve "Aaa ben bu karakterleri çok seviyorum ben bitirdim bunu Yeji'ye izleteceğim şimdi." dedi. Biliyordum Ryujin önermişti zaten.

"Benimde en sevdiğim karakterler bunlar." dedim.

"Bu arada siz kimsiniz biz tanışmadık?" diyen Eun'a döndük aynı anda.

"Ben Hyunjin'in ikizi Yeji bu da sevgilim Ryujin."

"Ben Ha-rin bu da Eun."

O sırada Hyunjin içeri girmişti elinde içecek ve atıştırmalık bir şeyler vardı. Yeji direk kalkıp onun elinden aldı ve Ha-rin ve Eun'un önüne koydu. Hyunjin'de yanıma oturarak kolunu omzuma attı.

"Hyun okuldan ayrılma sebebin neydi?"

Ha-rin'in sorusuna karşı histerik bir şekilde güldüm ve "Hyun derken? Sadece samimi olduğu kişiler ona Hyun diyor ve eskiden aynı sınıfta olmanız sizi samimi yapmaz." dedim.

Eun "Sen mi karar veriyorsun buna?" dedi.

"Sevgilisi olarak evet ben karar veriyorum beni sorgulayacak biri değilsin sen."

Eun ayağı kalkarak "Biz gidelim artık." dedi ve beraber kapıya ilerlediler. Arkalarından biz de gittik.

Ha-rin Hyunjin'e bakarak "Bir daha geldiğimizde sevgilinin olmadığından emin olalım belli ki bizden hoşlanmadı." dedi.

Hyunjin sakinlikle "Sevgilim hep burada siz gelmeyebilirsiniz ve evet hoşlanmadı sizden bu yüzden ben de sizden hoşlanmıyorum bir daha görüşmeyelim." diyerek kapıyı yüzlerine kapattı.

Gülümseyerek salona geri döndüm.

Merhabalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhabalar. Dedimki animeleri de katayım biraz. Neyse buraya yazacak bir şeyim yok by.

Okuyan, yorum yapan ve oy veren herkese çok çok çok çok teşekkür ederim.<333

Yorum ve vote lütfen.

İkizimin Arkadaşı-Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin