Siz: patron.
Siz: hadi yatağı yuvarlak yaptırmışsın,
Siz: onu anladım da.
Siz: BU YATAK NEDEN KIRIK?
Siz: yatağa sadece kıçımı yasladım.
Siz: sonra bi çatırtı sesi geldi.
Siz: bir baktım. Meğer ben yatakla beraber çökmüşüm.
Paragöz CEO: yatağım seni taşımadıysa ben ne yapayım?
Paragöz CEO: ayrıca yuvarlak yatak daha kullanışlı oluyor.
Siz: yoo. Bence her ikisi de aynı.
Paragöz CEO: değil...
Paragöz CEO: anlamazsın sen. Boşver.
Siz: pislik. Irz düşmanı. Kahpe.
Paragöz CEO: hayırdır? Noluyoruz?
Paragöz CEO: bana bu kadar hakaret edeceğin bir davranışta bulunmadım...
Siz: ama ima ettin.
Paragöz CEO: bir şey etmedim.
Paragöz CEO: sadece yuvarlak yatağın kullanışlı olduğundan bahsettim.
Paragöz CEO: ve senin anlamayacağından.
Paragöz CEO: bir dakika.
Paragöz CEO: sen yanlış anlamışsın.
Siz: hayır ben bir şey anlamadım.
Paragöz CEO: sen hiç yuvarlak yatakta yatmadığın için anlamazsın demiştim.
Paragöz CEO: sen fesatsan ben ne yapayım?
Siz: ya yok öyle bir şey dedim.
Paragöz CEO: peki öyle olsun.
Siz: ee yatağı ne zaman yaptırıyoruz?
Paragöz CEO: şu an işlerim var halletmem gereken.
Paragöz CEO: bu gün kanepede yat.
Paragöz CEO: yarın baktırırım.
Siz: senin yüzünden uykumu alamayacağım.
Paragöz CEO: bir kerede uyumayıver.
Siz: oldu paşam. Başka emrin?
Paragöz CEO: yok.
Siz: aferin. O zaman bana iyi uykular.
Paragöz CEO: rüyanda beni gör.
Siz: tövbe de lan.
Paragöz CEO: inşallah görürsün.
Paragöz CEO: amin.
Siz: çok içten dua ettin.
Siz: inşallah kabul olmaz.
Siz: Allah'ım nedir bu çektiğim?
Paragöz CEO: Allah başka dert vermesin.
Paragöz CEO: çok büyük sorunların var.
Paragöz CEO: en yakın zamanda geçmesi dileğiyle.
Paragöz CEO: ha bu arada, yatağı en kısa sürede düzelttiririm. İyi geceler.
(Görüldü.)
Telefonu kapatıp cebime attım. Saat gecenin 12'siydi. Oturduğum çökük yataktan kalktım ve gardıroba yöneldim. Bir bölümüne kıyafet, bir bölümüne yastık, battaniye vs koyulmuştu.
Yastık, çarşaf ve bir battaniye alarak salona geçtim. Kanepeye çarşafı serip üzerine de yastıkla battaniyeyi yerleştirdim. Artık uyuma vaktiydi.
Kapıya gidip alttan ve üstten kilitledim.
Hazırladığım kanepeye yatıp zorda olsa uykuya daldım.
★★
Sabah alarmımla uyandığımda telefonu çarpıp kırmak istiyordum.
Elimi atıp alarmı kapattım. Battaniyeyi tepinerek üzerimden atmaya çalışınca bir anda kendimi yerde buldum. Sırt üstü düşmüştüm. Resmen her yerim tutulmuştu.
Bir daha kanepede yatmayacaktım.
Sızlana sızlana bacaklarıma dolanan battaniyeden kurtulup ayağa kalktım. Elimi yüzümü yıkadım. Odaya gidip yarısı yerleştirilmiş yarışı yerleştirilmemiş olan valizden kıyafet aldım ve kısa sürede giyindim.
Buzdolabında ne varsa bir ekmeğin içine doldurup kendime sandviç hazırladım. Bir yandan sandvici yerken bir yandan da yüzüme krem sürüyordum. Sonunda karnımı doyurduğumda hazırdım.
Hemen partmantodan arabamın ve evimin anahtarını, cantamla beraber ceketimi de alıp evden hızlıca çıktım.
Arabamın tekeri daha yeni yapılmıştı. İki gündür arabam bende değildi. Ama sonunda almıştım.
Kurşuni rengi mini Cooper' ıma bindim. Motoru çalıştırdım ve gazladım. Yeni evim iş yerime daha yakın olduğu için kısa sürede gelmiştim.
Ofise girdiğimde ilk danışman günaydın demişti. Başımı sallayarak karşılık verdim. Odama vardığımda ardımdan kapı çalındı. "Gel" dedim.
Asistanım Eslim, "hoşgeldiniz Simay hanım." Dedi baş selamı vererek.
Çantamı ve ceketimi askıya astım. "Hoşbuldum Eslim."
Geçip koltuğuma rahatça oturdum. "Simay hanım bu gün önemli bir toplantı olacakmış. Atakan bey size iletmemi söyledi." Elindeki dosyayı önüme koydu. "Bunu da imzalamanız gerekiyor."
Kalem kutumdan mavi kalemi alıp imzayı attım ve dosyayı Eslim'e uzattım. "Bana bir de sade kahve getir."
"Hemen efendim." Diyerek gitti.
Çekmeceme koyduğum mavi dosyayı alıp içinden yarım kalan çizimimi çıkardım.
Ben Simay Neva Moran. Çizimleri ile bir çok kişiyi kendine hayran bırakan yetenekli bir stilist. Yüksek lisansımı tamamladıktan sonra ilk deneyimimde şirketlerin kapmak istediği o kız.
Yarım bıraktığım çizimi de tamamlayıp toplantıya yetişmem gerekiyordu. Bu yüzden hiç beklemeden iş başına koyuldum.
𖥸𖥸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ GELİYORUM DEMEZ!! °Yarı Texting°
De TodoUykusunu her şeyden önde tutan bir kızın evinin yanında yeni bina çalışması yapılır ve kızı uykusundan alıkoyarsa ne olur? 𖥸𖥸 Siz: şu inşaatı durduracak mısın yoksa ben gelip o inşaatı başına mı yıkayım? Paragöz CEO: kimsiniz? Neyden bahsediyorsun...