Death By Fire

16 3 0
                                    

Gra zaproponowana przez @Mia_Nekko-furrygirl

Fabuła:
Pożar sprzed dziesięciu lat zabrał wszystkie twoje wspomnienia o nim. Kiedy do ciebie wrócił, czy go pamiętałeś? Innymi słowy, czy nadal jesteście tymi samymi ludźmi? Arson nie dba o to. Wiedział tylko, że chciał cię zatrzymać, ze wszystkim, co miał. Śmierć przez ogień oznacza narodzony z ognia.

Postacie:
- T.I (hej, to ty!)

- Kasjerka (nowa kasjerka w sklepie, którą spotykasz rano jak kupujesz śniadanie)

- Man/Arson (chłopak, który cię porwał i związał. Nasz yandere)

Gra:
Gra ta jest pierwszym dziełem autora, który jest na chwile obecną demem. Na początku gra jest niewinna, ale jest planowane w kolejnych aktualizacjach wątki dla dorosłych, nawet z niepełnoletnimi.

Zakończenie:
2 zakończenia-

1 zakończenie Perfekcyjny początek (Perfect Beginning):

Spytał*ś się skąd ta krew pochodzi. Porywacz odpowiedział ci, że jakiś facet kręcił się przy twoich drzwiach, więc odciął mu kończyny. Spytał się, czy chcesz zobaczyć. Był*ś w szoku przez to co ci powiedział. Zastanawiał*ś się, czy tym go nie wkurzył*ś i czy cię nie zabije. Powiedział, że cię nie puści i będzie się tobą opiekować. Powiedział, że możesz powiedzieć cokolwiek chcesz, to ten przyniesie ci. Spytał się, czy lubisz bajke, którą ci puścił i tu wtedy dostajesz wybór. Po nim nieco rozluźnił ci sznur. W moment, kiedy uwolnił ci nadgarstek, kopn*ł*ś go agresywnie w dolną część brzucha i uciekł*ś. Zapomniał*ś jednak, że nadal masz gorączke i takie osłabione ciało szybko mu pozwoli cię złapać. W następnej sekundzie wszystko pociemniało i spadł*ś na podłogę. Ktoś zimną ręka trzymał twoją kostke. Facet spytał się ciebie, gdzie idziesz, jednak ty przerażon* nie mogł*ś z siebie wydusić żadnego słowa. Mówił ci, że szukał cię od dłuższego czasu i że nie miał wysokich oczekiwań, że szybko się w nim zakochasz. Jednak źle myślał, że przynajmniej będziecie mieli dobry start. Więc, pozwól mu stworzyć perfekcyjny początek.

2 zakończenie miej dobry sen (Have a good dream):

Spytał*ś się skąd ta krew pochodzi. Porywacz odpowiedział ci, że jakiś facet kręcił się przy twoich drzwiach, więc odciął mu kończyny. Spytał się, czy chcesz zobaczyć. Był*ś w szoku przez to co ci powiedział. Zastanawiał*ś się, czy tym go nie wkurzył*ś i czy cię nie zabije. Powiedział, że cię nie puści i będzie się tobą opiekować. Powiedział, że możesz powiedzieć cokolwiek chcesz, to ten przyniesie ci. Spytał się, czy lubisz bajke, którą ci puścił i tu wtedy dostajesz wybór. Po nim nieco rozluźnił ci sznur. Nie stawiał*ś oporu. Ten widząc to, robotycznie popatał cię po głowie. Powiedział, że możesz go nazywać Arson. Polecił ci, abyś posz*dł* spać, a jutro kupi jakieś rzeczy codziennego użytku. Gotujące się ciepło w tobie powoli cię doprowadzało do snu. 

Link:

https://doze-233.itch.io/deathbyfire

Arty:

Arty:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Yandere GamesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz