~4~

1.3K 47 3
                                    

Po skončení filmu jsem se sebrala z gauče a šla si udělat něco k jídlu.
Udělala jsem si tousty a snědla je při dalším filmu co jsem si pustila.
Když jsem je dojedla , rozešla jsem se do kuchyně, abych tam dala talíř když v to ránu jsem uslyšela odemykání dveří.
Rozešla jsem se do předsíně
„ahoj Kie , co že jsi tak šťastná?" zeptal se mě Bill „jsem ráda že ste se už vrátili" odpověděla jsem mu „a už zase odcházíme" řekl Gerog „jo jdeme do klubu" řekl prozměnu Tom „aha, no a můžu jít s vámi, sice jsem říkala že na kluby moc nejsem ale nevím co bych tady dělala dalších několik hodin sama" řekla jsem a podívala se na Billa „jasne" řekl Bill a usmál se „ dejte mi minutku , jdu se převléct " řekla jsem a zamířila nahoru.

Nahoře jsem přeházela snad celou skříň až jsem nakonec našla co si vezmu na sebe

Nahoře jsem přeházela snad celou skříň až jsem nakonec našla co si vezmu na sebe

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Rychle jsem si ještě udělala nějaký lehký make-up a šla dolů.
Sešla jsem dolů a Bill mi řekl „to nebyla minutka" „tak třičtvrtě hodina vole" zařval Tom co seděl na gauči
„ale sluší ti to" řekl mi Bill „dekuju" řekla jsem a usmála se na něj „no tak můžeme jít ne?" zeptala jsem se „jo jdeme" řekl Georg „wou no tak to počkat" řekl Gustav „co?" zeptala jsem se otráveně „doufám že tohle co máš na sobě je jen vtip, a ty se teď hned půjdeš nahoru převléknout " řekl mi Gustav „ne" řekla jsem mu bez jaké koliv reakce „vam přijde že by v tomhle mohla jít?" zeptal co Gustav ostatních „mne se to libi" řekl Tom a sjel mě pohledem „jasne že tobě se to líbí " řekl Gustav ironicky Tomovi.
„prostě jdu v tomhle a nezdržuj " řekla jsem a všichni jsme nastoupili do auta, samozřejmě jsme měli řidiče který nás tam odvezl.

Když jsme tam přijeli všichni jsme vystoupili a vydali se dovnitř, všichni se nějak postupně ztratili mezi lidmi až na Billa , takže jsem spolu šli k baru kde jsme si společně povídali a pili.
„no tak co ty a Tom ?" zeptal se Bill „no tak ujde to je to lepší než předtím" odpověděla jsem mu „a líbí se ti" zeptal se mě a já se zadusila pitím který jsem právě pila „coze?" odpověděla jsem a čekala jsem jestli se zeptám ještě jednou „líbí se ti Tom " zeptal se Bill a u toho se trochu zasmál „ne proboha jak tě to napadlo" řekla jsem mu „ všichni jsou takovy jako "Tom o můj bože Tom" jseš asi jiná" řekl mi „nepřitahujou mě moc kluci co mají holku na jednu noc" odpověděla jsem mu „jo to chápu, hele já si na chvilku odskočim jo" řekl Bill a vypařil se.
Skvělý, bůh ví za jak dlouho se vrátí.
Najednou jsem si všimla jak ke mně míří Tom
„cau co tady sedíš tak sama Kie?" řekl Tom a dotkl se mého stehna „prosimtě to ses už stihl opít za takovou chvilku" zeptala jsem se a podívala jsem se na něj „ja nejsem opilý" řekl Tom a furt se dotýkal mého stehna „aha no a kde máš kluky?" zeptala jsem se , byla jsem nervózní z jeho dotyku na mém stehně „nevim , někde tady asi nahání holky " řekl Tom a podíval se mi do očí „no tak můžeš jít taky ne" odpověděla jsem mu „co když řeknu že chci tebe" vykulila jsem na něj oči a poté řekla „em půjdu radši najít Billa" a vydala jsem se ho najít, při odchodu jsem cítila jak na mě zírá.

Bože co to bylo, ještě že jsem odešla nechci s ním nic mít když vím že není kluk na vztahy no nic jdu hledat toho Billa.
Nakonec jsem ho našla jak si povídá s Georgem
„ahoj" řekla jsem „ahoj Kie promin že jsem se už nevrátil ale zapovídal jsem se tady s Georgem a ostatními, nechceš?" řekl Bill a podal mi nějakou skleničku s alkoholem „no proč ne" řekla jsem a nalila to do sebe.

-----------------------------------------------------------

Bylo 21:30 a všichni jsme byli docela dost opilý až na Billa který nám nakázal ať jdeme do auta, protože už jedeme domů.
Všichni jsme se tam nějak nasoukali a řidič vyjel , klub byl blízko takže jsme doma byli do 10 minut.
Když jsem přijeli domů všichni jsme se zuli v předsíni a vydali se do svých pokojů, Tom se šel jako první umýt protože mu to trvá jen chvilku a je unavený, takže jsem ho nechala ať jde první.
Hned co se Tom vysprchoval jsem tam šla já, sundala jsem svoje šperky odlíčila se a vlezla do sprchy , tentokrát jsem tam ani moc dlouho nebyla protože jsem byla unavená a už jsem se těšila až se konečně prospím.
Když jsem vyšla ze sprchy, osušila jsem se a oblékla si pyžamo, pak jsem se vrátila do pokoje, kde Tom ležel na posteli bez trička, no skvělý to dělá snad naschvál.
No nějak extra jsem to neřešila a lehla jsem si na postel vedle něho.
Tom se otočil směrem ke mně a usmál se na mě, přišlo mi to roztomilý tak jsem se na něj usmála nazpátek, pak se na mě Tom zadíval a začal se ke mně přibližovat, což už mi bylo trochu divný a ja věděla co chce udělat, mám se otočit nebo ho odstrčit ja nevim-
Cokoliv co jsem chtěla udělat bylo pozdě, Tom spojil naše rty , v týhle chvíli mi bylo jedno ze jsem říkala že s ním nic mít nechci, protože jeho rtům se nedá odolat, začala jsem tedy spolupracovat.
Tom se přesunul nade mě , vůbec jsem to neřešila a užívala si jeho měkké rty, pak mi dal jednu ruku pod triko a jel víš a víš a já si furt užívala jeho rty na těch mých, když zajel rukou skoro až k mému poprsí zpanikařila jsem, nikdy jsem s nikým nic neměla
„Tome počkej!" křikla jsem trochu ale nemyslela jsem to nějak zle „promin" řekl a vrátil se na svoji stranu postele, a otočil se ke mně zády.
Bože jsem fakt krava co jsem to zase udelala, líbala jsem se s Tomem bůh ví kam až by to zašlo kdybych ho nezastavila.
Po nějak době jsem to přestala řešit a sla spát i když vím že si o tom s Tomem budu muset zítra nespíš promluvit.

Tohle je 4 kapitola, zatím nejdelší že všech. Budu se co nejdřív snažit udelat další. Bára<3

Young love?Kde žijí příběhy. Začni objevovat