*yazarın anlatımıyla*
Minik beden oturduğu koltukta hafiften kıpırdanmıştı. Bunun üzerine Bay Kim; "Rahat değilsen arkana yastık koyalım hm? Yada uzan? " Sesi endişeliydi. "Hayır, hayır . İyiyim ben böyle. Gerek yok. " demişti. Minik beden, şuan biyolojik babasıyla karşılıklı oturuyor ve muhabbet ediyordu. O pisliğe kıyasla daha iyi birisiydi. Ki Bay Kim onun, diğer pislik gibi biri olduğunu öğrense, bırakın yan yana getirmeyi, haber dahi vermezdi.
İlk karşılaştıklarında Bay Park (Jeon 'un biyolojik babası) şok olmuştu. Eğer Jeon 'un oğlu olduğunu önceden biliyor olsaydı, çoktan o pisliği gebertmiş ve oğluna kavuşmuştu. Fakat bilmiyordu. Bilemezdi. Öz oğlu olduğunu gösteren tek ip ucu soy adıydı. Çünkü canından çok sevdiği kadının kızlık soyadı da Jeon du . Tabii birde eşine çok benzemesi vardı. Bu yüzden onu çok severdi ya zaten.
Bay Park, Bay Kim'e, Jeon'u evine aldığı için sonsuz teşekkürlerini sunmuş ve oğlunu evine götürüp orada tedavi olmasını sağlamak istediğini söylemişti. Tabii Bay Kim bu teklifi saniyesinde red etmişti ve iyileşmeden onu hiç bir yere göndermeyeceğini söylemişti. Bay Kim ve Bay Park bu konu üzerine tartışmaya girmişlerdi. En sonunda Bay Kim ; "O zaman Jeon'a soralım. Daha sizi tanımıyorum bile. Güvenemem size " demişti.
"Eee oğlum. Benimle mi geleceksin. Yoksa burada mı kalacaksın? " diye sormuştu. Minik beden uzunca düşünmüştü. Bay Park'ı tanımıyordu. Bay Kim'in de tanımıyordu. Fakat Bay Park'a oranla Bay Kim'in daha çok tanıyordı. Bu yüzden; " burada kalmak istiyorum " demişti.
Bu konuşmaların üzerinde 30 dakika geçmişti. Haliyle yaralı bedeniyle oturmaktan sırtı ağrımıştı, minik bedenin. Bay Kim'e artık gitmek istiyorum' der gibi bakmıştı. Şaşırılır şekilde Bay Kim bunu anlamış ve "artık odana geri dönelim Jeon. Yorulmuşsundur. " demişti. Minik beden kafasıyla onaylamıştı Bay Kim'i.
Bay Kim, Chae'yi çağırmış ve beraber, minik bedeni tekerlekli sandalyeye oturtmuşlardı. Chae sandalyenin ilerlemesini sağlarken, Bay Kim izin isteyerek kalkmış ve onlar ile beraber odaya gitmişti. Beraber minik bedeni yatağa uzandırmışlardı. Bay Kim ; "Ben Bay Park'ın yanına döneceğim. Chae kapıda olacaktır. Bir isteğin olursa " Chae " diye bağırman yeterli olacaktır. Değilmi Chae? " demişti. Chae ise korkudan "evet efendim " diyebilmişti sadece. Minik beden ise kafasını sallamıştı. Bay Kim ve Chae beraber odadan çıkmışlardı.
Bay Kim, Bay Park'ın yanına gitmişti. Bay Park gitmek için ayağa kalkmıştı. Bay Park Bay Kim'e yaklaşmış ve kulağına; "oğlumu ne karşılığında esir tutuyorsun Kim? Ha? Ne istiyorsun benden? " demişti. Bay kim ise ;"ben oğlunuzun zorla burada tutmuyorum yada bir şeyler karşılığında tutmuyorum. Bu kendi seçimiydi Park. Sende duydun. Değilmi? " demişti. Ardından Bay Park geri çekilmiş ve "Görüşmek üzere Bay Kim. " demişti. Aynı şekilde karşılık almış ve evden çıkmıştı. Bay Kim, minik bedenin yanına odaya dönmüş ve odaya girmeden önce Chae'yi uzaklaştırmıştı.
Bay Kim , minik bedenin yanına yaklaşmış ve kenarda ki, kendi için getirttiği sandalyeye oturmuştu. "Ee sevdin mi Bay Park'ı? " diye sormuştu. Sohbet başlatmaktı amacı. "Bilmiyorum. Sürekli biyolojik annem hakkında konuştu. Hiç kendi hakkında konuşmadı ki. " demişti. "İyi birimidir sence? " demişti bu seferde Bay Kim.
"İşte. Hiç kendi hakkında konuşmadı. Ama içimden bir ses ona güvenmemem gerektiğini söylüyor. Hem o zengin birisine benziyordu. Ne işle uğraşıyor. Biliyormusunuz? "
"Sana zarar verecek birisi olsaydı , adını dahi ona duyurmazdım. Bu konuda için rahat olsun. Ve Bay Park en büyük uyuşturucu baronudur. Tüm dünya onu tanır. Ee haliyle oldukça zengin. Ama çok cimridir. Mesela arabalardan birisi çizilse, tüm şoförlerine ceza verir. Yada bir tabak kırılsa tüm aşçıların 1 aylık maaşını keser.
Minik beden şokla " yuh" demiş ardından ise hemen "özür dilerim özür dilerim. " demişti. Bay Kim , minik bedenin bu haline gülmüş ve "sorun değil" demişti . Bu halleri çok tatlı geliyordu Bay Kim'e. "O zaman ben hiç gitmem ki oraya. " demişti minik beden.
"Neden? "
"Ben çok sakarım, her gün bir şeyler kırarım. O zaman çok kızar bana. Burada kalabilir miyim? " demişti minik beden dudaklarını büzerek. "İster 5 yıl ister 10 yıl kal Jeon. Sana kapım her zaman açık." demişti Bay Kim. Minik beden
gülümseyerek "teşekkürler" demişti...____________
Yeni bölümle geldim . Ama kimse okumuyor. Yazasım da gelmiyor. Diğer fanficlerim 150 , 200 kişi tarafından okunurken bu sadece 6 kişi tarafından okunmuş. Boşuna yazıyormuşum gibi hissediyorum bazen. Neyse.
Sizi seviyorum. Görüşürüzzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Missing Child \taekook ||DÜZENLİYOR
Fanfictionormanda ağaca bağlı olarak bulduğu çocuğa yardım eden Kim Taehyung , o çocuğun geleceği olacağını bilmiyordu.