Od naší líbačky s Tomem uběhlo několik hodin, nikdy to nezajde dál, a jsem za to vlastně ráda, nevim jestli jsem připravená.
Už jsem o to sice přišla, ale ani si to pořádně nepamatuji, spíš vůbec, byla jsem opilá, my oba a doteď toho lituji.
Ne toho že to bylo s Tomem ale toho že si to nepamatuji.Zůstala jsem v pokoji sama, a momentálně si balím věci, Tom si to opravdu zabalil během 15 minut, i dřív, nechápu, to tam musel všechno naházet. Neříkám že mně to trvá nějak dlouho, ale alespoň půl hodiny na to potřebuji.
Abych řekla pravdu bude mi to tady chybět.
To jak jsem poprvé poznala kluky osobně, nebo jak jsem několikrát vlezla Tomovi do pokoje když se převlékal, nad tímhle jsem se pro sebe musela uchechtnout. Nebo jak jsem ho načapala v posteli s nějakou holkou, ani si mě nevšiml a já ji viděla málem bez trička, tohle ovšem už nebylo tak vtipné když to pak dělali na naší posteli, doteď nevim jestli ji převlékl, ale mám pocit že jo.
Nebo jsem si taky vzpomněla jak jsem si ve sprše zpívala Monsoon a Tom na mě začal mlátit ať ztichnu, poté jsem se už nikdy v té sprše nezpívala, popravdě se za to cítím trapně doteď.
Nebo to jak se semnou hádal že semnou na jedné posteli spát nebude, a těch hádek bylo několik jenom kvůli blbé posteli, nakonec tam semnou stejně spal.
Pořád nemůžu uvěřit že se to stalo během dvou týdnů, a stalo se toho mnohém víc, když jsem sem přijela vůbec mě nenapadlo že by někdy mezi mnou a Tomem mohlo něco být.
Sama nevím co to je, ale pouhý kamarádství rozhodně ne.Když nad tím tak přemýšlím, kdybych nepřemluvila Gustava ať mě vezme sebou, nikdy bych neznala kluky a Toma tak jako je znám teď, především Toma, preferujete se jako drsný lamač srdcí ale přitom je to skvělý kluk, s dobrým srdcem.
Bude mi celkem chybět to jak jsme měli s Tomem společný pokoj, jak už jsem říkala, ty naše začáteční hádky a teď jsme se ještě před pár hodinami líbali, nad touhle vzpomínkou jsem se musela usmát, doufám že si to ještě někdy zopakujeme.Myslím že by to stačilo, chovám se jako bych se stěhoval a nikdy bych je už neměla vidět, přitom se jen vracím domů, a jsem si jistá že u nás kluci budou nakvartýrovaný dost často, až mi to bude lézt na nervy.
- - - - - - - - - -
„Kie!” zakřičel na mě někdo ze z dola, vydala jsem se tam abych zjistila co potřebuje.
„jo?” zeptala jsem se, Bill byl ten který mě volal.
„máš už zabaleno?” zeptal se mě „jo , už jsem jen na mobile a projíždím sociální sítě, proč?” odpověděla jsem mu „za hodinu odjíždíme tak jsem se chtěl jen ujistit” odpověděl a usmál se, jen jsem na něj kývla a vydala se zpět nahoru, Tom který nás celou dobu pozoroval z obýváku se vydal za mnou, co má zase za lubem?Hned jak se zavřeli dveře do pokoje, mě Tom přitlačil na zeď, koukla jsem se na něj, a on zas na mě s tím jeho ušklíbkem „máme ještě hodinu” řekl mi a chytl mě za boky, věděla jsem na co tím naráží, nehodlám se s ním vyspat, rozhodně ne teď.
„jo máme ještě hodinu, a já ji strávím koukáním na seriál” odpověděla jsem a mrkla na něj, chtěla jsem odejít ale Tom mě nepustil „můžu ti dát aspoň pusu?” zeptal se mě a já se na něj nevěřícně podívala, on chce?
Lehce jsem se na něj usmála „jestli chceš” odpověděla jsem mu „chci” řekl a koukl se mi na rty, ani chvilku neváhal a přitáhl si mě do polibku.Během chvilky jsme se oba objevili na posteli a Tom byl na demnou, pořád jsme se líbali a já si to užívala, jeho rty jsou jako droga, mohla bych je líbat pořád.
Než jsem se nadála byla jsem bez trička, pod kterým jsem neměla podprsenku, skvělý.
„řekl si jen pusu” řekla jsem když jsem se odtáhla z polibku, a přitom na sebe hodila deku, nevim, asi jsem se styděla. „jo, ale kam jsem neřekl” odpověděl mi a sundal ze mě deku.
Prohlédl si mě a řekl „Jseš krásná Kie, nemusíš se stydět” po téhle větě jsem zase cítila jak se červenám, a v tuhle chvíli mě napadlo nic jiného než ho políbit, tak jsem to udělala .
Tom opět položil svojí ruku na jedno z mých prs, a druhou měl na mém boku, po chvilce ji z mého boku přesunul na mé druhé prso, které nedržel.
Z mých rtů se přesunul na můj krk a jel dolů až k mým prsům, byla jsem si trochu nejistá, nikdy jsem do takového bodu s klukem nezašla.
Tom si toho očividně všiml, tak se na mě koukl a zeptal se „V pohodě Kie? Kdyby se ti cokoliv nelíbilo tak řekni, a já přestanu” „ne, jen nevím jak se mám chovat” odpověděla jsem a on se na mě usmál „prostě buď sama sebou, užívej si to” odpověděl mi s úsměvem.Po tomhle se mi Tom opět přisál na rty, obmotala jsem si ruce kolem jeho krku a náš polibek prohloubila, absolutně netuším jestli to co momentálně dělám je správný, ale je mi to jedno , jediná věc na kterou se teď dokážu soustředit jsou jeho rty.
Tom se opět z mých rtů přesunul na můj krk, kde se moc dlouho nezdržel a začal mi dávat jemné polibky na prsa.„Tome!” zařval Bill a mám pocit že mířil do našeho pokoje
„kurva” vypísk Tom a rychle ze mě slez, vyletěla jsem z postele a běžela si pro tričko které Tom předtím odhodil na druhý konec pokoje.
Přesně když Bill otevřel dveře jsem si do oblékla tričko, Bill se zastavil mezi dveřmi a podezřele se na nás díval.
„co si chtěl?” zeptal se Tom docela nepříjemně, asi kvůli tomu že nás vyrušil právě teď „co jste tady dělali?” zeptal se s ukázal na nás „k věci, co si chtěl?” zopakoval svojí předešlou otázku „jen jsem chtěl říct ať si odnesete kufry dolů” odpověděl mu Bill „a to nemohlo chvíli počkat?” řekl mu nepříjemně Tom, bere to nějak moc vážně „jak koukám tak jsem vás vyrušil, co? ” odpověděl mu Bill s ušklíbkem „na to si kapnul, gratuluji” odpověděl mu ironicky Tom a pak se vydala dolů s kufrem.„takže , co jste tady dělali?” zeptal se mě Bill a nadzvedl jedno obočí „jen jsme se líbali” přiznávám , tohle byla trochu lež, ale ne tak úplně
„jen? Jak je vůbec možný že ses ty líbala s Tomem” vypísk překvapeně Bill, jen jsem se na Billa usmála a mykla rameny„chceš odnést kufr?” zeptal se Tom když se vrátil „byl bys hodný” odpověděla jsem a usmála se, Tom ho vzal a odnesl dolů
„no nic, to je vše co jsem chtěl, takže já zas jdu” řekl mi Bill a já na něj kývla „a zachvilku odjíždíme” řekli mi ještě mezi dveřmi a pak odešel.Po chvilce se vrátil Tom do pokoje „už je pryč?” zeptal se s ušklíbkem „jo” odpověděla jsem a sedla si na postel „takže bychom mohli dokončit to co jsme začali, ne?” řekl Tom a chytl mě za boky „spíš ne, zachvilku odjíždíme” odpověděla jsem a lehce ho odstrčila
„škoda” odpověděl Tom a přitom si hrál se svým piercingem.- - - - - - - - -
Šli jsme s Tomem dolů jelikož nám Bill oznámil že už pojedeme.
Všichni jsme vyšli z hotelu a dali pomalu všechny kufry do auta, Bill mezitím vrátil klíče od hotelu a pak jsme vyjeli po dvou týdenním touru domů.★ ★ ★
Další kapitola na světě, budu se co nejdřív snažit udelat další.
Poslední dobou ale nemám vůbec nápady , tenhle příběh jsem začala psát jen z nudy, neměla jsem to dopředu nějak promyšlené, vlastně ani nevím jak tenhle příběh ukončím.
Vůbec jsem totiž nečekala že se to bude líbit tolika lidem, prostě WOW , děkuji za hezké komentáře a za jakoukoliv podporu, ily all 💗💗 Bára<3
ČTEŠ
Young love?
Fanfiction• Zkus si to přečíst a uvidíš 💋 • Started - 15. 5. 2023 ✷*.✧๑❥๑✷ Ended - 2. 9. 2023