Dojedla jsem svoje vajíčka a vrátila se do pokoje, popadla jsem mobil a napsala Tomovi.
K : ahoj, můžu se u vás dneska stavit?
Napsala jsem mu a čekala na jeho odpověď, nechci to řešit přes zprávy.
Odpověď mi přišla docela rychle takže jsem si ji hned přečetlaT : klidně, vyzvednu tě ve 14:00
Jsem ráda že pro mě přijde, vlastně nevim kde bydlí, ale vím že je to nějaký ten kus.
Bylo 13:00 což je docela hodně na to že mě má za hodinu Tom vyzvednoutZačala jsem se pomalu připravovat, jdu jen k Tomovi takže mě make up netrápil, spíš vybírání co si vezmu na sebe.
Na konec jsem si vzala sukni a tričko, to co nosím skoro pokaždé.------------
„Ahoj” řekla jsem Tomovi s úsměvem když jsem mu šla naproti.
„čau” odpověděl mi Tom ale úsměv mi ne opětoval, tady mi něco nehraje.
Otevřel mi dveře a já nastoupila, poté obešel auto a taky nastoupil, vyjeli jsme.
Po cestě bylo takový nepříjemny ticho, nikdo z nás nemluvil, Tom se věnovala řízení a já koukala z okna.Když jsem přijeli, vystoupili jsme a šli dovnitř, měli to tady opravdu hezké, útulné.
Během chvilky jsem se objevili u Toma v pokoji.„takže?” zeptal se mě Tom který seděl na posteli a pozoroval mě.
„tak jak to proběhlo s Gustavem?” zeptala jsem se a čekala aspoň nějaké dobré zprávy.
„co myslíš?” zeptal se mě Tom a ironicky se uchechtl.
Nadzvedla jsem obočí, ptám se ho na to asi z nějakého důvodu, nevim to a hádat nechci.
„Kie, Gustav měl pravdu” řekl Tom a koukl se na mě.
„měl pravdu, s čím?” zeptala jsem se a nechápavě se na něj koukla.
„nejsem na vztahy” odpověděl mi a koukl se směrem k oknu, čímž přerušil náš oční kontakt.
„to že se někdo s někým vyspí, neznám že ho miluje, víš to?” zeptal se a furt se koukal směrem k oknu.
„takže jsi udělal to co předtím” řekla jsem a nevěřícně jsem se na něj koukala, i když on se koukal úplně jiným směrem.
„ne” odpověděl mi vážně a otočil se zpátky směrem ke mně.
„nebyli jsme ani opilý, ty se jen tak vyspíš s někým koho nemiluješ?” zeptala jsem se a rozhodila ruce.
„a ty mě snad miluješ, prosimtě?” zeptal se a ironicky se uchechtl
„ne..” nenachal mě to ani doříct.
„tak vidíš, takže nemel hovna” odpověděl mi a mykl rameny, přijde mi nebo se zase začíná chovat tak jako předtím?
„to ale neznamená že se mi ne líbíš” řekla jsem to co mě předtím nenechal doříct.
„ale to je rozdíl Kiaro, milovat a myslet si o někom že je hezký” odpověděl mi vážně, zvedl se z postele a šel ke mně.
„nemyslim si že jseš jen hezký, líbí se mi i tvoje povaha a plno dalších věcí” odpověděla jsem mu.
„Kiaro přestaň” řekl mi, vypadá docela podrážděně, co mu zase přelítlo přes nos ?
„my dva spolu nebudeme, chápeš to?” řekl vážně a koukl se mi do očí.
„proč se každou chvíli chováš jinak? Chtěl sis jen zašukat co?” zeptala jsem se ho a nevěřícně se na něj podívala.
„proč nemůžeš přijmou, to že se mi nelíbíš?” zasycel na mě, mám pocit že ho naštvala poslední věta, ale odpovědět pro ni nemá.
„doslova jsi se semnou včera vyspal” odpověděla jsem, cítím se jako kráva, naivně jsem si myslela že se změnil. Hlavně mi je to líto.
„možná to byla chyba” odpověděl o něco potišeji.
„to nemyslíš vážně?” zeptala jsem se ho, cítila jsem že mě začínali palit oči ale nedala jsem to na sobě znát.
„měla by jsi jít domů” to bylo jediné co mi řekl.
„nikam nejdu, dokud mi to nevysvětlíš!” odsekla jsem a zamračila se.
Tom se jen zhluboka nadechl, vypadal že mu už lezu na nervy.
Chytl mě za paži a odvedl ze svého pokoje do obýváku.„domů se dostaň jak chceš” řekl a odešel do pokoje.
Opravdu se cítím jako kráva, jak jsem mu mohla věřit?
Sedla jsem si na gauč a cítila jak mě slzy pálí v očích, tentokrát jsem je nechala volně stékat.„Kie? Co tady děláš?” uslyšela jsem Billův hlas zamnou, utrela jsem si slzy a otočila se směrem k Billovi.
„co se stalo Kie?” okamžitě se mě starostlivě zeptal , když si všiml mých ubrečených očí.
„pohádali jsme se” odpověděla jsem a Bill si mě přitáhl do objetí.
„myslela jsem že se změnil, jsem naivní kráva” řekla jsem Billovi do hrudi.
„Nejseš Kie, dej mu více času, nikdy neměl holku, bojí se že to pokazí nebo že tě zklame” odpověděl mi Bill a pohladil mě po hlavě.
„už to pokazil” odpověděla jsem potichu a odtáhla se od něj.
„Nechceš odvézt domů? Tom tě po dnešku domů nejspíš ne odveze a ty domu asi jít sama nechceš” zeptal se mě Bill po chvilce.
„byl bys hodný” odpověděla jsem a lehce se usmála.
★ ★ ★
Další kapitola na světě, celkem krátká ale snad to nevadí.
Nevím jak mám tenhle příběh ukončit, takže bych se chtěla zeptat jestli mají Tom a Kie skončit nakonec spolu, nebo ne?
Chtěla bych ho ukončit do konce prázdnin, protože pak nebudu mít kvůli škole vůbec čas psát.
ČTEŠ
Young love?
Fanfiction• Zkus si to přečíst a uvidíš 💋 • Started - 15. 5. 2023 ✷*.✧๑❥๑✷ Ended - 2. 9. 2023