Probudila jsem se, Tom vedle mě spal, jako vždy, nikdy nevstává dřív.
Vylezla jsem z postele a rozešla se do koupelny tak jako každé ráno, udělala jsem si skin care, vyčistila si zuby, učesala se a nakonec se převlékla z pyžama.Vrátila jsem se do pokoje a Tom pořád spal, musela jsem se nad tím usmát, je tak rozkošný.
Šla jsem do kuchyně kde jsem začala dělat snídani, oboum. Nemohla jsem se rozhodnout co udělat ale nakonec vyhráli lívance, takže jsem udělala těsto a začala je pomalu smažit.
Vyndala jsem z pánvičky asi 6 lívanec, odhadovala jsem podle těsta že jich udělám ještě tak 4-5, nedělala jsem moc těsta protože jsme tu jen my dva.
Lila jsem těsto na lívance na pánvičku když se kolem mě obmotali dvě velké paže, trochu jsem nadskočila , vůbec jsem ho neslyšela přicházet.
„co to tady děláš Kie?” zeptal se a držel mě zezadu za boky.
„snídani” odpověděla jsem a dál se věnovala smažení lívanců.
„hezky to voní” odpověděl a namáčkl víc moje tělo na to jeho. Mám pocit že jsme u sebe až moc blízko.
Neřešila jsem to ale myslím že to v téhle pozici nemá Tom moc lehké když se furt hýbu.
Dodělávala jsem poslední lívanec, Tom byl furt zamnou a sledoval co dělám.Vyndala jsem poslední lívanec z pánvičky a dala ho na talíř k ostatním, pak jsem vzala pánvičku a hodila ji do dřezu, byl trochu dál takže jsem se musela natáhnout, čímž jsem se otřela Tomovi trochu o rozkrok.
„Kie..” pošeptal mi do ucha a namáčkl opět svoje tělo víc na to moje, kam až to zajde?
Ignorovala jsem jeho vilevy do ty doby než jsem ucítila něco na mám pozadí, to už jsem spanikařila a otočila se směrem k němu , což taky nebyl úplně nejlepší nápad.
„Tome” dostala jsem ze sebe.
„ano?” zeptal se s ušklíbkem, vypadal že se bavil. Pořád mě držel za boky tentokrát ale už čelem k němu.
„vem prosim ty livance a odnes je na stůl” řekla jsem mu, bylo to jediný co mě napadlo abych se dostala pryč z tohohle našeho divného blízkého kontaktu.
Tom mě pustil a odnesl je na stůl.
Bože tohle bylo divný.- - - - - - - - - - - - - -
Dojedli jsme livance, odnesla jsem talíře do kuchyně a pak jsem šla za Tomem který už byl rozvalený v obýváku na gauči.
„je 14:00, měl bys jit nez prijde Gustav” řekla jsem a sedla si vedle něj.„nebudu přece furt utikat jenom protože Gustav nechce abychom spolu byli” odpověděl mi Tom a koukl se na mě.
Povzdechla jsem si „mas pravdu”.
„promluvíme si s ním o tom” řekl Tom a pohladil mě po stehně.
„dobře” odpověděla jsem a lehce se usmála.
Koukali jsme s Tomem na filmy , ležela jsem na něm a on mě hladil po zádech.
Po chvilce jsem uslyšela odemykání dveří, což znamená že se Gustav vratil, popravdě , celkem se bojim jak na to bude reagovat.Koukla jsem se na Toma, abych mu naznačila že tady už Gustav je, nevypadalo že ho to moc zajímá, dál ležel a hladil mě.
Slyšela jsem jak si Gustav umyl ruce a pak šel směrem do obýváku.
„Kie- Kiaro?!” rychle změnil tón hlasu když mě uviděl na gauči s Tomem.
„Gustave prosim, chceme si promluvit” řekla jsem a zvedla se z Toma, který se hned na to posadil.
ČTEŠ
Young love?
Fanfiction• Zkus si to přečíst a uvidíš 💋 • Started - 15. 5. 2023 ✷*.✧๑❥๑✷ Ended - 2. 9. 2023