~16~

1.1K 38 11
                                    

Byla jsem dole u stolu s Billem a po nějaké době přišel Tom a ostatní kluci který si šli udělat něco k jídlu, já jsem se prozměnu zvedla a odešla do pokoje protože už jsem se nasnídala.
Vůbec jsem nevěděla co dělat, byla jsem v pokoji a nudila jsem se , sice jsem si projížděla Instagram ale ani to mě nebavilo.
Po nějaké době se vrátil Tom do pokoje a sedl si vedle mě na postel, stále jsem projížděla Instagram a nevšímala jsem si ho , až do to doby než na mě promluvil.
„Kie?" řekl a podíval se na mě, odvrátila jsem pohled od telefonu a koukla se na něj stylem co chce
„já jen na začátku jsem na tebe nebyl moc milý a když jsem spolu pak začali vycházet, posral jsem to tím že jsem se s tebou vyspal a poté ti řekl tamto.." řekl a podíval se na mě, taky jsem se na něj podívala a naznačila mu ať pokračujte „no a chci abys věděla že tě mám rád jako kamarádku, a chci s tebou vycházet, jestli nechceš chápu to , ublížil jsem ti" dořekl to a čekal co ze mě vypadne, chvíli jsem na něj jen koukala ale pak jsem se trochu usmála.
„neublížil jsi mi , jen mě to mrzelo" řekla jsem mu a koukla se na něj „jsme tedy v poho? nebudeme řešit to že jsem se choval jak debil" zeptal se mě Tom a věnoval mi pohled „jsme v poho" řekla jsem a usmála se na něj, Tom se na mě taky usmál a pak mě obejmul, to jsem od něj vůbec nečekala ale nakonec jsem ho taky obejmula.
Pak jsem se odtáhla a koukla se na něj, usmála jsem se na něj a on na mě, chvilku jsem takhle udržovali oční kontakt až mi to dokonce po nějaké době připadalo divné
„no a co tedy budeme dělat, teď když to mezi námi už není divný" řekl a odkašlal si aby přerušil to ticho při kterém jsme na sebe jen zírali.
„no nevím" řekla jsem a koukla se na něj „máš čas ve středu?" ( dneska je pondělí) zeptal se mě Tom a já si hned vzpomněla že mám jít ve středu s Nickem „no už jsem měla něco domluveného..." nestihla jsem to ani doříct a Tom mi skočil do řeči „Kie prosim, chci tě někam vzít" řekl a chytl mě za ruku, vyvlekla jsem se ale ne tak aby mu připadalo že mi vadí jeho dotek, jen tak nenápadně protože mi přijde divní že mě za ní chytl když jsme se teď usmířili a jsme kamarádi, to dělají zamilovaní a to mi nejsme. „no dobře" řekla jsem trochu smutně protože jsem byla už domluvena s Nickem ale hned poté se troch usmála
„a nebuď smutná kočko, užijeme si to" řekl a mrkl na mě „tohle nezní moc kamarádsky" řekla jsem a uchechtla se.

Tomův pohled ( ani nevim jestli se tomu tak říká)
Zeptal jsem se Kie jestli nemá ve středu čas, samozřejmě bylo to schválně kvůli tomu že jsem věděl že má jít někam s Nickem tak jsem využil situace toho že jsme se teď usmířil a zeptal se jí, tím pádem s ním nikam nepůjde, alespoň ne ve středu a pak si myslím že už nebude čas , v pátek máme poslední koncert a pak se budeme balit domů.

------------------------------------------------------

Dnešní den byl strašně nudný, celý den jsem se jen válela v posteli a projížděla sociální sítě, kluci byli zase prozměnu dole a hráli ty jejich hry.
Blížil se čas kolem 20:00 a já jsem se rozhodla jít osprchovat, je to docela dost brzo na to že se jdu už umýt , ale furt lepší než abych koukala do mobilu do bůhvi kolik hodin a byla bych unavená, to pak nejsem schopná se jít umýt, vždycky mi trvá 100let než se vyštrachám z postele.
Šla jsem tedy do koupelny kde jsem se svléká a osprchovala se , pak jsem vylezla ze sprchy, osušila se a oblékla se, jako pokaždé.
Vrátila jsem se zpět do pokoje a pustila jsem si nějaký film v půlce filmu mě vyrušil někdo kdo vcházel do pokoje, předpokládám že Tom , nikdo jiný sem nechodí.
„ahoj, už spíš ?" zeptal se mě Tom který vcházel do pokoje „ne" odpověděla jsem a rozsvítila lampu na malém stolečku vedle mě a posadila se.
„co jsi celý den dělala? Vůbec jsi nevylezla z pokoje" zeptal se mě Tom a sedl si na postel „neměla jsem potřebu" odpověděla jsem mu „a nemáš hlad?" zeptal se mě, musela jsem se usmát „ne Tome , kdybych měla tak bych si dolů pro něco došla" odpověděla jsem mu „dobře, jdu se osprchovat, pak se vrátím a můžeme se kouknout na nějaký film, jestli budeš chtít" řekl mi a usmál se, jen jsem na něj kývla a on se rozešel do koupelny.

Když se Tom umyl, vrátil se zpátky do pokoje a lehl si vedle mě na postel.
Pustil nějaký film a já samozřejmě v půlce filmu už byla v polospánku, ještě předtím než jsem úplně zatuhla jsem cítila jak se kolem meho pasu obmotali jeho ruce, a po chvilce na to jsem usla.

16 kapitola je na světě, a já fakt vůbec nemám nápady, možná že už ani psát nebudu nebo málo často, hlavně mi to přijde strašně nudné, ale nevim. Bára <3 a jinak gn. ❤️

Young love?Kde žijí příběhy. Začni objevovat