38. (Part 2)

39.8K 1.8K 651
                                    

Medya: Falling İn Love - Cigarettes After Sex

𖥸𖥸

"Aşka aşık olanım."

Sözlerime karşı dayanamayıp tekrar öpmeye başladı. Üst dudağımı ısırdığında inledim. Dudaklarımın üzerinde gülümsediğini hissettim.

Arabanın tavanındaki ışığı açılmaması için kapattı. Arabanın camları zaten filmli olduğu için içerisi pek görünmüyordu. Aynı zamanda hava da kararmıştı.

Geri çekildi. "İleri gidiyoruz." Dedi tedirgin bir ses tonuyla. Yine omuz silktim. Bu hareketime gülümsedi. "Cidden çok inatcısın."

"Ne olmuş inatcıysam?" Sesim tutkudan kalınlaşmıştı.

"Birazdan görürsün." Deyip beni kucağından indirdi. Koltuğa geri bıraktığında hiç beklemeden arabayı çalıştırıp başka bir yere sürdü. Heh! Şimdi gidiyorsunuz tenha yerlere.

İç sesime hak verdim. Adamı ben sapıtıyordum çünkü.

Aynadan baka baka 7-8 dakikalık bir yol geldik. Etrafa baktığımda sitelerin, apartmanların olduğu bir yere geldiğimizi fark ettim. "Yol tanıdık geldi." Safir Tuna'ya döndüğümde bana baktığını gördüm.

"Olabilir. Şirkete geldiğin icin biliyorsundur." Dedi. "Evime geldik."

"Delisin." Dedim gözlerine bakarak.

"Sadece sana." Dedi gözlerime bakarak.

Ardından arabadan indik ve apartmana girdik. Her yerde ayna vardı. Nereye dönsem kendimi görüyordum. Asansöre bindik ve Safir Tuna 9'u tuşladı.

Önünde olduğum için arkamdan sarılıp ellerini karnımın üzerinde birleştirdi. Çenesini de omzuma dayadı. Asansör 3. katta durduğunda Safir Tuna geri çekildi. Bir kadın binip 8'i tuşladı.

Asansör çıktı ve kadın indi. Bizde dokuzuncu kata geldiğimizde Safir Tuna dayanamıyor gibi elimi tuttuğu gibi karşı daireye yönlendirdi. Cebinden anahtarı çıkarıp kapıyı açtı. Yere eğilip önce kendi ayakkabısını ardından benim ayakkabımı çıkardı. Ayakkabıları kenara atıp beni duvarla arasına aldı.

Yine yüzüme yaklaştı. Bu sefer öpmeden, "yavaş öp, dudaklarım berelendi." Diye uyardım. Fakat dinlemedi. Yine sert bir şekilde emdi dudağımı. Bu sefer sinirle alt dudağını dişledim. O da inledi, ben de.

Arsızca sırıtıp ellerini belime doladı. Crop'u tutup aşağıya çekiştirdi ve açıkta bıraktığı göğüs üstümü öptü. Bir iki öpücükten sonra dilini hissettim. Dayanamayıp ellerimi yumuşacık kumral saçlarına daldırdım. Bir elim ensesindeki saçları çekiştirirken diğer elim omzundaydı.

Dil darbesi bıraktığı yeri emdi. "Safir! Tenim çabuk morarıyor!"

"Benden izler taşı diye yapıyorum güzelim. Güzel duracağına eminim." Dedi ve tekrardan emdi.

İtiraz etsemde fayda etmeyeceği için ses çıkarmadım. Birden ellerini bacaklarıma koydu ve beni kucağına aldı. Bacaklarımı beline dolayıp kollarımı boynuna sardım. O, benimle beraber yürümeye başladı. Bir odaya girdiğimizde, "şu ikinci düğmeye bas." Deyip duvara yaklaştırdı beni. Dediğini yapıp ikinci düğmeye bastığımda odayı renkli led ışıkları aydınlattı. Şaşkınlıkla odaya bakarken o, tekrardan ilerledi.

DELİ GELİYORUM DEMEZ!! °Yarı Texting°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin