Fabuła:
Dostajesz pracę w firmie, a twój szef jest twoim zdaniem trochę dziwny...William, dyrektor generalny firmy, do której właśnie dołączyłeś, zawsze był człowiekiem ambitnym i odnoszącym sukcesy. Od najmłodszych lat dążył do osiągnięcia wielkości i miał jednostronne skupienie na swoich celach. Wspiął się na szczyt w swojej dziedzinie, budując od podstaw odnoszącą sukcesy firmę.
Jednak jego nieustępliwa determinacja miała swoją cenę. Odtrącał przyjaciół i rodzinę, poświęcając osobiste relacje dla dobra swoich ambicji. Nie miał czasu na romanse, uważając je za rozproszenie. Dopóki nie poznał ciebie...
Postacie:
-T.I (hej, to ty!)-William (dyrektor generalny firmy, pan yandere, to co powinniście o nim wiedzieć to jest w fabule. Poznajemy go, kiedy wchodzisz do jego firmy, twój pierwszy dzień w pracy)
Gra:
Jest to krótka novelka stworzona przez jedną osobe, według autora/autorki pierwsza w życiu jej gra, której zrobi kiedyś remake. Gra zawiera obsesyjną miłość i przemocZakończenia:
Zakończenie 1- Uwięziony (Trapped)
Poddał*ś się. Wiesz, że nie ma sensu walczyć, jest silniejszy od ciebie. Pociągnął cię i przytulił mocno. Wziął cię do jego biura i zablokował drzwi za tobą. Powiedział, że teraz jesteś bezpieczny i że cię ochroni przed każdym. Już zawsze będziesz jego, pogodził*ś się ze swoim losem. Nie ma ucieczki, on cię osaczył. Dni zamieniły się w tygodnie, a tygodnie w miesiące. Jesteś zamknięty w biurze Williama, odcięty od świata zewnętrznego. Kontrolowan& przez niego, obsypany prezentami, jesteś marionetką jego gry, więźniem i nie ma ucieczki... Koniec :3Zakończenie 2- Dobre zakończenie? (Good end?)
Wyrwał*ś się z jego uścisku i zacz*ł*ś uciekać w strone drzwi. Jednak był szybszy i cię dorwał. Rzucił cię na ziemie i obezwładnił. Trzymał swoje ręce ciasno na twojej szyi. Twoja widocznośc zaczęła się blurować, nie mogł*ś oddychać. Ostatnie co usłyszał*ś to jego głos, mówiący "Nikt cię znowu nie skrzywdzi. Tylko ja mogę cię kochać". Po jakimś czasie obudził*ś się w szpitalnym łóżku. Twoje gardło jak i ciało bolało. Doktorzy powiedzieli, że został*ś znaleziony nieprzytomny i zabrany do szpitala. William zaginął, policja go poszukuje. Nigdy nie będziesz bezpieczny, on na ciebie patrzy i czeka na swoją okazje. Koniec :3Zakończenie 3- Domek dla lalek (Dollhouse)
Postanowił*ś z nim pogadać. Spytał się, czego ty nie rozumiesz. Powiedział, że nie należysz do tego miejsca, ale on znalazł sposób abyś należał*. Na zawsze. Stworzy perfekcyjny świat dla was. A ty będziesz perfekcyjną laleczkąLink:
https://phantom-tea.itch.io/the-yandere-ceoArty:
(Mobbing + to 3 zakończenie jest dziwne :/)
CZYTASZ
Yandere Games
RandomW tej książce chce wam pokazać , że Ayano to nie jedyna postać z schorzeniem Yandere uczestnicząca w grze. Edit: nie dziwcie się że tutaj beda lekkie spojlery ale no