29.

56.7K 2.6K 534
                                    

Medya: Safir Tuna, Simay Neva

İyi bayramlarr bayram şekerlerim. Bayramınız kutlu olsun. Bu da benden size bayram hediyesi.

Not: bölüm öncekilere göre biraz kısa çünkü üç gündür sürekli bölüm atıyorum.

İyi okumalarrrr

𖥸𖥸

Sabah aşırı pozitif bir şekilde uyanmıştım. Başımın yanında duran telefonu görünce hemen elime aldım. Safir Tuna benden önce davranıp günaydın mesajını atmıştı.

Paragöz CEO: günaydınn güzelim

Paragöz CEO: inanabiliyor musun artık sevgiliyiz

Paragöz CEO: bu çok güzel bir şey

Siz: günaydınn bebeğim

Siz: evet evet bu mükemmel bir şey

İsmini değiştirmek istedim ama ne yapacağımı bilemedim. Biraz düşünüp sonunda bulduğumda hemen değiştirdim.

Paragöz CEO kişisini 'çukulatam' olarak değiştirdiniz.

Basit olmuştu ama çikolata deyince bende akan sular durdurdu.

Geç kalmadan kalkıp kısa bir duş aldım. Kıyafetlerimi giyip mutfağa geçtim. Büyük bir kupa kahve ve bir kaç lokma kahvaltılığı da mideme indirip evden çıktım.

Şirkete çıktığımda Eslim Mirel'in geldiğini ve Atakan'ın yanında olduğunu söyledi. Odama geçmeden Atakan'ın odasına uğradım.

Kapıyı çalıp açtığımda Mirel ve Atakan bana baktı. "Günaydın." Dedim ikisine de. Mirel kocaman gülümserken, "günaydın, şapşal aşık."

Allah'ım bu kızın patavatsızlığı beni bitirecek.

Göz ucuyla Atakan'a baktım. O da bana bakıyordu. Mirel'e bakıp susması kaş göz işareti yaptım. Ama anlar mı? Anlamaz.

"Ne olduğunu bir kez daha anlatacaksın. Çok heyecanlıyım şu an. Bir shipim daha tuttu." Heyecanla el çırptı.

"Ne oluyor?" Diye sordu Atakan. "Mirel neyden bahsediyor Simay Neva?"

Omuz silktim. "Hiiiiiiçç. Neyden bahsedecek canım. Her zamanki gibi saçmalıyor."

"Simay." Dedi yalan söylediğimi bildiği için çattığı kaşlarıyla. "Yapma, kardeşim."

"Aman tamam be. Safir Tuna'yla sevgili olduk."

Gözleri kocaman oldu. Geçen bu şakayı yaptığımda çenesi yer çekimine meydan okumuştu. Yine aynı tepkiyi verdi. Sonra bir anda toparlanıp geriye yaslandı. "Geçen de aynı şakayı yapmıştın, yemezler."

Mirel ve ben ciddi ciddi ona bakarken o yerinde dikeldi. "Şaka değil miydi?" İkimiz arasında mekik dokuyan gözleri bende sabitlendi. "Yok siz ciddisiniz."

Hele şükür anlayabildin.

"O götü boklu pezevenk ne ara benim kardeşim dediğim kızı ayarttı lan?!"

DELİ GELİYORUM DEMEZ!! °Yarı Texting°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin