Killswitch

38 4 10
                                    

Fabuła:
Losowo ponownie nawiązujesz kontakt ze swoim najlepszym przyjacielem z dzieciństwa. Jednakże, gdy spędzasz więcej czasu w jego towarzystwie, odnawiając swoją przyjaźń, być może twoje spotkanie po tak długim czasie nie było wcale takim przypadkowym wydarzeniem...

Postacie:
-T.I (hej, to ty! Praca: Bibliotekarz)

-Clove (twój przyjaciel z dzieciństwa, z którym nawiązałeś ponowny kontakt, oraz główny yandere. Po raz pierwszy go spotykamy w twojej pracy, kiedy przyszł*ś spóźniony)

Gry:
Gra jest demem, która w pełnej wersji będzie zawierała przedstawienia graficzne. Robiona na Ren'Py engine i pierwsza gra autora. Gatunek to wizualna novela i symulacja. Gra jest dla odbiorców powyżej 18 roku życia i zawiera przemoc, krew, brutalność, sceny dwuznaczne, manipulacje, znęcanie, prześladowanie i morderstwo.

Zakończenie:
Zgodził*ś się z nim iść na kolacje z Clove'em. Zaprosił*ś go do siebie, na co przystał z zadowoleniem. Wymieniliście się numerami, po czym wyszliście z sklepu i poszliście w swoje strony. Kiedy powrócił*ś do swojego domu zmienił*ś mokre ubrania i zacz*ł*ś przygotowywać kolacje dla dzisiejszego gościa. W głowie miał*ś plan, aby zrobić zwykłe frytki. Po wykonaniu jedzenia i stawieniu na stół sprawdził*ś czas w telefonie. Akurat wtedy zapukał do ciebie do drzwi, więc mu otworzył*ś. Zaprowadził*ś go do kuchni, po czym razem zasiedliście do jedzenia. Na początku mało gadaliście, bo byliście zajęci jedzeniem. Nie chcąc, aby się wasze spotkanie tak szybko się skończyło, zapytał*ś go, czy chcecie obejrzeć film. Zgodził się, więc po chwili zasiedliście na kanapie i zaczęliście oglądać film. W trakcie filmu poczuł*ś się senny. On jednak siadał różnie, aby znaleźć miejsce na kanapie i był pochłonięty filmem. Z zmęczenia położył*ś głowe na jego ramieniu. W odpowiedzi, zasłonił cię ramieniem i położył swoją głowe na twojej. Po długim czasie nawet zaczął mruczeć, ale kiedy cię usłyszał, to przestał. Schował*ś swój uśmiech w jego koszulce i wtulił*ś się jeszcze bardziej. Znowu usłyszał*ś jego mruczenie. I tak oto zasn*ł*ś, a demo się zakończyło.

Powiedział*ś mu, że dziś to nie jest dobry czas na kolacje z kimś. Chciał*ś po prostu wrócić do domu i zasnąć. On to zrozumiał i stwierdził, że to i tak było nagłe. Zaśmiał się śmiechem, jakby był wymuszony. Dał*ś mu szanse, że może innym razem i ci kasjer ułatwił życie dając paragon chłopakowi. Wziął swoje rzeczy i wyszedł pośpiesznie z sklepu. Miał*ś poczucie winy. On chciał cię lepiej poznać, a tak go potrakował*ś. No nic, zapłacił*ś za swoje torby, wzi*ł*ś je i też wyszedł*ś z sklepu. Kiedy powrócił*ś do swojego domu zmienił*ś mokre ubrania i odłożył*ś te produkty, których nie miał*ś wykorzystać do kolacji. Po kolacji wymył*s się i poszł*ś spać. I tak kiedy zasn*ł*ś, demo się skończyło.

Kiedy dostał paragon, powiedział, że mogą wieczorem sobie porozmawiać u ciebie. Następnie sam zapłacił*ś za swoje zakupy i wyszł*ś z sklepu. Kiedy powrócił*ś do swojego domu zmienił*ś mokre ubraniai zacz*ł*ś przygotowywać kolacje dla dzisiejszego gościa. W głowie miał*ś plan, aby zrobić zwykłe frytki. Po wykonaniu jedzenia i stawieniu na stół sprawdził*ś czas w telefonie. Akurat wtedy zapukał do ciebie do drzwi, więc mu otworzył*ś. Zaprowadził*ś go do kuchni, po czym razem zasiedliście do jedzenia. Na początku mało gadaliście, bo byliście zajęci jedzeniem. Nie chcąc, aby się wasze spotkanie tak szybko się skończyło, zapytał*ś go, czy chcecie obejrzeć film. Zgodził się, więc po chwili zasiedliście na kanapie i zaczęliście oglądać film. W trakcie filmu poczuł*ś się senny. On jednak siadał różnie, aby znaleźć miejsce na kanapie i był pochłonięty filmem. jednak ty odsun*ł*ś się od niego, aby na nim przypadkiem nie zasnąć. Nie jesteś pewn*, czy jego ruchy były dla niego zaproszeniem do narzucenia ci ruchów, ponieważ jego wyraz twarzy był trudny do odczytania. Lubisz jego towarzystwo, ale wy już nie jesteście dziećmi i nie masz pojęcia jaką osobą Clove się stał. Albo lepszą, albo gorszą. Powrócił*ś do filmu, nawet jeśli nie był tak bardzo emocjonujący, jak miał*ś nadzieje. Clove widząc twoją senność odchrząknął, aby mieć twoją atencje. Przeprosił*ś go za bycie zmęczonym, następnie wstał*ś na nogi. Uśmiechnął się do ciebie niezręcznie. Pożegnaliście się i poszł*ś spać.

[Wszystko to było, kiedy postanowił*ś pójść do pracy. Tutaj masz, kiedy postanowił*ś nie iść do pracy. W skrócie:]

-nigdy nie spotkał*ś Clove'a.

-poszł*ś do piekarni

-poszł*ś do parku

-zjadł*ś precelka

-w parku poczuł*ś się jakbyś był w niebezpieczeństwie

No i potem powtórka, jakbyś się nie zgodził z Clove'em na kolacje. Kiedy powrócił*ś do swojego domu zmienił*ś mokre ubrania i odłożył*ś te produkty, których nie miał*ś wykorzystać do kolacji. Po kolacji wymył*s się i poszł*ś spać. I tak kiedy zasn*ł*ś, demo się skończyło.

Link:
https://dreadonarrival.itch.io/killswitch

Fanarty:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


(o, jeszcze tu jesteś? Dobrze, bo potrzebuje twojej pomocy-

Nie mogę znaleźć więcej gier z motywem yandere, a wiem, że jakieś są. Jeśli znasz i też chciałbyś je polecić, albo mi dać do sprawdzenia i żebym tu mogła wstawić, to przyjme, zrobie research i wstawie zaznaczając, że to jest od ciebie. Robiłam tak z kilka razy np kiedy robiłam Where Winter Crows Go. Sama też będę szukała, ale niestety jestem nieco zawalona, więc odnalezienie ich zajmie mi więcej czasu. Pozdrawiam i ogólnie dziękuje, że przeczytałeś to zakończenie.)

Yandere GamesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz