Bölüm sana canım icruse ♥️
𖥸𖥸
Denize karşı duran bir bankta oturmuş denizi seyrediyorduk. Safir Tuna normale döndüğünde kalktık ve beni götüreceği yere gitmek için arabaya bindik.
"Nereye gidiyoruz, söylemeyecek misin?"
"Sabret," dedi yola bakarken.
5 ya da 6 dakika sonra bir balıkçının yanında durduk. Küçük olmasına rağmen çok güzel bir mekândı. Safir arabadan inip arabanın önünden dolanıp yanıma geldi. Kapımı açıp inmem için elini uzattı.
İstersen evleniriz
Elimi yavaşça avcuna bırakıp ayağımı dışarı attım. Ben inince arkamdan kapıyı kapattı. Elini elimden çekmeden belime götürdü. Elimi bıraktığı anda çekip iki yanıma sabitledim.
O şekilde mekana yürüdük. Denizin içinde temeli olan tahta mekana girmek için ayağımı köprü gibi olan tahtaya bastım. Safir benden önce geçmişti. Elini uzatıp geçmeme yardımcı oldu. Yere zıpladığımda ayağıma dolanan siyah tüylü bir şeyle çığlık atıp Safir'in üzerine atladım.
"O NE?!"
Safir elini düşmemem için belime koymuştu. "Sakin ol." Dedi kulağıma doğru nefesini üflerken. "Sadece kedi."
Kafamı onun baktığı yere çevirdim. "Kedi mi?" Gördüğüm siyah kediyle ayaklarımı yere indirdim. Kedi hiç bir hareketimizden korkuyordu. Bu da ona iyi bakıldığına işaretti. Yanına eğildiğimde kafasını okşamaya başladım. Mırıltılı sesler çıkardığında kafamı Safir'e çevirdim.
"Çok tatlı." Deyip kucağıma aldım. Safir Tuna gülümseyerek bize baktığında, "üzerin beyaz, çabuk kirlenir." Dedi.
Kediyi mıncırmaya devam ediyordum. "Bir şey olmaz."
"Gel, şöyle geçelim." Beni içeriye yönlendirdi. Kucağımdaki kediyi sevmeye devam ederken onun yönlerdirmesiyle yürüyordum. Safir Tuna durduğunda ben de durdum kafamı kaldırıp yüzüne baktım.
Durdugumuz masayı işaret etti. Sandalyenin birisini çekip oturmam için çenesiyle işaret etti. Gülümseyip teşekkür ettim. Oturduğumda kedi de iyice kucağıma yerleşti. "En sevdiğin hayvan hangisi?" Diye sordum merakımı gidermek için.
"Ayırt etmem, hepsini severim ama kedinin yeri ayrı." Dediğinde mutlulukla ona baktım. Kedi seven adam sevilirdi abi. Hayata 1/0 önde başlarlardı.
"En sevdiğin renk?" Soruları ergence bulanlar olabilirdi ama benim için birini tanımaya çalışmak ergence bir davranış değildi. "Aslında şu zamana kadar yoktu fakat artık beyaz." Elbiseme baktı. "Sana en çok beyaz yakışırmış."
Vücudumdaki bütün kan yanaklarımda toplanırken kafamı eğip kediye odaklandım. "Ha bir de kırmızı. Yanakların kızarınca da ayrı bir tatlı oluyorsun."
Ben burada utanıyordum adam ulti açıyordu.
"Safir'im?" Diyen yaşlı bir adamın sesini duydum. Başımı oraya çevirip kim olduğuna baktım. Yaşlı bir adam Safir Tuna'ya bakarak bize doğru yürüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ GELİYORUM DEMEZ!! °Yarı Texting°
DiversosUykusunu her şeyden önde tutan bir kızın evinin yanında yeni bina çalışması yapılır ve kızı uykusundan alıkoyarsa ne olur? 𖥸𖥸 Siz: şu inşaatı durduracak mısın yoksa ben gelip o inşaatı başına mı yıkayım? Paragöz CEO: kimsiniz? Neyden bahsediyorsun...