V klubu se kluci nějak rozprchli a já zůstala jen s Billem, šli jsme k baru a Bill nám objednal pití, hned jsem to do sebe nalila a objednala si další , bill na mě jen překvapeně koukal ale nic neřekl „co je, moc často nepiju, tak si to chci dneska užít" řekla jsem mu a vzala si další drink od barmana, byl to rum s kolou „nic jsem neřekl" odpověděl mi Bill s úsměvem a u toho pokrčil rameny, jen jsem se na něj podívala a poté vypila drink co jsem si před chvilkou objednala
„a možná by jsi měla trochu zpomalit Kie, jsme tady ani ne 40 minut a ty už máš v sobě- kolikátý že je to vůbec drink?" zeptal se mě Bill, jen jsem mykla rameny.
„nepůjdeme tancovat?" zeptala jsem se Billa „víš že na tohle moc nejsem, zkus někde najít Toma , ten by byl rád , všiml jsem si že po tobě pokukuje" odpověděl mi Bill s úsměvem
„ten pokukuje po každé co má krátkou sukni" odpověděla jsem mu a mykla rameny.
Objednala jsem si panáka vodky a vypila ho na ex, zapila jsem to džusem a oklepala jsem se, Bill mě u toho celou dobu pozoroval.Po nějaký době se u baru objevil docela hezký kluk, prohodila jsem s ním pár slov, a on mi nabídl jestli si nechci zatancovat, tak jsem samozřejmě souhlasila.
„a co tady dělá taková pěkná holka sama?" zeptal se mě „nejsem tady sama" odpověděla jsem mu „divil bych se kdybys byla" odpověděl mi a usmál se „a jak se jmenuješ?" zeptal se mě a jeho ruce posunul z mého pasu níž „jsem Kiara" odpověděla jsem mu a sundala jeho ruce z mého pozadí, bral to v klidu, vrátil je zpět na moje boky „hezky jméno" řekl mi a koukl se mi do očí „a tvoje?" zeptala jsem se pro změnu já „jsem Dan kotě" odpověděl mi a sjel svými rukami opět na můj zadek, byla jsem už opilá ale ne tak moc abych nevěděla že mi tohle není příjemný „měla bych se už vrátit na bar" řekla jsem mu a shodila ze mě jeho ruce „ještě ne kotě, nechceš jít se mnou nahoru?" zeptal se a chytl mě za ruku „ne děkuji, vrátím se za svými přáteli" odpověděla jsem mu, chtěla jsem být už zpátky u Billa, tohle se mi nelíbí „vím že jseš tady s přáteli, ale myslím že ještě další půl hoďky, hoďku bez tebe vydrží, je tady docela hluk u mě nahoře je dobře, mám tam dokonce i alkohol takže to není problém" odpověděl mi „já nemám zájem, ale děkuji" odpověděla jsem mu a chtěla už odejít, ale přitáhl si mě k sobě „copak tě to ani trochu neláká? Kotě" řekl a u toho se slizce usmál „už jsem řekla že ne" odpověděla jsem mu a odstrčila ho od sebe, chtěla jsem jít najít Billa „ale notak nehraj na nedostupnou" odpověděl mi a jeho ruce začali putovat po mém těle, tohle už byla moje poslední kapka, nevim co to do mě vjelo a dala jsem mu facku, už se to ve mně vařilo, chtěla jsem si jen zatancovat a popovídat ale všichni kluci odsud jsou nehorázní hulváti „kočka má drápky jo?" podíval se na mě, fuj je mi z něj zle „uvidíme jestli je budeš mít nahoře až budeš křičet moje jméno a je mi jedno jestli slasti nebo bolestí" řekl mi slizky, naběhla mi husí kůže.
Chytl mě za paži a někam mě táhl, vzpírala jsem se ale samozřejmě byl silnější, všude okolo byl hluk ve kterém se můj křik ztratil. Už jsem ztrácela naději, když v tom mě někdo chytl za ruku a přitáhl k sobě.
„okamžitě se seber a vypadni!" zařval na něj Tom když mě držel kolem pasu „nebo co prosimtě" odpověděl mu a uchechtl se, Tom naváhal ani chvilku a jednu mu vrazil, Dan mu to hned vrátil a začali se prát, byla jsem v šoku ale hned jsem se vzpamatovala a začala na Toma řvát ať toho nechá, momentálně stál nad Danem a dával mu pěsti do obličeje, vypadal že už má dost ale Tom pořád nepřestával „Tome už dost!" zakřičela jsem na něj přes slzy, nesnáším násilí, Tom se na mě podíval a v tu chvíli se naše pohledy střetli, byla jsem ubrečena jak malá holka, zvedl se od Dana a šel směrem ke mně, chytl mě za ruku a odvedl ven z klubu.„Tohle nebylo poprvé Kiaro" řekl mi naštvaně Tom, jako bych za to mohla „to mi jako dáváš za vinnu?" zeptala jsem se ho s rozklepanýma hlasem, pořád jsem byla v šoku z toho co se stalo v klubu „jo Kiaro, možná kdyby ses neoblékala jak kurva nic takového by se nedělo!" zařval na mě Tom, bylo slyšet že je opilý, podívala jsem se na něj nevěřícným pohledem, tohle snad nemyslí vážně? „tak promiň že se mě nějaký srac pokusil ojet, je to moje vinna, protože se oblékám jak kurva, máš pravdu" odpověděla jsem mu a měla jsem co dělat abych se nerozbrečela znova, Tom se na mě jen podíval a povzdechl si , přišel ke mně blíž a přitáhl si mě do objetí „mrzí mě to Kie" řekl mi tentokrát něžně a dal mi pusu do vlasů.
„máš štěstí že jsem tam byl, nechci ani pomyslet na to co by se stalo kdybych na vás nenarazil" řekl Tom a hladil mě po zádech„zavolám nám taxíka" řekl po chvilce Tom a pustil mě ze svého objetí.
- - - - - - - - - - -
Přijeli jsme s Tomem zpět na hotel, kluci byli ještě v klubu,pak jim napíšu aby si nedělali starosti kde jsme.
„jseš v pohodě, Kie?" zeptal se mě Tom když jsme vedle sebe seděli na gauči „a ty?" zeptala jsem se ho „měla by ses spíš ptát toho druhého, pořádně jsem mu to nandal" odpověděl mi a uchechtl se.
„měla bys na sebe dávat větší pozor" řekl mi Tom trochu vážně a u toho mě pohladil po vlasech.
„Kie?" zeptal se mě Tom po chvilce ticha „jo?" zeptala jsem se a koukla se mu do očí „ja jen, slyšel jsem to co ti řekl" řekl Tom docela smutně, sklopila jsem hlavou , hned mi hlavou proběhla ta nechutná věta.
"uvidíme jestli je budeš mít nahoře až budeš křičet moje jméno a je mi jedno jestli slasti nebo bolestí"
„nechci se o tom bavit" odpověděla jsem a navázala s ním oční kontakt „mrzí mě to Kie, jsem rád že se ti nic nestalo" odpověděl mi a jeho oči při tom hleděli do těch mých, usmála jsem se na něj.
Pohled jakým na mě koukal se nedal popsat, bylo to něco jiného než obvykle, nikdy na mě takhle nekoukal nebo si to aspoň nevybavuji, přijde mi že na sebe koukáme věčnost, a moje chuť políbit ho je čím dál tím větší.Udělala jsem to , a v ten okamžik mnou projela elektřina, Tom se do našeho polibku usmál a svoje ruce přemístil na moje boky. Ze sekundy na sekundu jsem se objevila na Tomově klíně
Nechci aby tahle chvíle skončila, ale všechno dobrý jednou končí a já se musela od Toma odtáhnout protože mi docházel vzduch, byl to skvělý pocit, když jsem se odtáhla ,přišlo mi že to netrvalo ani 5sekund.
Když jsme se od sebe odtáhli navzájem jsme si mlčky s úsměvem koukali do očí. Tomovo ruce z mých boků putovali směrem nahoru k mému poprsí, po chvilce je vrátil tam kde byli a vrhl se mi na rty. Jednu ruku měl na mém boku a druhou položil na mojí tvář, náš polibek prohloubil a v tu chvíli přidal i jazyk.
V našich ústech začala třetí světová a já si to užívala.
Po chvilce jsem se zase museli odtáhnout protože nám došel vzduch, oba jsme rozdýchávali co se mezi námi právě teď stalo.Nevim, mně osobně tenhle příběh přijde poslední dobou strašně nudný a o ničem, ale posuďte sami. Bára <3
ČTEŠ
Young love?
أدب الهواة• Zkus si to přečíst a uvidíš 💋 • Started - 15. 5. 2023 ✷*.✧๑❥๑✷ Ended - 2. 9. 2023