Dole jsem si udělala zase něco k jídlu protože jsem měla hlad, dole byli všichni kluci i Tom který mě totálně ignoroval, ani se na mě nepodíval, nevim jestli s nim dneska vydržím v jednom pokoji.
No nic udělala jsem si tousty které jsem během chvilky snědla a pak jsem se vydala zpátky nahoru.
Opět jsem si vzala mobil a měla jsem tam další zprávy od toho kluka, co furt chce?N : Kie?
N : dej mi vědět až se rozmyslíš.
Možná bych to mohla zkusit, přeci je to jen kluk který se chce víc poznat a navíc v klubu vypadal jako milý kluk, takže proč ne?
Rozhodla jsem se mu tedy odepsat.N : Kie?
N : dej mi vědět až se rozmyslíš.K : klidně někdy můžeme někam zajít
Nevim jestli to je dobrý nápad ale to zjistím až s nim někam půjdu, a není zadaný a je hezky takže by s toho mohlo něco být.
N : to rád slyším, a co třeba dneska ? Máš čas kolem 17:00 ?
Tak tohle jsem nečekala, hned dneska ? No ale nic na práci nemám takže, jo?
K : jasně budu připravena:)
N : už se těším, napiš mi adresu a já pro tebe pak skocim.
Napsala jsem mu adresu ( nebo jakoby ten Hotel kde jsou) a poté odhodila mobil a šla se připravovat.
Bylo 15:00 takže jsem měla dvě hodiny, za tu dobu bych měla všechno stihnout.------------------------------------------------------
Bylo 16:30 a já už jsem měla všechno hotoví, jen jsem pořád nevěděla co na sebe.
Nakonec jsem vyhrabala toto a oblékla si to, po chvilce mi cink mobil a já předpokládala že to je Nick, a měla jsem pravdu, napsal mi že už je před hotelem.
Šla jsem tedy dolů kde jsem procházela obývakem do předsíně.„kam pak jdeš sestřičko" zeptal se Gustav „jen s někým ven" řekla jsem a ušklíbla se „jdeš na rande?" řekl Bill a u toho se usmíval „ne tak úplně, ale už musím letět, čauko" řekla jsem a opustila hotel.
Tom mě opět skenoval těmi jeho pohledy, co s tim furt má , musím si na to zvyknout nebo se z toho zblázním.Vešla jsem ven a před hotelem stál Nick u auta, usmíval se na mě , tak jsem mu úsměv oplatila, šla jsem směrem k němu a pozdravili jsme se.
Poté mi otevřel dveře od auta a já nastoupila.
Nebudu lhát ale takhle mi přijde víc sexy než včera v tom klubu.„tak kam bys chtěla jet kočko?" řekl a usmál se na mě „asi to nechám na tobě" řekla jsem mu a úsměv mu oplatila „správná volba" usmál se a vyjel.
Jeli jsme do nějaké restaurace, kde jsme si objednali jídlo a různě jsme si povídali, Nick mi toho o sobě hodně řekl, přijde mi jako fajn kluk asi s ním budu chodit ven častěji.
------------------------------------------------------
Bylo kolem 19:30 a Nick se nabídl že mě odveze zpátky do hotelu, tak jsem samozřejmě souhlasila.
Vyjeli jsme, po cestě jsme si povídali a smáli se spolu , pak jsme už ale přijeli a já vystoupila, rozloučila jsem se s Nickem a vydala se zpět do hotelu.
Vyjela jsem do našeho patra a odemkla dveře, sundala jsem si boty a vydala se směrem nahoru do pokoje, ale po cestě mě zastavil Bill.
„tak jaký bylo rande?" zeptal se s úšklebkem „nebylo to úplně rande, ale jinak to bylo skvělý" řekla jsem a usmála se na něj , pak jsem se už rozešla nahoru do pokoje.
V pokoji jsem si jako první v koupelně umyla ruce a pak jsem se vrátila zpět do pokoje kde byl i Tom, skvělý.
Předtím jsem si ho ani nevšimla protože jsem hned zalezla do koupelny.„kdes byla?" zeptal se mě a koukl se na mě „to je snad moje věc, ne?" odpověděla jsem mu trochu nepříjemně a chtěla opustit pokoj protože nehodlám poslouchat tyhle jeho výslechy o tom kde jsem byla ale on mě chytl za ruku.
„ptal jsem se kde si byla" zeptal se mě znovu trochu nepříjemně „co ti je do toho" odpověděla jsem mu nazpátek „mohla by jsi mi říct kde si byla Kiaro" řekl mi už dost nepříjemně a furt mě držel za ruku „co to s tebou je" řekla jsem a podívala jsem se na něj „jen chci vědět kde si byla, záleží mi na tobě" odpověděl mi „tobe na mne záleží? Vyspal jsi se semnou, já o to s tebou přišla a cos mi řekl? Že to je jen posraný sex , takhle ti na mne záleží" odpověděla jsem mu „ uvědomil sis že mi to mohlo třeba ublížit?" řekla jsem trochu s bolestí v hlase.
„Kie promin, mrzí mě to" odpověděl mi a chytl mě i za druhou ruku.
Vyvlekla jsem ruce z jeho stisku a řekla „ne Toma, našla jsem někoho s kým by to mohlo fungovat až se lépe poznáme , takže mě nech , nejsem jak ostatní holky , vyspala jsem se s tebou jen protože jsem byla pod vlivem alkoholu, jinak bych to nikdy nedopustila." dořekla jsem to a vydala se do koupelny, Tom tam jen stál a koukal na mě dote doby než jsem zašla do koupelny a zavřela ( dává to smysl?)14 kapitola je na světě a přijde mi to strašně nudný, vůbec nevim co psát, vždycky mě něco random napadne tak to tam napíšu 😭. Bára <3
ČTEŠ
Young love?
Fanfiction• Zkus si to přečíst a uvidíš 💋 • Started - 15. 5. 2023 ✷*.✧๑❥๑✷ Ended - 2. 9. 2023