'Za każdym razem, gdy cię widzę, to piękne przypomnienie, że na niektóre rzeczy warto czekać."
Ilość słów: 419
☆☆☆☆☆
H- Lixie czy polecisz mi coś?
F- Zrobię ci niespodziankę, w porządku?
H- Mhm
F- Proszę, smacznego- powiedział stawiając przed starszym jego ukochane mrożone Americano i jego najcudowniejsze Brownie. Starszy w odpowiedzi tylko przytulił młodszego, który zaśmiał się na tę reakcje, pomimo tego, że ma 25 lat dalej zachowuje się tak samo, jak gdy był młodszy, wtedy też na widok ulubionych rzeczy w jego oczach pojawiały się iskierki szczęścia, a na jego wargach pojawiał się szeroki uśmiech. Był tak uroczy, że ciężko było samemu się nie uśmiechnąć.
H- Więc, pracujesz tu?
F- Tak, wiesz to kawiarnia Jisunga i Minho Hyung-a..- przerwał, bo Hyunjin prawie udusił się na wieść o Hanie.
H- Chcesz mi powiedzieć, że ten kosmita jest twoim szefem?
F- Tak, ale wiesz jest tu jeszcze Minho Hyung, on piecze słodycze, no oprócz Brownie, bo to ja to robię, no i jak Jisungowi odbija palma to wkracza do akcji.
H- O tyle dobrze, a co robi Seungmin?
F- Jest Kardiochirurgiem.
H- Wybacz Lixie, ale spóźnię się na spotkanie więc muszę już iść- na odchodne dał młodszemu swoją wizytówkę i powiedział, żeby jak będzie miał czas wpadł do niego, i skierował się do czarnego BMW.
Felix stał tam jeszcze chwilę i zerknął na wizytówkę "prokurator Hwang Hyunjin, Hwang Law Firm (kancelaria prawna Hawany)"
Nie spodziewał się tego po nim, myślał, że zostanie malarzem, tancerzem, ale prokuratorem?
Ten przystojny, słodko głupiutki, ale mądry Chłopak został prawnikiem? W dodatku jednym z popularniejszych? Ostatnio dużo się słyszy o tej kancelarii, wiele razy myślał, że prokurator ma takie samo Nazwisko, ale nigdy nie pomyślał, że to Hyunjin, w końcu Hwang to całkiem popularne Nazwisko.Hyunjin zanim wsiadł spojrzał na młodszego, który był tak zdziwiony, że brunet musiał powstrzymywać się, by się nie śmiać. Był szczęśliwy chociaż, szczęśliwy to za mało, od niego po prostu promieniało radością, przez co, gdy wszedł do kancelarii, pracownicy spojrzeli na niego, jak na kosmitę, w końcu nie codziennie widzi się swojego zwykle złego, obojętnego szefa z uśmiechem na twarzy. Ale mężczyzna nie przejmował się tym, dla niego liczyło się tylko to, że właśnie zobaczył najukochańsza istotę na świecie po takim czasie.
☆☆☆☆☆
Felix niedawno wrócił do domu i wycieńczony leżał na łóżku I rozmyślał co się dzisiaj stało, spotkał jedyną osobę, dla której biło jego serce i właśnie to do niego dotarło. Poderwał się z łóżka z ogromnym uśmiechem na twarzy i zaczął skakać.
Nie było lepszego prezentu na świecie niż zobaczenie swojego ukochanego w ostatnich miesiącach.☆☆☆☆☆
CZYTASZ
„Dlaczego serce kocha tylko to, co może stracić?"/ HYUNLIX
Fanfiction„Dlaczego serce kocha tylko to, co może stracić?" -CORNELIA FUNKE Początek:15/05/23 Koniec:? Felix, który skrywa tajemnice I Hyunjin, jego pierwsza miłość i dawny najlepszy przyjaciel, który wraca po 6 latach nieobecnosci i stara się odkryć sekret L...