Umarım Her Gecen Senin Kadar Güzel Olur Minik Tavşan

218 21 2
                                    

*yazarın anlatımıyla*

"Hyung, bundan da koyalım içine? Ben çikolatayı çok severim de" zar zor ikna ettiği Bay Kim ile mutfakta kek yapıyordu, minik beden . Ah bir de chae. Üçü beraberlerdi. H ep beraber salonda oturmuş , Chae'nin anlattığı dedikoduları dinliyorlardı, bir anda minik beden ikisine de yapışmış ve onları ikna etmişti ,beraber kek yapmaya.

"Koy. Umarım işin sonunda hastanelik olmayız. Umarım . "

"Niye zehirlenelim ki? Alt  tarafı kayısı kutusu, çikolata, ceviz ve fındıkbiraz da kuş üzümü koyduk, hiç de bir şey olmaz bence."

"Yok canım ne ölmesi füze at" mırıldanmıştı bay fakat bay Kim duymuş ve kıkırdamıştı.
"Neye gülüyorsunuz ya" minik beden ikilinin ona bakarak güldüğünü fark etmiş ve hemen mızmızlanmıştı. 'hiç hiç'diyerek geçiştirmişti bay Kim . "şimdi de fırına atıyoruz da kaç derecede atacağız ?"diye sormuştu Bay kim minik beden ise şöyle karşılık vermişti " Tabii ki de 150° ve 40 dakika"  yaptıkları kek harcını tepsiye dökmüşlerdi. Ardından ise fırına atmışlardı. Minik beden fırının kapağını kapatmış ve sanki dünyanın en güzel yemeğini yapmış  gibi ellerindeki unu silkelemişti.

"Şimdi ne yapacağız? "sıkınca sormuştu Bay Kim.Çünkü girdiği çatışma üzerine bir de bu çok yormuştu. Tabii bunu minik beden bilmiyordu. Bilse asla böyle yormazdı onu

" Bence bugün çok yoruldunuz efendim, biraz dinlenmelisiniz" Bay Kim , hemen kafasını sallayıp odasına gitmek için kapıya yönelmişti ki minik beden konuşmuştu"  iyi dinlenmeler hyung!! Sen!! Chae hyung, benimle gelip oje sürmek zorundasın İtiraz kabul etmiyorum "demişti Ve o da mutfaktan çıkmıştı. Chae ise 'yandım ben' diyerek mutfaktan çıkmıştı.

***
"Bak bu pembe oje  çok güzel !! Bunu da buraya sürelim olur mu? " Chae her ne kadar başta bu oje işini sevmese de şu an çok mutluydu nedensizce . 'olur' demişti. Minik beden, Chae'nin elini , tutmuş ve serçe  parmağına da pembe ojeyi  sürmüştü. Bitince ojeyi kapatmış ve masaya bırakmıştı. Ardından ise sevimlice kıkırdamıştı minik beden kıkırdarken dee ellerini çarpmıştı.

"çok güzel oldu bu" demişti Chae. Geniş omuzları, kaslı gövdesi ve uzun vücudu ile de nedense de uyumuştu bu ojeler.

"Hadi sanada aynısını yapalım" Chae'nin bu dediği ile minik beden çığlık atmak ve 'evet' diye bağırmıştı. Bunun üzerine Chae 'şhhh Bay Kim uyuyor, uyanmasın ' demişti.  Minik beden ise hızla ellerini ağzına götürmüş ve kafasını sallamıştı.

Chae  ojeleri kurur kurumaz minik bedene de aynı ojeyi sürmüşlerdi. Chae minik bedenin ojelerimi sürerken , sabırsız minik yerinde durmamış ve sürekli kıpırdamıştı. Sonunda onunda tırnakları tamamlamıştı. Tırnaklar özetle şöyle idi ; sağ elinin baş ve serçe parmakları pembe idi. İşaret ve yüzük parmakları ise siyah, orta parmağında da mavi oje vardı. Sol elinde ise, aynı sağda ki gibi siyah ojeler vardı işaret ve yüzük parmaklarında . Orta parmağında ise pembe oje vardı. Baş ve serçe parmakları ise maviydi.

Minik bedeninde ojeleri kurumuştu. Bununla beraber minik beden dudaklarını büzerek Chae'ye bakmış ve 'acıktım ' demişti. Chae ise hemen Minnie'ye haber vermiş ve yemek yapmasını istemişti.

Tam 1 saat sonra yemekler hazır olmuştu. Chae işi olduğu için dışarı çıkmış ve minik beden yanlız kalmıştı. Yaklaşık 3 saattir Bay Kim yukarı çıkmıştı. Evet 3 saat. Ne ara üç saat olmuş bilmiyordu minik beden. Fakat bildiği bir şey varsa o da oje seçerken çok vakit kaybetmeleriydi . Saat şuan 11:30 du. Geceydi tabiki de. Minnie unnie yemeğin hazır olduğunu söylemiş ve odasına gitmişti. Bu evde çalışan herkes bu evde kalırdı, o da kalıyordu.

Minik beden tek başına  oturmuş yemek yiyordu. Tek olduğu için yavaş, canı sıkıldığı için daha da yavaş yiyordu yemeğini. Tabağını yarılaması yarım saat sürmüştü.

Canı çok çok sıkıldığı için elinde ki yemek çubuklarını kenara bırakmış, ayağa kalkmıştı. Tam o sırada ise Bay Kim mutfağa girmişti. Minik beden karşısındaki adamı görünce otuz iki diş sırıtmış ve hemen ona sarılmıştı.

"Geldiğin için çok teşekkürler hyung!!! Çok sıkılıyordum. " Bay Kim de kollarını minik bedene sarmıştı. "Senin için gelmiştim zaten minik tavşan." Ardından da sırıtmıştı. "Yemeğin bittiyse yukarı çıkalım, saat çok geç olmuş. Uyku vakti geldi ." minik beden 'evet' demiş ve aynı anda da kafasını sallamıştı. Ardından beraber odaya çıkmışlardı.

"Hyung ben hemencicik üzerimi değiştirip geliyorum " minik beden hızla dolaptan bir kaç kıyafet seçmiş ve koşarak banyoya gitmişti. Hızla üzerini değiştirmiş ve içeri geri dönmüştü. Bay Kim yatağın üzerinde, sırtını yatağın başlığına yaslayarak oturmuş bekliyordu minik bedeni. "Geldiim"

Minik beden hızşa yatağına yaklaşmış ve yatağına oturup emekleyerek Bay Kim'in yanına gelmişti. Sıkıca Bay Kime'e sarılmıştı minik beden. Ardından beraber uzanmışlardı. Minik beden kollarını sıkıca Bay Kim'e dolamış ve kafadını göğsüne yaslamıştı. Ardından "iyi geceler hyung " demiş ve gözlerini kapatmıştı. Kısa süre içerisinde minik beden uyuya kalmıştı.
"Umarım her geçen senin kadar güzel olur minik tavşan. "

____________________________

YENİ BÖLÜM GELDİİ

Evet çok uzun sürdü ama okuma olmayınca yazasım da gelmiyor. Neyse napıyosunuz? Nasılsınız? Yazında konuşalım aaa. Yabancıyız sanki hiç yakıştıramadım. Neysee okullar açıldı zaten. Derslerinize odaklanın lo SALAK MİLLİ EĞİTİM BAKANI MAL MAL KURALLAR KOYMUŞ ZATEN OFF

Neyse ama odaklanın be kalmayın sınıfta neyse neyse tamam

Öptüm hepinizi byeeee

Missing Child \taekook ||DÜZENLİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin