~27~

868 47 24
                                    

Ráno mě probudil něčí hlas u nás v pokoji, snažila jsem se to ignorovat ale moc to nešlo.
„ti dva si tu spí jak nemluvňata" řekl si někdo pro sebe, podle hlasu jsem poznala že to byl Bill tak jsem se pomalu začala rozkoukávat.

„jak vidím tak už jseš vzhůru" řekl Bill směrem ke mně „kvůli komu asi" řekla jsem rozespale a promnula si oči.

„kam jste se včera vytratili" zeptal se mě Bill, hned jsem si uvědomila že jsem včera zapomněla napsat „bože promiň, chtěla jsem napsat" odpověděla jsem mu a chytla se za hlavu, protože mě bolela „ale to se nekonalo co?" zeptal se mě a uchechtl se.

„Pro boha drž hubu, víš kolik je hodin" řekl z ničeho nic rozespale a zároveň nepříjemně Tom a u toho po Billovi hodil polštář „a ty víš kolik je hodin rozumbrado? Vstávej a začni si balit věci, večer odjíždíme" odpověděl mu Bill a hodil po něm polštář zpět, Tom si ten polštář položil na hlavu a něco do něj vztekle zamumlal.
„Kie pro tebe to platí taky" řekl mi Bill a já na něj kývla, hned na to opustil náš pokoj.
Celkem lituji toho že jsem si nezabalila už dřív, a musím to dělat teď na poslední chvíli, ještě když mě k tomu bolí hlava jak kráva.

Rozhodla jsem se vstát, musím se trochu upravit, abych vypadala aspoň trochu k světu, a pak si zajdu dolů pro prášek, možná to udělám jako první nebo umřu na bolest hlavy.

„ne" řekl rozespale Tom když jsem vylezla z postele „co?" zeptala jsem se a u toho se uchechtla , je po ránu tak roztomilý „ještě nechoď" řekl a chytl mě za ruku „Tome, boli mě hlava, potřebuji si jít pro prášek" řekla jsem mu, ale ani to ho nepřimělo mě pustit, zatáhl mě za ruku a já spadla zpátky na postel, přitáhl si mě do objetí a v klidu oddychoval „Tome" řekla jsem potichu, jen něco zamumlal a dal mi pusu na čelo.

Mám ho ráda ale tohle mi od mojí bolesti hlavy nepomůže, kdybych mohla ještě bych se prospala, a snad by to přešlo , ale nemůžu, ani jeden z nás, musíme vstát a začít se pomalu balit, je 13:00 dopoledne a my se tady valíme, ten včerejší klub nebyl dobrý nápad, nemám vůbec chuť něco dělat, nejraději bych si dala prášek a celý dnešek prospala. O tom si ale můžu leda zdát.

„Tome teď ale vážně, musíme vstávat" řekla jsem a koukla se na něj, zase ten oční kontakt „ja nemusím nic, zabaleno mám během 15 minut" odpověděl mi Tom, jde vidět že nejsem jediná která by dnešek nejraději celý prospala. „jak myslíš" řekla jsem a vylezla z postele , hned na to moje kroky směřovaly do koupelny.

Je to strašně divné, včera jsme se s Tomem líbali a nikdo z nás to neřeší, možná na to zapomněl, ale silně pochybuju, spíš si myslím že se to snaží ignorovat a až to zmíním tak řekne něco jako , že to byla chyby a nic to neznamenalo, jako vždy.
Kéž bych mohla říct totéž.
Přestala jsem myslet na Toma a začala si dělat mojí ranní hygienu, vyčistila jsem si zuby, udělala si skin care, učesala se a převlékla se.
Vyšla jsem z koupelny a šla dolů jako vždy, ke snídani jsem si udělala chleba s vajíčkem a čaj, vzala jsem si ještě prášek a pak se vydala ke stolu.
Nevim jestli je to tedy úplně snídaně na to kolik je hodin.
Sedla jsem si ke stolu, byl tu jen Bill, takže se kluci ještě válí nebo jsou už po snídani a balí si věci.

„tak co těšíš se domů?" zeptá se mě Bill „no nevim, můj nudný život kde vylezu z pokoje jen když mám hlad, na to se rozhodně těším" (to přesně dělám já) odpověděla jsem ironicky „neboj, budeme vás jezdit navštěvovat" odpověděl mi Bill s úsměvem.
Povídala jsem si s Billem, po chvilce přišel dolů Tom a jeho kroky směřovaly do kuchyně takže si šel
udělat něco k jídlu.

Vrátil se a sedl si vedle mě, všichni tři jsme seděli v tichosti, Bill si něco četl, Tom jedl jídlo a já usrkávala z mého čaje. Najednou jsem ucítila něco na mém stehně, koukla jsem se nenápadně na Toma, byla to samozřejmě jeho ruka, v klidu jedl a svojí rukou putoval po mém stehně.
Tomova ruka z mého stehna jela víš a víš, koukla jsem se na něj, na jeho tváři hrál jeho typický úšklebek.
Sundala jsem jeho ruku z mého stehna a zakousla se do mého chleba s vajíčkem. Po chvilce se tam ale jeho ruka objevila znovu , snažila jsem se to ignorovat a věnovat se mojí "snídani" vzala jsem si čaj a napila se, v tu chvíli mi Tom zmáčkl stehno a mně zaskočil čaj který jsem pila. Tom se uchechtl a začal se dál věnovat svému jídlu.
Bill se na nás podíval „v pohodě?" zeptal se mě, Tom který seděl vedle mě se tomu potichu chechtal, Bill se na oba podezřele podíval ale nic neřekl „jo, jen mi zaskočil čaj" odpověděla jsem a usmála se.
Když si nás zase Bill nevšímal koukla jsem se na Toma a pod stolem ho kopla „au!" zařval naštvaně Tom, teď jsem byla já ta která se smála, Bill na nás koukal jak na debily.

Zapila jsem můj prášek a pak se zvedla od stolu, odnesla jsem talíř s hrníček, protože už jsem dojedla, Tom udělal to samé a vydal se zamnou.

Nahoře v pokoji jsem si lehla na postel a vzala si mobil, Tom mi ho vytrhl z ruky a lehl si nade mě, tohle nevypadá dobře.

„zlobíš kotě" řekl mi a koukal se mi do očí, zakývala jsem hlavou, jako že ne „hodný holky nekopou tak sexy kluky jako jsem já" odpověděl a nahl se ke mně blíž „kdo říká že jseš sexy" řekla jsem a zasmála se „ta která mě včera líbala" odpověděl mi s úšklebkem, ležela jsem pod ním na posteli a jen na něj koukala, neodpověděla jsem mu na to.
„lituješ toho?" zeptal se a udržoval semnou oční kontakt, nemůžu mu na to odpovědět, kdybych řekla jo, byla by to lež , kdybych řekla ne, nelhala bych, rozhodně toho nelituji ale co když on jo? „a čeho?" hrála jsem na blbou ikdyž moc dobře vím o čem mluví „moc dobře víš čeho" odpověděl mi , chytl mě za ruce a dal mi je za hlavu „nepustím tě dokud mi neodpovíš" řekl mi.
Měla jsem kratší crop top bez podprsenky, a mám pocit že kdyby byl ještě kratší tak mi v tehle poloze vylezou prsa. „škoda že sis nevzala kratší, měl bych dobrý výhled" řekl mi a hrál si při tom se svým piercingem, hned mi došlo že mluví o mém tričku.
„chci odpověď" zašeptal mi do ucha.

„nelituji" dostala jsem ze sebe po chvíli, usmál se na mě a hned poté se mi koukl na rty, netrvalo to ani 5 vteřin a jeho rty byli přilepené na těch mých, opět.
Ještě před několika dny bych si nedokázala představit že by se něco takového stalo, a teď se jeho rtů nemůžu nabažit, líbí se mi to, a moc.

„a ty?" zeptala jsem se mezi polibkem, Tom se usmál a odtáhl se „co myslíš" odpověděl mi s ušklíbkem, nechal mě vlastně v otázce protože hned jak to dořekl mě začal opět líbat, a jeho ruce opět putovali po mém těle.
Jeho ruce se objevili pod mým tričkem a jely pomalu nahoru až k mým prsům, jedno mi zmáčkl a to mě přimělo vzdychnout do polibku, cítila jsem jak se Tom usmál.
Po chvilce jsem se oba odtáhli protože nám docházel vzduch „máš dobrý kozy" řekl Tom a popadával dech stejně jako já, jen jsem se uchechtla a cítila že jsem rudá až za ušima.

27 kapitola na světě. Poslední dobou se to mezi Tomem a Kie začíná rozjíždět, uvidíme kam až to zajde.

Před chvilkou jsem dodělala script který je snad delší než tahle kapitola takže jestli se mi nepodaří shiftnout tak koncim 🤗

Bára <3

Young love?Kde žijí příběhy. Začni objevovat