"Miłość to najpiękniejsza melodia"

80 4 0
                                    

 "Miłość to najpiękniejsza melodia, której dźwięki serca słyszą tylko ci, którzy są zakochani."

Ilość słów: 936

☆☆☆☆☆

Felix obudził się w ramionach śpiącego bruneta. Wykorzystał ten czas na wpatrywanie się i studiowanie twarzy starszego. Tak bardzo nie chciał, by ta chwila się skończyła, nie chciał go zostawiać, gdy poczuł łzy pod powiekami natychmiast je odgonił i wstał, by zrobić śniadanie Hwangowi. 

Postawił na naleśniki z nutellą i bananami, które starszy wprost kochał. Puścił cicho muzykę z głośnika, który stał w kuchni i zabrał się za posiłek. W pewnym momencie prawie dostał zawału, gdy ktoś nagle przylgnął do jego pleców i głowę wtulił w jego szyję. Szybko jednak dotarł do niego zapach i zaspany z chrypką głos starszego pytający co dobrego robi.

Dlaczego tak późno się odnaleźli? Dlaczego ta chwila nie może trwać wiecznie? Dlaczego jego czas tak szybko się kończy? Stał i rozmyślał, a widząc to starszy się zmartwił, bo Lix prawie spalił naleśnika przez swoje zamyślenie. Lee, gdy tylko to zauważył kolejny raz tego dnia odgonił łzy, szybko ratując naleśnika i odwracając się ze sztucznym uśmiechem do bruneta. By chwilę później się w niego wtulić. 

☆☆☆☆☆

Hyunjin wreszcie zdecydował się wyznać co czuję do młodszego. Kilka godzin temu oznajmił mu, że gdzieś go zabiera i żeby się ładnie ubrał. Nie to, że inaczej tak nie wygląda, w końcu dla Hyunjina mógłby być w worku na śmieci, a i tak byłby piękny. Ale chciał żeby ubrał się inaczej.
Teraz czeka pod jego blokiem opierając się o swoje czarne BMW samemu wyglądając, jak model ubrany w białą koszulkę na ramiączkach, na którą narzuconą miał ciemną marynarkę i tego samego koloru spodnie ( idk, czy to jest kombinezon czy co, ale tak mi bardziej pasowało )  na stopach miał czarne lakierki. Jego lewą rękę zdobiły  srebrny zegarek, bransoletka i pierścionek.

 Jego lewą rękę zdobiły  srebrny zegarek, bransoletka i pierścionek

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Gdy wreszcie ujrzał Lee, po raz enty w całym swoim życiu przekonał się, że jest on najpiękniejszą istotą jaka istniała

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Gdy wreszcie ujrzał Lee, po raz enty w całym swoim życiu przekonał się, że jest on najpiękniejszą istotą jaka istniała. Ubrany był na czarno, miał bluzkę na to narzuconą marynarkę. Na jego szyi wisiał złoty łańcuch i inny wisiorek. Na nadgarstku miał złotą bransoletkę, a na palcu srebrny pierścionek. Jego uda opinały skórzane spodnie, a na stopach natomiast czarne potężne buty.  Lekko dłuższe włosy związał w kucyka, a wystające pasemka opadały na twarz obsypaną piegami. 

„Dlaczego serce kocha tylko to, co może stracić?"/ HYUNLIXOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz