30. BÖLÜM; KALP SANCISI

1.5K 95 22
                                    

Küçük yıldıızımı parlatalım ve her satır bir yorum bırakmanızı diler size sevgilerimi iletirim.

İyi okumalar.

Mabel Matiz, Müphem.
Ebru Yaşar, Kararsızım.

🧷

Geçmiş bir bir önüme çıkmıştı.

14.07.2011
9 yaşım, doğum günüm.

15.07.2011
9 yaşım; annemin ölüm günü.

09.08.2016
14 yaşım; babamın annemin katili olduğunu öğrendiğim o gün.

12.03.2017
15 yaşım; dedemin annemin katili olduğunu öğrendiğim gün.

04.07.2018
16 yaşım; katil olduğum o gün.

04.07.2018 / ARJENOĞULU KONAĞI

20:32

Elimde sıkı sıkıya tuttuğum zehir, korkutmuyordu beni.

Beni korkutamazdı, korkması gereken ben değildim.

"Zelal, dedenin çayını getir!" Ölüm çanları duyulmaya başlamıştı. Ölüm bu gece, bu gece ki ölüm beni en çok mutlu edecek şeydi.

"Zelal!" dedi zihnimin en tehlikeli sesi. Bu ses babama aitti.

Ellerimin arasında sıyrılan zehir, birer birer aktı çayın içine. Bu gece gibi karıştı kan gölünün içine. Bu gece, o adam boğulacaktı bu gölde. Annemin kanlarında boğulacaktı.

20:33

Tepsiyi elime aldığım gibi çıktım mutfaktan. Avluya adım attığım gibi tüm bakışların hedefi oldum. Dedem bir piçmişim gibi iğrentiyle bakarken, babam her an dövecek gibi bakıyordu. Bu gece onlardan korkmadım.

"Ne yaparsın, çayımı mı okursun?" diye sinirle konuşan adama sadece baktım. Çayını önüne koydum.

"Seslendiğimizde ne diye cevap vermezsin?" diye bağıran Reşit ağayla geri çekilip ağabeyimin yanına oturdum.

"Çayı ısıtıyordum, duymadım." dedim.

20:34

Ağabeyim bir kolunu omzuma attı, beni kendine yasladı. Dağ ağabeyim, benim canım ağabeyim. Ona baktım, sıcacık gülümsedim. Yanındayım der gibi baktı. Biliyordum, her zaman yanımdaydı.
Özür dilerim ağabey. Bana ne kadar eziyet ettilerse sana daha fazla sevgi verdiler. Özür dilerim ağabey, ben ne kadar sevilmesemde senden sevdiğin bir kişiyi alacak olan benim. İnan bana, bilsen gerçekleri benden önce sen yok ederdin bu katili. Daha fazla bakamadım ona, önüme döndüm.

"Ne diye çayımı bu getirdi ki?" Dedem çayını eline aldı. Kuşkuyla bana baktı, "içine tükürmedin değil mi?"

KİMSESİZLİĞİMİN KURTULUŞU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin