- Wstajemyy..- szepnęłam do chłopaka który dosłownie usnął na moich kolanach, taki uroczyy..
- Uhm..- mruknął nie bardzo przejmując się moimi słowami sprzed chwili.
- Hmm.- odwróciłam twarz szatyna na przeciwko mojej, i złożyłam delikatny pocałunek na głowie chłopaka.- Dalej go masz.- zaśmiałam się spoglądając na plasterek w misie.
- Był od Ciebie więc nie smiałbym go zdjąć.- zaśmiał się z chrypką I otworzył oczy spoglądając prosto na mnie.- Jeśli za każdym razem gdy będę budzić się, będziesz obok, to nie mam zamiaru umierać.- wzruszył ramionami i uśmiechnął się.
- Czasami jesteś naprawdę uroczy.- posłałam niebieskookiemu uśmiech i zaczęłam bawić się włosami chłopaka.
- Nie że mi to przeszkadza Ale.. dostałaś gorączki czy coś? Wczoraj nie byłabyś w stanie odwzajemnić mój uśmiech, A Teraz? Leżysz ze mną i mówisz że jestem uroczy.. po prostu nie chciałbym żeby okazało się to chwilową sytuacją.- mruknął I odwrócił ode mnie wzrok.- Przepraszam zabrzmiało to trochę źle..- uśmiechnął się odrobinę zawstydzony.
- Szczerze lubię Cię takiego jakim jesteś teraz.. A nie jakiegoś dupka którym byłeś ostatnio gdy odeszłeś sobie z jakąś laską.
- Po prostu przy tobie mogę być sobą A nie obrzydliwie bogatym i przystojnym chujem.- wzruszył ramionami.- Przy tobie czuje się swobodnie jak i cholernie dobrze.- uśmiechnął się sam do siebie.
- Przestań bo się zawstydzę.- mruknęłam i zakryłam twarz dłońmi śmiejąc się.
- Oh kochanie, nawet nie wiesz jak bardzo nie chciałbym Cię stracić..- szepnął sam do siebie.
- Dobra dobra, ty mi miałeś grać a nie.- zaśmiałam się i złożyłam delikatny pocałunek na plasterku chłopaka, uniósł się i złapał gitarę tym razem opierając się o mnie, ułożył ręce na gitarze i zerknął na mnie puszczając mi oczko, tym razem trzymał w rękach gitarę elektryczną.
- Tell me what it is you wanna know
Finish up The bottle then we'll go,
babe
Waste a little money on some
blow
She said, "Won't you have a little?"
I said, "No way."
I'm tho phased, it's too late
But coming down is all I ever do,
babe, yeah
And i'm so down if you're ready
I'm floating but i'm heavyAnd I'll show you if you let me, girl
I don't know if you already know
how
But girl, I got feeling that you
know now
You're buried in the pillow, yeah
you're so loud
But i'm about to show you, baby,
slow down
Slow down, slow down
I'm about to show you, baby, slow
down
Slow down, slow down
I'm about to show you, baby, slow
down
Push a little further on the bed,
babe
I'm burning up, yeah, all I see is redShe said, "Fuck me like i'm famous"
I said, "Okay"
It's two-faced, it's too late
But coming down is all I ever do,
babe
And i'm so down if you're ready
I'm floating but i'm heavy
And I'll show if you let me, girl
I don't know if you already know
how
But girl, I got feeling that you
know now
You're buried in the pillow, yeah,
you're so loud
But i'm to show you, baby,
slow down
Slow down, slow down
I'm about to show you, baby, slow
down
Slown down, slow down
I'm about to show you, baby, slow
down..- skończył zerknął na mnie z uśmiechem.- Mam nadzieję że tyle wystarczy, oczywiście mogę Ci jeszcze pograć.- Teraz już rozumiem osoby które mówią że, " Jeśli ktoś mi tak zagra to jestem jego.".- mruknęłam.
- Czy to znaczy że jesteś moja?- zaśmiał się przez co palnęłam go poduszką.
CZYTASZ
Liar
DiversosOna:dziewczyna która ma popularność oraz pieniądze, nie obchodzi ją to że mogłaby mieć każdego chłopaka. Chciałaby być dla kogoś kimś ważnym, chciałaby być kochana, nie chce być zabawką. On:chłopak pochodzący z bogatego domu, przeprowadza się do mia...