Starman Coffee

108 6 1
                                    

*Tarih 24\05\1969*
*Kim Hyunho'nun ağzından. *

Babamın isteği üzere tanıştığım fakat içimde tek bir his oluşturmayan kadından ayrılmaya gidiyordum. Geleceğinden emin değildim. Sonuçta ikimizde birbirimize karşı hiç bir şey hissetmiyorduk. En azından benim açımdan öyleydiydi. Onunda bana karşı bir şeyler hissetmediğini düşünüyordum. Sonuçta davranışları ve çalışanlardan duyduğum kadarı ile onunda sevdiği biri vardı. Aman ben böyle aşksız iyiyim.

Yürümek hoşuma gittiği için arabayı almamıştım. Siksen tek gelmeme izin vermeyecek babam bu sefer vermişti. Hayret. Ona yazdığım mektupta onu sahilde bekleyeceğimi yazmıştım. Saat akşam altıya geliyor olmalı idi fakat umrumda olduğunu söyleyemezdim. Aslında şuan umrumda olan tek şey sahte olan ilişkimi bitirmek ve sahtede olsa bu baskıdan kurtulmaktı. Sahil kenarında ki bankalardan birinde oturmuştum. rastgele bir bank değildi bu. Starman coffee 'nin önünde bulunan bir banktı burası. Bu kafenin adı biraz garipti. Aslında burada böyle garip cafelerden çok vardı. Fakat onu ayıran bir özellik vardı. Bu kafeye her girişimde kendimi evimde hissediyordum. Anne babamın yanında hissetmediğim sıcaklığı hissediyor, bu sıcaklık yüzünden huzursuz oluyordum. Ama bu hisler cafeye olan sempatimi arttırıyordu.

Yaklaşık bir saat kadar bankta oturmuş ve denizi izlemiştim. Artık gelmeyeceğine karar vermiş olacağım ki ayaklanıp arkamda ki kafeye giriş yaptım. Buralarda bu tür kafeler bulunmazdı. Az buralarda böyle karelerden çok bulunur demiştim ama dış görünüş ve isim olarak çok bulunur. Cafenin içi diğerlerinden alakasızdı. Girişte masalar vardı normal olarak. Fakat cafenin çoğu yerinde bulunan orta kolonlar kitaplıkla kaplı, kitap doluydu. Aynı zamanda çok kısık olsada canlı müzikte vardı. Evet burası çok lüks bir kafeydi bu yüzden de çok sakindi. Cam kenarı, denizi giren güzel bir masa seçmiş ve oturmuştum.

Bir kaç dakika sonra güzeller güzeli bir kadın masama doğru yaklaşmaya başlamıştı. Tüm odağım denizden kopmuş ve bu melek benzeri kadına odaklanmıştı. Yüzüne taktığı saf ve masum gülümseme ile öyle zarif duruyordu ki kelimeler ile anlatılmazdı güzelliği. Bir anda öyle bir kapıldım ki bu kadının güzelliğine yanıma gelip menüyü uzattığını bile çok çok sonradan fark etmiştim. Uzattığı menüyü almış ve aklıma başımda olmaksızın bir içecek seçmiştim kendime ardından ise bir tatlı. Bu güzel kadın tek başınaydı bu kafede anlaşılan. Çünkü siparişimi aldıktan sonra mutfağa götürmüş hemen sonra ise kafeye geçmişti. Sadece iki kişinin bile idare edebileceği kadar sakın olan bu kafe çok hoşuma gitmişti. Şimdi anlıyordum işte. Her seferinde bu güzeller güzeli kadın sayesinde evimde hissediyor olmalıydım. Fakat nasıl olurda ilk defa bu güzeller güzeli kadını, bu gün görebiliyordum? Daha önce mutfakta çalışıyor olmalıydı ki buraya hiç yabancı değildi. Her halinden anlaşılıyordu. Üzerindeki kırmızı gömlek ve önünde bağlı olan önlük ile bile mükemmel görünüyordu.

Yaklaşık yarım saat içerisinde şiparişlerimi getirmiş ve önüme koymuştu. "Başka bir isteğiniz var mıdır efendim? " o ince, naif ve huzur dolu sesi ile konuşmuş ve beni daha çok kendine hayran etmişti. "Eğer sizin içinde uygunsa bir ön dakika kadar buyurmaz mısınız masama? " dudaklarımdan çıkanlarla kendime bile inanamamıştım. Hayatında bir kere bile kendi isteği ile bir kadınla iletişime geçmeyen ben şimdi bu kadını masama davet ediyor ve onu tanımak istiyordum.

"Ah rahatsızlık vermeyeyim efendim. Siz rahat rahat için kahvenizi, soğumasın. "

"Rahatsızlık değil, bizzat sizinle tanışmak istiyorum. O kadar çokta müşteri yok zaten, birazcık otursanız sorun olmaz bence? "

"Madem o kadar ısrar ediyorsunuz, biraz oturayım. Fakat çok duramayacağım. Bilginiz olsun. "

"Beni çok memnun ettiniz. Çok teşekkür ederim masama teşrif ettiğiniz için. Ben Kim Hyunho. Tanıştığıma memnun oldum. "

Missing Child \taekook ||DÜZENLİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin