Gra zaproponowana przez
Fabuła:Wracasz do domu po późnym piątkowym wieczorze, gdy nagle zaczepia cię podejrzany „policjant"(?), który najwyraźniej wie o tobie więcej, niż powinien. O co chodzi temu facetowi?! Jest tylko jeden sposób, żeby się dowiedzieć...
Postacie:-T.I (Hej, to ty!)-Policeman[???] (pan policjant, główny yandere, który cię zatrzymuje na mieście, kiedy przechodzisz na terenie zakazanym)
Gra:Ta gra została stworzona na O2A2 Jam 2024, gdzie zgodnie z zasadami gra ma być mikro-wersją wideo zawierającej nie więcej niż 1000 słów, 1 sprite'a, 1 zasób tła i 1 tło muzyczne. Gra była tworzona w 1 weekend. W ostrzeżeniach jest użycie wulgarnego języka i groźną sytuacje.
Zakończenia:Złe(?) zakończenie- Postanowił*ś nie iść z nim do auta, on jest zbyt podejrzany i przerażający. Wzi*ł*ś głęboki oddech. Jednak ten chłop serio nie dawał ci wyboru. Postanowił*ś go zaaresztować pod zarzutem bezprawnego nękania oraz podszywanie się pod funkcjonariusza policji. Pseudo policjant był bardzo zdziwiony. Jak się okazuje jesteś agentem MI5. Kończy się tym, że go zaaresztował*ś 👍
Gorsze (?) zakończenie-Postanowił*ś nie stawiać oporu i poszł*ś z nim do tego samochodu. Jesteś teraz w rękach przeznaczenia. Nagle przed oczami zaszła ci czerń. Po jakimś czasie obudził*ś się z bólem głowy, co oznacza, że musiał cię walnąć, abyś stracił* przytomność. Kiedy otworzył*ś oczy, zauważył*ś, że przed tobą pseudo policjant, który jest zadowolony, że nie walnął cię za mocno. Poczuł*ś, że jesteś przywiązany pasami do tylnego siedzenia jadącego pojazdu. Spytał*ś się gdzie jedziecie, na co ci odpowiedział, że na komendę policji, ale i tak czujesz, że kłamie. Po wyboistej podróży samochód zatrzymał się ostro przed zaniedbanym magazynem. Dopiero wtedy zauważył, że nigdy ci nie dał opaski na oczy. Zaczął klnąć, ale potem uznał, że walić i że po prostu będziecie mieli tej nocy dobry czas.
Link:
https://heartpunchstudio.itch.io/bad-end-prelude
Arty:
CZYTASZ
Yandere Games
LosoweW tej książce chce wam pokazać , że Ayano to nie jedyna postać z schorzeniem Yandere uczestnicząca w grze. Edit: nie dziwcie się że tutaj beda lekkie spojlery ale no