Po nějaké době jsem opustil náš pokoj a šel dolů za klukama , měli bychom jít do toho klubu ale popravdě, mně se už ani moc nechce radši tady zůstanou s Kie, nikdy jsem kvůli někomu nevynechával kluby, co to se mnou ta holka dělá.
„zachvilku vyrážíme" řekl mi Bill když jsem byl už dole „ dneska nikam nejdu, necítím se na to" odpověděl jsem, Bill na mě jen kývl a pak se zeptal „Co Kie ? Je v pohodě, vypadala rozhozeně když přišla" „jen nějaký problémy s klukem, ale už je v pohodě " odpověděl jsem mu „dobře" řekl mi Bill který se už chystal i s klukama na odchod.
„Nic na ní nezkoušej, rozumíš" řekl mi výhružně Gustav než se vydal za klukama kteří byli už na chodbě, jen jsem nad jeho větou protočil očima a zabouchl dveře od hotelového pokoje, hned poté jsem se vydal zpátky nahoru za Kie.- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Po nějaké době se vrátil Tom zpět do pokoje a oznámil mi že kluci odešli, nabídl mi že si můžeme jít dolů pustit nějaký film tak jsem samozřejmě souhlasila. „a jaktože jsi nešel s klukama?" zeptala jsem se ho „chtěl jsem být s tebou" odpověděl a koukl se na mě, jeho odpověděl mě zaskočila, je to od něj milý, nic jsem na to neodpověděla, jen jsem se na něj sladce usmála a pak usedla na gauč. Tom šel pro nějaký brambůrky a pití a já mezitím vybírala film na který bychom se mohli kouknout.
„už jsi něco vybrala Kie?" zeptal se mě Tom který přišel z kuchyně s brambůrkam a pitím v ruce „ne, nevím co pustit, pusť něco ty" řekla jsem mu když pokládal pití s brambůrkama na stůl.
Podala jsem mu ovladač od televize, aby tam něco pustil on.
Když si bral ovladač, jeho ruka se dotkla té mé, v tu chvíli mnou projela elektřina,jen jsem se rychle oklepala a dál se věnovala televizi na který Tom vybíral film.
„hlavně ne horor" řekla jsem a koukla se na něj „proč ne, nebuď posera" řekl mi Tom a uchechtl se „nejsem, jen už jsem dneska viděla horor a stačilo mi to" odpověděla jsem mu „sama?" zeptal se mě „ne, to by mě nikdy nenapadlo,byla jsem s Nickem v kine" odpověděla jsem mu „aha" odpověděl mi a pak se už dál věnoval televizi.Tom tam pustil nějaký film, celkem mě bavil , no celkem ,popravdě jsem od něj nemohla odtrhnout oči , zatím co Tom vypadal že ho to moc nebaví, polovinu filmu hrál na mobilu nějaký jeho hry a jednou za čas se koukl na televizi.
------------------------------------------------------Po skončení filmu jsme si s Tomem povídali o různých věcech, je to opravdu fajn kluk když ho víc poznáš.
„ doufám že jsi nezapomněla na zítřek" řekl mi Tom „jasně že ne, a kam že to půjdeme ?" zeptala jsem se ho „to je tajemství" řekl a mrkl na mě „ale já to chci vědět" odpověděla jsem mu a zkřížila ruce na prsou „to by pak už nebylo tajemství" odpověděl mi s jeho typickým úšklebkem.
„řekni mi to!" řekla jsem a bouchla ho ze srandy polštářem který ležel vedle mě „tak tohle ti nedaruju holka" řekl a vytrhl mi polštář který jsem držela a vrátil mi to zpátky „hej!" zakřičela jsem a chtěla se natáhnout pro další polštář ale Tom mě chytl za ruku „na to vůbec nemysli kotě" řekl mi s úšklebkem „víš že mám dvě ruce" řekla jsem prozměnu s úšklebkem já a chystala se natáhnout druhou rukou pro polštář ale taky mi ji chytil „jo vím" odpověděl mi a vítězně se usmál protože teď držel moje obě ruce a já nemohla nic dělat.
„pusť mě" řekla jsem a zamračila se na něj „moc se mi nechce" odpověděl mi a přitáhl si mě blíž k tělu.
„co to děláš" zeptala jsem se ho nervózně „nic nedělám" odpověděl mi Tom který byl úplně v klidu. Začala jsem být trochu nervózní, když jsem byli u sebe takhle blízko, nikdo z nás nic neříkal, chtěla jsem se od něj odtáhnout ale přitáhl si mě ještě blíž. „Tome.." řekla jsem a snažila se vyhnout očnímu kontaktu „jo?" odpověděl mi Tom který se mi koukl do očí a pak na rty.
Koukala jsem se mu taky do očí, nedokázala jsem se furt vyhýbat očnímu kontaktu když jsem u sebe byli takhle blízko, viděla jsem jak jeho oči chvilku koukají do těch mých a pak směřují dolů na mé rty.Opět kratší část, nemám moc nápady takže aspoň něco💋
Konečně jsme se dočkali a jsou prázdniny, jaké bylo vysvědčení? Prospěl někdo s vyznamenáním? Já tedy ne, ale s vysvědčení jsem spokojená.
A jinak užijte si prázdniny<3!
Bára <3
ČTEŠ
Young love?
Fanfiction• Zkus si to přečíst a uvidíš 💋 • Started - 15. 5. 2023 ✷*.✧๑❥๑✷ Ended - 2. 9. 2023