Tüm Dengemi Alt-üst Etmeye Başladın Minik Tavşan!

234 24 3
                                    

*yazarın anlatımıyla*

"Hayır! Hayır! Park amca seninle gelmek istemiyorum! Ben burda Kim Hyung'un yanında kalıcam! Gelmicem seninle! Beni zorla götüremezsin! " minik beden hiddetle bağırmıştı. Bay Park , minik bedenin tamamen iyileştiğini öğrenmiş ve onu almak için gelmişti. Fakat minik beden onunla gitmek istemiyor, Kim Hyung'u ile kalmak için çabalıyordu.

"Ama oğlum. Babanın yanına gelmek istemez misin? Hem orası daha güvenli. Sen... Sen yoksa babanı sevmedin mi? " sesinde sahte bir hayal kırıklığı vardı. Minik beden bu sahteliği fark etmişti. Çünkü o pislik sürekli bu şekilde davranırdı minik bedene karşı.

"Beni kandırmaya çalışma Park amca. Yalandan üzülmüş gibi yapma. Bebek değilim ben! Gelmek istemiyorum seninle! Çünkü sana güveniyorum! Hem o istediğim herşeyi alıyor hemde bişeyler kırınca bana kızmıyor. Gelmicem işte. " demişti ve kollarını göğsünde birleştirmişti. Suratındaki kızgınlık, çattığı kaşlarından belli oluyordu. " Yeter Ama artık Jeon! Sen benim oğlumsun benimle geleceksin. Bitti eşyalarını topla , istemiyorsan da toplama Yarım saat içerisinde hazır olacaksın! "

Uzun zamandır içinde tuttuğu O sinirli ve sabırsız tarafını göstermeye başlamıştı. aniden bağırması minik bedeni korkutmuştu . Bay Kim bunu fark etmiş ve aynı şekilde fakat bağırmadan konuşmuştu. " Kendine gel benim evimde benim koruma altına aldığım birisine bu denli saygısızlık yapamazsın . Ayrıca o burada kalmak istiyorsa kalacak, sen buna karışamazsın! Haddini aşma! " Sağ elini kaldırmış baş parmağını bay Park' a karşı sallamıştı.

"Hadi ya! Ne yaparsın acaba! Çok merak ettim ? Hiçbir şey ! Ayağını denk al Kim ve oğlumu evime götürürken de senden izin almayacağım. " Yüzünde alay edercesine bir gülümseme yerleşmişti.

"Ya anlamıyor musun? Ya istemiyorum seni ben burada kalacağım . Kim Hyung'umun yanımda . Götüremezsin beni hiçbir yere." minik beden Bay Kim'in Serçe parmağını tutmuş ve yanında biraz daha yaklaşmıştı. "Beni ,"bir nefes almıştı. "Beni zor kullanmak zorunda bırakma! "

Dizginlemeye çalıştığı öfkesini dizginleyemiyor aksine daha fazla öfkeleniyordu Bay Park. Bu durum Bay Kim'in komiğine gidiyordu. Daha öfkesini kontrol edemeyen birine asla vermezdi minik bedeni . Bu kadar da kör değildi.
"Farkında mısın? Bilmem ama şu an benim evimdesin. Burası benim ve Jeongguk'da bu evde yaşıyor . Benden izin almadan Onu buradan hiçbir yere götüremezsin. Tek bir yanlış hareketin sonun olur Park. Ve emin ol kimse cesedini bile arama zahmetine girmez, unutuldun artık. " minik bedeni arkasına çekmiş ve bir adım ilerlemişti "Ve emin ol ki o çok güvendiğin adamların da peşinden ağlamaz. " Artık küçümseydi ve alay ile bakan taraf Bay Kim'di.

Bay Park kırmızı olmuştu. Hatta morarmaya başlamıştı. "Şimdi derhal evimi terk et yoksa zor kullanacağım Park. Hadi!" Bay Park sinirle soluyordu, dişlerini sıkıyordu. Aldığı derin nefesler sonucu burnunu delikleri aynı bir boğa gibi açılıp kapanıyordu. Bu düştüğü durum çok komikti. Yapacak hiçbir şeyi olmadığı için hızlı arkasını dönmüş ve evden başlamıştı

"Hyung bir daha gelmez değil mi ? Ben onunla gitmek istemiyorum ki. " Minik beden Bay Kim'in sadece parmağına bırakmış ve sol koluna sarılmıştı, başını Bay Kim'in omuzuna yaslamış ve dudaklarını büzerek oflamıştı . "Gelmeyecek tabii . Gelse bile sen, gitme6t istemediğin sürece , asla bırakmam seni minik tavşanım . Daha Yapacak çok şeyimiz var " Derince nefes almış . "Hadi! Yukarı çıkalım ve üzerimize değiştirelim, planımızı bozacak değiliz değil mi ? Hadi koş koş ." minik beden bunu duyunca hızla merdivenlere yönelmişti. Bay kim ise arkasından yavaşça ilerlemiş aynı anda da bu tatlı hallerine sessizce kıkırdamıştı. "Tüm dengemi alt üst etmeye başladım minik tavşan" kendi kendine mırıldanmış ve merdivenlerden yukarıya çıkmaya başlamıştı.

_________

Eevvvet çok akıllı olduğu için saat 3e 10 kala bölüm atıyorum. Gece gece kim okuyacaksa artık ohoo.

Bari yorum yapı gııı

Neyse

Şurdaki yıldıza basarmısın?

Missing Child \taekook ||DÜZENLİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin