~15~

1.1K 44 6
                                    

V koupelně jsem se odlíčila, svlékla a poté se vysprchovala.
Když jsem se vysprchovala , osušila jsem se a oblékla si pyžamo, pak jsem se vydala zpět do pokoje kde byl samozřejmě i Tom , nevšímala jsem si ho a vzala si mobil , dneska jsem se umyla poměrně brzo , bylo teprve 20:30.
Začala jsem si projíždět instagram když v tom mi opět napsal Nick.

N : ahoj Kie dneska jsem si to moc užil, mohli bychom to někdy zopakovat♡

Musela jsem se usmát, taky jsem si to s ním moc užila, a doufám že to zopakujeme co nejdřív.

K : ahoj, ano to mohli moc jsem si to užila :)

Musela jsem se nad tou zprávou usmát, a Tom mě samozřejmě celou dobu pozoroval, netrvalo to dlouho a Tom se mě začal vyptávat na věci do kterých mu nic není.
„s kým si to píšeš ?" zeptal se mě a nakoukl mi do mobilu.
Otočila jsem mobil aby do něj neviděl „co ti je do toho " řekla jsem mu „jen mě to zajímá, nemusíš být hned nepříjemná" řekl a podíval se na mě.
Nic jsem mu na to neodpověděla a dal se věnovala chatu s Nickem.

N : kdy máš čas? Že bychom to zopákli a podnikli ještě něco jiného.
K : tak co třeba středa ?
N : jasně už se těším :)

Usmála jsem se a položila mobil na postel vedle mě a jen jsem ležela a přemýšlela o Nickovi.
„nad čím přemýšlíš?" zeptal se mě zničeho nic Tom „nic co by tě zajímalo" odpověděla jsem mu a otočila se na bok „mě to zajímá Kie" řekl mi „jdu spát, dobrou" řekla jsem abych se vyhnula tomuhle rozhovor s ním.
„dobrou Kie" řekl a pohladil mě po vlasech, jeho doteky mě stále dohání k šílenství, nevím čím to je , přeci k němu nic necítím ne ?
Netrvalo to dlouho a já během chvilky upadla do říše snů.

------------------------------------------------------

Ráno jsem se probudila vedle Toma který měl ruku kolem mého pasu , dala jsem ji pryč a vylezla z postele.
Tak jako každé ráno jsem se prvně vydala do koupelny kde jsem udělala své potřebné věci a pak se vydala dolů na snídani.
Udělala jsem si vajíčka protože jsem je už dlouho neměla , sedla jsem si ke stolu kde byl i Bill, všichni ostatní ještě asi spali.
„a s kým že si to byla na tom rande?" zeptal se mě Bill a koukl se na mě „mohli bychom tomu přestat říkat rande? A s Nickem, kluk z klubu hrál s námi flašku" řekla jsem mu „ty jedeš holka , slyšel jsem že po něm jedou hodně holky " řekl Bill a zasmál se „ani se nedivím" řekla jsem a usmála se „jsem rád že sis někoho našla, doufám že vám to vyjde" řekl mi „proč tě to tak těší" zeptala jsem se ho „no všiml jsem si že ses docela dost poslední dobou motala kolem Toma, což není moc dobrý protože by ti zlomil srdcem" odpověděl mi „to v žádném případě, to ti jen tak připadalo" řekla jsem mu „když myslíš" řekl Bill a u toho se uchechtl.

Mezitím u Toma (jeho pohled)

Vzbudil jsem se a Kie vedle mě nebyla ale na to jsem si už zvykl, vždycky vstává brzo, no nic vstal jsem a šel do koupelny, jen jsem si opláchl obličej, vyčistil si zuby , pak jsem se převlékl
a vrátil jsem se zpět do pokoje a všiml si mobilu co byl na malým stolečku u postele, byl Kiary , okamžitě jsem ho čapl a začal zkoušet heslo.
Když už jsem myslel že to vzdám, napadlo mě tam dát to nejvíc primitivní heslo.
„jaky idiot si tohle dá jako heslo od mobilu" řekl jsem si pro sebe když jsem odemkl její mobil jejím rokem narození.
Ale hned jsem toho využil a začal ji projíždět mobil, vlastně jediný co mě zajímá je to s kým si včera psala, nic mi do toho není ale jsem prostě zvědaví.
Rozklikl jsem Instagram a najel na zprávy, měla tady samy holky, asi její kamarádky , bych řekl.
„Nick, dělá s prdel , s ním si píše" řekl jsem nahlas do vzduchu když jsem viděl jeho jméno v chatu protože semnou v pokoji nikdo nebyl.
Rozhodl jsem si přečíst ty zprávy takže jsem klikl na jejich společný chat.

N : kdy máš čas? Že bychom to zopákli a podnikli ještě něco jiného.

K : tak co třeba středa ?

N : jasně už se těším :)

„Jako co zopákli, co spolu dělali" zeptal jsem se sám sebe, upřímně nechápu co na něm vidí, a nechápu jak si mohla vybrat jeho místo mě.
Neříkám že bych s ní dokázal chodit, na vztahy prostě nejsem ale ona mě úplně zazdila kvůli nějakému Nickovi.
V podstatě se semnou už ani nebaví a když jo tak mi buďto odpoví nepříjemně a nebo vůbec, možná je to z půlky i moje vina, kdybych ji neřekl že je to jen sex mohlo by to teď být jinak.
Možná bych toho měl už nechat může se během chvilky vrátit a ani nevím proč to řeším ke Kie nic necítím ne? Měl bych to nechat být.
Položil jsem mobil zpět na stolek vedle postele a vydal se dolů.

15 kapitola je na světě a já se budu co nejdříve snažit udělat další , a strašně moc děkuju že pěkný komentáře pod příběhem, a vůbec jsem nečekala že to bude mít tolik přečtení ily........Bára <3

Young love?Kde žijí příběhy. Začni objevovat