~29~

887 42 19
                                    

- - - -

Přijeli jsme domů, poměrně pozdě takže jsem se rozhodla že se půjdu osprchovat a rovnou spát, věci si vybalím zítra.
Šla jsem tedy do koupelny kde jsem se svlékla a poté vlezla do sprchy, osprchovala jsem se během 15 minut a pak jsem zase vylezla, osušila jsem se a převlékla do pyžama.

Vrátila jsem se do mého pokoje kde jsem skočila na postel a vzala si mobil, většinou než jdu spát projíždím sociální sítě, zapla jsem instagram, měla jsem několik nových zpráv, což je ale normální většinou mi píšou kamarádky, najela jsem na zprávy a byl tam Tom, žádná kamarádka, co potřebuje? To zjistím jednoduše, když si rozkliknu chat.
Najala jsem tedy na náš společný chat a přečetla si zprávy.

T : ahoj Kie, spíš ?
T: jen jsem se chtěl zeptat jestli nechceš zítra někam zajít, jen ty a já

Opravdu se mě ptá jestli spím o půlnoci ? Tak normální člověk by asi spal ( ne ) ale jelikož jsme dneska přijeli pozdě tak ne. Ale zpráva od něj mě potěšila, ráda s ním někam zajdu.


K : ahoj klidně, zní to fajn


Odepsala jsem mu a už odložila mobil, jestli někam zítra chci jít, musím se aspoň trošku vyspat.
Asi už potřetí mi pípl mobil, předpokládám že je to Tom ale odepíšu mu až ráno.

------------------------------------------------------

Vzbudila jsem se, jako první jsem popadla mobil abych zjistila kolik je hodin , bylo 10:15 což je docela dobrý čas na to že jsem šla spát až o půlnoci.
Zapla jsem Instagram a podíval se co mi napsal Tom.

T : tak třeba v 15:00 u tebe?
T : vyzvednu tě

K : budu připravena

Odepsala jsem mu a pak jsem se vydala do koupelny, udělala jsem si skin care, vyčistila si zuby, učesala se a nakonec se převlékla.
Poté jsem se z pokoje vydala do obýváku.

„dobré ráno" řekl mi Gustav který seděl na gauči „tobě taky" odpověděla jsem mu „ke snídani si dej cereálie, vlastně tady nic jiného není, dneska musím dojít nakoupit" řekl mi Gustav a pustil si něco na televizi „skvělý" odpověděla jsem a povzdechla si.
Šla jsem do kuchyně kde jsem si nasypala cereálie a poté je zalila mlékem, aspoň že to mléko máme.
Sedla jsem si na gauč vedle Gustava a začala jíst svoje cereálie.
„půjdeš semnou?" zeptal se mě Gustav a já nadzvedla jedno obočí „nakoupit" dodal „ne, dneska něco mám" odpověděla jsem mu „včera jsme se vrátili a ty už dneska něco máš?" zeptal se mě Gustav, jen jsem pokrčila rameny a věnovala se svým cereáliím „a s kým jdeš ?" zeptal se mě Gustav „proč to chceš vědět?" zeptala jsem se a koukla se na něj, neberte mě špatně, s Gustavem máme dobrý vztah, ale nechci zase poslouchat jeho kecy o tom že mi je jen 16 a že nevím co je pro mě dobrý, a že Tom to rozhodně není. „jsem tvůj bratr, zajímá mě s kým chodíš ven" odpověděl mi vážně
„zajímat tě to může" odpověděla jsem a zvedla se z gauče, prázdnou misku s lžičkou jsem hodila do myčky a rozešla se zpět do pokoje.

V pokoji jsem projížděla sociální sítě až do 14:00 , pak jsem se začala připravovat na ven s Tomem.
Udělala jsem si lehký make-up, upravila si vlasy a nakonec se převlékla, make up my vždycky trvá tak 45 minut takže by tady chvilku měl být Tom.

Házela jsem si nějaké potřebné blbosti do kabelky a zrovna mi napsala Tom že už je dole, hodila jsem si do kabelky  ještě lesk a vyšla z mého pokoje, v předsíni jsem si obula boty a vyšla jsem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Házela jsem si nějaké potřebné blbosti do kabelky a zrovna mi napsala Tom že už je dole, hodila jsem si do kabelky ještě lesk a vyšla z mého pokoje, v předsíni jsem si obula boty a vyšla jsem.

Před barákem jsem viděla Toma tak jsem na něj zamávala a šla směrem k němu
„ahoj" řekla jsem s úsměvem „ahoj" odpověděl mi Tom a úsměv mi opětoval „mohli by jsme zajít třeba do kina, co myslíš?" zeptal se mě Tom a přitom mi otevřel dveře od auta „jestli to nebude horor tak klidně" odpověděla jsem a nastoupila „to bych ti neudělal, vím jaký posera jseš" odpověděl mi Tom a zavřel dveře on auta, jen jsem se uchechtla a čekala než obejde auto a taky nastoupí.
Tom nastoupil a vyjeli jsme.

„už jsem ti dneska řekl že ti to sluší?" zeptal se mě Tom po pár minutách jízdy, otočila jsem se směrem k němu „mám pocit že ne" odpověděla jsem a zkřížila ruce na prsou, samozřejmě ze srandy „no tak tím pádem, sluší ti to Kie" řekl a položil svojí ruku na moje stehno, zase ta energie, usmála jsem se na něj.
Po zbytek cesty nikdo nemluvil, Tom se věnovala řízení a já koukala na instagram, moje nejoblíbenější činnost, přísahám, pokud to tedy je činnost, spíš ne.

Po několika minutách jsem přijeli, vystoupili jsme a šli dovnitř, Tom šel jako první koupit lístky a pak jsme společně šli koupit popcorn a kolu.
„na co že jdeme?" zeptala jsem se Toma „horor to není, neboj" odpověděl a mrkl na mě „dobře, budu ti věřit" odpověděla jsem mu „to bys měla" řekl a chytl mě za boky „nestihneme kvůli tobě ten film" řekla jsem ale jeho ruce jsem na mých bocích nechala „prosimtě, ještě teď bychom si to stihli rozdat na záchodech" odpověděl mi Tom s jeho typickým ušklíbkem, toho mě přimělo sundat jeho ruce z mých boků „to je nechutny " odpověděla jsem a trochu do něj strčila „to byl mimochodem vtip" řekl mi Tom, jen jsem nad tím protočila očima a rozešla do sálu, Tom popadl dvě koly s popcornem a šel zamnou, divím se že to pobral.

- - - - - - - - - - - - - - - - - -

„mohl by si mi říct co to bylo za sračku" řekla jsem mezi smíchem když jsem komentovala film na kterým jsem právě byli „ale notak, nebylo to zas tak strašné" odpověděl mi Tom a taky se smál , nadzvedla jsem jedno obočí a u toho se pořád trochu smála „no dobře možná že jo" odpověděl mi Tom „kde si na tenhle film přišel" zeptala jsem se ho „on mi to doporučil " řekl Tom a ukázal na pána u kterého kupoval lístky „děláš si prdel?" zeptala jsem se a začala se smát „no fakt" odpověděl mi Tom a začal se smát také.
Vyhodili jsme prázdné kelímky od koly a zbytek popcornu, pak jsme se vydali zpět k autu.

„a co teď?" zeptal se mě Tom když jsem stáli u auta „můžeme jet k nám" nabídla jsem Tomovi a koukla se na něj „myslím si že by Gustav nebyl moc rád" odpověděl mi Tom „šel nakoupit, nemyslím si že hned přijde" odpověděla jsem mu „tak v tom případě asi jo" odpověděl mi Tom a šibalsky se usmál.
Jako gentleman mi otevřel dveře a já nastoupila, Tom nastoupil hned po mně a vyjeli jsme k nám domů.

- - - - - - - - -

„dáš si něco k pití" zeptala jsem se Toma „ne, ale tebe bych si dal rád" odpověděl mi s úšklebkem „nech si zdát" odpověděla jsem mu a sedla si na gauč „ale notak, včera se ti to líbilo" řekl mi a posadil se vedle mě „možná" odpověděla jsem a mykla rameny „možná? Já myslím že hodně" řekl a dal mi pramen vlasů za ucho.

„měli bychom jít do pokoje, kdyby se vrátil Gustav" řekla jsem a zvedla se z gauče, Tom mě následoval.

„a jaký to je přežívat s Gustavem pod jednou střechou?" zeptal se Tom a prohlížel si můj pokoj „náhodou je to fajn, máme mezi sebou poměrně dobrý vztah" odpověděla jsem mu a přitom si vybalovala věci z kufru.
Tom ke mně přišel zezadu a chytl mě za boky, cítila jsem jeho dech na mém krku.
Otočila jsem se čelem k němu, a hleděla mu do očí „jseš tak nevinná Kie" řekl Tom a koukl se mi na rty.
Přísahám že se mu nedá odolat, když na vás takhle kouká, takže jsem to udělala, políbila jsem ho.
Tom začal okamžitě spolupracovat a přidal i jazyk, to už jsme opět ležela na posteli a Tom byl nade mnou.
Tom se svými rukami přesunul k mému tričku které začal sundavat „počkej" řekla jsem a odtáhla se on něj, Tom se na mě podíval a čekal co ze mě vypadne „co když přijde Gustav?" zeptala jsem se a koukla se na Toma, Tom se zvedl z postele a šel směrem ke dveřím, které zamkl „nepřijde" odpověděl a šibalsky se usmál, hned nato se rozešel zpátky ke mně, a během chvilky byl zase nade mnou..

★ ★ ★

Další kapitola na světě, osobně s ní nejsem vůbec spokojená , přijde mi to všechno takové strašně rychlé, ale snad se někomu líbit bude, další se budu snažit udělat co nejdřív
Bára <3

Young love?Kde žijí příběhy. Začni objevovat