Minik Şey... Hyung...

251 22 0
                                    

"Ee Jeon. Hangi lerini beğendin? Hangileri daha güzel. " Bay Kim elinde tuttuğu tablet ile minik bedenin yanında duruyor ve onun için beğendiği  kıyafetleri gösteriyordu. Eğer beğenmediği olursa listeden çıkaracaktı.

"Ama hyung bunlar çok pahalı. Baksana şuna kaldı bin won. " demişti minik beden kabul etmek istemezcesine. Bay Kim minik bedene bakarak kıkırdamış ve ; "Sence bunkarın fiyatlarının benim için bi önemi varmı? Ben 1 dakikada bu kıyafetlerden 100 tane alabilecek kadar para kazanıyorum. Farkındasın değilmi ? "

"Hadi şimdi bunlardan beğenmediklerini seçve onları listeden çıkaralım. Sonrada yeni kıyafetlerinç getirttiririz. " diye eklemişti. Minik beden kafasıyla onaylamış ve kıyafetlere göz atmaya başlamıştı.

Yaklaşık 50 gündür burada, Bay Kim ile beraber yaşıyordu minik beden. Bu süre içerisinde Bay Kim'e güvenmişti. Çünkü o gerçekten  iyi  birisiydi. İlk olarak minik bedene hakaret etmiyor ve el kaldırmıyordu. Bu onun için yeterli bir nedendi. Ona hyung demesine bile izin vermişti.

"Şey bunların hepsi çok güzel. Hiç birini çıkarmayalım hyung. " demişti minik beden. Bay Kim  ile konuşurken sürekli utanıyor, kızarıp bozarıyordu. Bu hali ne kadar tatlı olsada Bay Kim'in hoşuna gitmiyordu bazen. Yanında rahat olmasını istiyordu minik bedenin. "Utanma artık. Birkaç saate kıyafteler burada olur. Bu arada yarın doktor kontrole gelecek. En son kırıkların neredeyse iyileştiğini söylemişti. 3 haftaya kalmaz alçıyı çıkarırlar ama yine de dikkatli olmalıyız. Daha tam iyileşmiş değil. " demiş ve tableti kenarda ki komidine bırakmıştı.

"Çok teşekkür ederim hyung. Gerçekten çok teşekkür ederim. "

"Cidden Jeon. Teşekkür etmen için yapmadığımı daha ilk günden söylemiştim değilmi minik şey ?. " demiş ve kıkırdamıştı . Minik beden bu çümledeki' minik şey ' e takılı kalmıştı. Ve bir kendine birde Bay Kim'e bakmaya başkalmıştı. Bu hareketi Bay Kim'in kıkrıdamasını kahkahaya çevirmişti. Bay Kim kendini durduramaken minik beden aynı şekilde bakmaya devam ediyordu. "Ama" diyebilmişti sadece. Yaklaşık beş dakika kadar gülmüşti Bay Kim. Minik beden sinirle; "Hayır. Siz kocamansınız Bay Kim ben gayet normalim. Benim boyum 1.63 bi kere. Hıh " demiş ve kollarını göğsünde birleştirmişti.

Minik beden bedenin bu hareketi Bay Kim'in tekrar kıkırdamasına sebep olmuştı. Sonra aniden Bay Ki  kıkıtdamayı bırakıp ; "ne yani ben ayımıyım? " demişti. Minik beden panikle "Hayır hayır. Sadece minnqcık uzunsunuz. O kadarcık hem sizde çok çabuk alımıyorsunuz. Olmazki böyle. Bende küsüyorum o zaman . "

"Küs bende küstüm ki zaten seninle. Çünkü sen bana anormal dedin.

" hayır demedim. "

"Hayır dedin . Siz kocamansınız dedin. Sonra ben gayet normalim dedin . Senin boyun normalse ben anormal oluyorum. "

"Hayır ama ben öyle demek istemedim kii" demişti minik beden. Gerçekten düşününce öyle demiş gibi oluyordu. Ama niyeti Bay Kim'e anormal demek değildi. Sadece kendi boyunun normal al olduğunu kanıtlamak iştemişti. "Küstüm bile artık çok geç ".demişti Bay Kim. Tanrı aşkına Bay Kim böyle biri değildi. Olamazdı . Ama minik bir Jeon onu bu hale getirmişti.

" barışmak için ne yapmamı istersiniz Bay Kim? "

"Ya bana Bay Kim deyip durma. Sinirim bozuluyor. Hımm düşünelim. Minik olduğunu kabul edebilirsin..

__________

Gece gece bölüm yazdım. Gözleri acıyo. Ehü oy verirmisiniz  lütfen. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Kocaman öpüyorummm.byeree

Missing Child \taekook ||DÜZENLİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin