~5~

1.2K 46 10
                                    

Ráno jsem se probudila s ohromnou bolestí hlavy a bylo mi špatně, ale to se dalo čekat když jsem se opila tak že jsem byla schopna se líbat s Tomem, bože nejhorší je že si s ním musím promluvit ale možná si to nepamatuje , to by byl bod pro mě, ale i tak se cítím divně no nic dojdu si dolů pro prášek na bolest hlavy.
Ani jsem se nepřevlékla z pyžama prostě jsem šla dolů neupravená, co se může stát jediný to že se mě někdo z kluků lekne ale to není podstatné pro mě je důležitý si vzít ten prášek nebo umřu na bolest hlavy.
Dole jsem našla nějaký prášek a zapila ho vodou, dole ještě nikdo nebyl , předpokládám že kluci ještě spí po koncertě a pak po tom klubu.
Neměla jsem ani chuť na nic k jídlu takže jsem se vydala zpátky nahoru,
Když jsem tam přišla všimla jsem si že Tom už nespí , doufám že nezmíní nic z toho co se včera stalo.

Přišla jsem do pokoje a Tom mě zaregistroval „bože ty vypadas" řekl mi Tom , podívala jsem se na něj a ukázala prostředníček.

Vydala jsem se do koupelny kde jsem se převlékla z pyžama.
Nechápu proč má furt tyhle jeho debilní kecy, ale vypadá že si nepamatuje co se včera stalo, nebo to jen předstírá , já budu doufat v to že si to nepamatuje.
Přestala jsem to řešit a začala jsem se trochu upravovat abych vypadal aspoň trochu k světu, nemalovala jsem se nebo tak něco, jenom jsem si učesala vlasy, pak jsem si udělal nějaký drdol a udělala si skin care i přesto že mě pořád bolela hlava, ale aspoň už ne tolik.
Po tom co jsem se upravila jsem si řekla že bych si s Tomem měla promluvit, sice se v podstatě nic nestalo ale cítím se divně, a jestli si to nepamatuje chci aby o tom věděl , abychom si řekli že na to zapomeneme a budeme v pohodě.

Vyšla jsem z koupelny a všimla si že je Tom pořád v pokoji, což je dobrý můžu si s ním o tom promluvit hned.

„Tome" řekla jsem „jo?" odpověděl mi a podíval se na mě „jen jsem se chtěla zeptat jestli si něco pamatuješ za včerejška" řekla jsem a podívala jsem se na něj „nebudem to řešit, nechal jsem se unést, sorry" řekl a odešel z pokoje. „aha?" řekla jsem už jen do vzduchu protože Tom odešel.

Teď je to ještě divnější než kdybych s ním o tom ani nezačala mluvit, řekl by mi tohle I kdybych se s ním vyspala.
Takhle jsem přemýšlela nějakou dobu až jsem se nakonec rozhodla jít nasnídat.
Dole byli už všichni a vypadali zničeně tedy až na Billa, musela jsem se nad tím uchechtnou, no jo kocovina je svině, řekl jsem si pro sebe a vydala se k ledničce a po cestě pozdravila všechny kluky.
Dala jsem si jen cereálie s mlékem, a sedla si ke stolu kde si povídali kluci.

„vy nic nevydržíte podívejte se jak po včerejšku vypadáte" říkal Tom a nad tím jsem se taky musel uchechtnou ,egoista.
„dneska vyhlašuju den , koukání celý den na netflix" řekl Bill, všichni souhlasily, ani se nedivím, rozhodně bych nikam dneska už nešla, do klubu už vůbec ne.
Dojedla jsem svoji snídani odnesla misku do kuchyně, poté jsem se vydala do obýváku kde jsem si pustila nějaký film protože kluci ještě jedli.
Když kluci dojedli šly zamnou do obýváku „co to je za blbos Kiaro" řekl Tom a vytrhl mi ovladač z ruky, a pustil tam nějaký horor, určitě naschvál „tohle je lepší Kiaro" řekl a podíval se na mě , taky jsem se na něj podívala ale nic neřekla, nechápu jak může být tak v pohodě když jsme se včera líbali, a kdybych ho nezastavila a vyspala bych se s ním , to by taky dělal že nic nebo co, strašně mě štve a prostě to nemůžu dostat z hlavy a on se o tom ani nezmíní.

Když jsem přestala řešit Toma zvedla jsem se z gauče a šla si udělat něco k pití , kluci se dal koukali na horor, až na Toma který šel zamnou, nějak jsem to neřešila, vzala jsem si skleničku a natočila si do ní vodu, pak jsem se otočila na Toma co stál zamnou.
„co?" řekla jsem „proč si myslíš že tady jsem kvůli tobě, jen si jdu pro pití" odpověď mi a mykl rameny „dobře" řekla jsem mu a napila se mého pití při tom co mě Tom celou dobu pozoroval „co?" řekla jsem znovu „nic, nechápu proč se furt tak přiblblě ptáš" odpověděl mi „no dobře, čekala jsem že když jsi sem za mnou šel, tak že si chceš probrat ten včerejšek , ale asi to musím udělat já protože jediný na co se ty vzmůžeš je koukání" řekl jsem mu už trochu naštvaně „uklidni se , nešukali jsme spolu, takže není co řešit" odpověděl mi a opustil kuchyň.

5 kapitola je na světě, omlouvám se že je tak nudná, budu se snažit aby byly ostatní lepší.
A nemůžu uvěřit že to někoho baví omg ily Bára<3

Young love?Kde žijí příběhy. Začni objevovat