Günlük 🖊Her gece gözlerimden ip gibi süzülen yaşlarla ilmek ilmek örülen acılarım bir bir yüreğimden sökülmeye başlarken hafiflediğimi hissediyorum. Biliyorum, çok az kaldı. Güneş karları eritirken keder de eriyecek hüzün de. Gurbet de sona erecek hasret de. Kar sonrası güneşi görünce açan kardelenler gibi baş göstereceğiz yeniden gülen gözlerimizle.
30. Bölüm
{Final}
Bir süre antrede kararsızca dikildikten sonra fokur fokur kaynayan merakına yenik düşerek odasının kapısına doğru yaklaştı. Başını içeri uzattığında boş bir odayla bakıştı.Fakat sonra yatağının yanı başındaki komodinin üzerinde duran bir not kağıdı dikkatini çekti. Üzerinde bir şeyler yazılıydı.
Meraklı ve sabırsız adımlarla komodine doğru yürüdü. Kağıdı eline alırken arkasında bir kutu olduğunu gördü.
Küçük, siyah bir kutu ve hemen yanına iliştirilmiş kırmızı bir gül duruyordu.
Şaşkınlıkla ağzı açılırken, gözleri kağıttaki tanıdık el yazısında gezindi.
"Benden her gidişinde bir parçam gidiyor. Her gün biraz daha kayboluyorum. Artık hiç gitme, hep yanımda kal. Ben tüm yolları temizledim. Şimdi toparlanıp kaldığımız yerden yola devam etmek zorundayız. Seni almaya geldim kadınım."
Arkasından ayak sesleri duyduğu an hızla döndüğünde kurşuni gözler odağına girdi.
"Emre!"
Hemen arkasından Aslı'yı da görünce rahat bir nefes aldı.
"Seni almaya geldim," dedi Emre.
Hayatın sürprizleri hiç bitmiyorsa, Emre'nin de bitmiyordu. Ağlamamak için dirense de genç kız, bir kaç damla firar etti gözlerinden. Elleriyle yaşlarını silip gülümsedi. Boynuna sımsıkı sarılırken "Hoş geldin aşkım," dedi.
Sonra Aslı'ya baktı.
"Aslı! Aklımdan neler geçti bilsen..."
Aslı da güldü. "Ne sandın? Seni bırakıp gittiğimi falan mı?""Evet," dedi. "Öyle sandım."
Emre uzanıp yüzüğü eline aldı ve kızın önünde diz çöktü. "Artık sevgilim değil, karım olmanı istiyorum. Benimle evlenir misin?"
Az önceki korku ve panikten hemen sonra yaşadığı bu heyecan ona fazla gelmişti. Bu adamın gözlerine bakarken heyecanını dizginlemekte giderek daha da zorlanır olmuştu. Elleri şimdi biraz öncekinden daha çok titriyordu. Gözleri ise dolu doluydu.