Broken Colors

141 12 9
                                    

Czas na pewną dość interesującą gre , o tkóej można było usłyszeć na poczatku roku 2023. Broken Colors (i wole to zaznaczyć , 2023. Kiedy to pisze , narazie wyszedł 1 dzień , więc niektóre mogą dojść itd , więc wole abyście to czytali z przychylnym okiem , czy jakoś tak)

Fabuła:

Jesteś kasjerem w sklepiku w mieście z wysoką przestępczością. Jesteś przygnębiony i samotny w przyziemnym życiu , mając nadzieje na odrobinę ekscytacji. Pewnego dnia do sklepu przychodzi nieznajmy , który jest z poczatku słodki i nieco nieśmiały , ale wystarczył tylko jeden miły gest , by zaczął cię troche za bardzo podziwiać i stać się zagrożeniem dla wszystkich wokół ciebie

Postacie:
Na poczatku muszę wam powiedzieć , że tu po raz pierwszy nie ma bezpośrednich ludzi w większości przypadków , ale w grze występują hybrydy. To pierwsza gra z takimi postaciami. Dobra , zaczynajmy-

-Ty
(Hej to ty!)

-Rasmus
(Jest on twoim współpracownikiem i synem właściciela. Nie klepią biedy , ale też nie są jakimiś miliarderami. Woli nie wspominać o swojej matce , co oznacza , że jest coś na rzeczy. Ogólnie jest szorstki , chamski , ogólnie egoistyczny , rozpieszczony , no i ciągle znęca się nad tobą kiedy nikt nie patrzy)

-Milla
(jest jedną z klientek , która nie lubi nic miłego mówić , ani wyglądać jakoś przystępnie. Zazwyczaj kupuje papierosy i tak szybko wychodzi jak weszła)

-Venni
(jeden z klientów , który jest typem cichego i niezręcznego ,,człowieka". Zawsze kupuje energetyki i omija kontakt wzrokowy podczas rozmów. Prawie rzadko się uśmiecha)

-Gunther
(klient , który zbytnio nie gada , ale jest bardzo uprzejmy , aby rozpocząć małą pogawędkę. Jest wielki i dobrze zbudowany , posiada wory pod oczami i nieco wygląda strasznie. Mimo wyglądu tak samo jak ty boi się dentystów i kocha koty [jeśli tego nie lubisz to sory , my nie mówimy o realnej tobie , tylko o protagonistce. Tak mówie wrazie czegoś])

-Leevi
(klient , który jest typem osoby , która wprawie w dobry humor każdego , kiedy wchodzi do sklepu. Zawsze jest uśmiechnięty , życzliwy i gotowy do podzielenia się najnowszymi plotkami z Ty. Pachnie on chemią , co czyni go oczywistym , iż ma do czynienia nacodzień z narkotykami)

-Nieznajomy [czarna postać]
(Jest to klient , który do ciebie przyszedł i próbował się o coś spytać , ale zbytnio się zestresował , a następnie uciekł nazywając się tchórzem)

-Nieznajomy [gangster z czarną bluzą]
(jest to osoba , która w jednym z zakończeń 1 dnia postanowił zaatakować Ty , aby dopaść/porwać/zabić/pobić)

-Damon
(jest to nowy klient , który przyszedł do ciebie przed zamknięciem. Wydaje się być miły i lekko nieśmiały , ale z chęcią wchodzi z tobą w small talk. Pachnie własnoręcznie robionym olejkiem i różami. Jeden miły gest i/lub pogawędka sprawiły , że chłopak stał się potencjalnym yandere dla ciebie)

-Delivery Guy [to jest jego imie]
(jest to osoba , która na poczatku cię sprankowała ,,próbując robić napad , ale tak naprawde to dostawca , który dostarczył ci tylko nową maszyne do pokoju relakacyjnego. jest on samozatrudniony. Jest on sympatyczny , bardzo żartobliwy , pozytywny , wspierający dla przyjaciół , ogólnie lubi zadzierać z tobą. Przyjaźni się z Damonem)

-Ojciec Rasmusa
(Nie ma go w samej grze JESZCZE , ale kiedy Ty przedstawia Rasmusa , to wspomina o nim. Jest on wspominany na miłego , ale z małym minusem. Czasem robi złośliwe żarty , że Ty i Rasmus pewnego dnia wezmą z sobą ślub)

Gra:

Ta gra jest Horror novelą typu Point and click tak jak prawie każda gra yandere jaką tu zaprezentowałam. Gra oficjalnie gdy to pisze ma wydany dopiero 1 dzień i prawdopodobnie są prace nad 2 dniem. Grafika i muzyka mają nieco niepowtarzalny klimat i mimo lekkiej inspiracji (przynajmniej moim okiem , nie musi to by,c prawda) YB , można wyczuć , że to nie jest takie samo jak inspiracja

Yandere GamesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz