Ráno jsem se probudila a Tom samozřejmě ještě spal.
Dneska se mi nechtělo nějak vstávat takže jsem si vzala jen mobil a koukala na instagram, napadlo mě napsat Nikovi že zítřek ruším protože mi do toho něco vlezlo, a nechci mu to psát na poslední chvíli.K : ahoj Nicku, ten zítřek budeme muset zrušit, něco mi do toho vlezlo, nezlob se.
A odeslala jsem to , upřímně jsem se celkem bála , že bude naštvaný nebo tak něco ale uvidíme.
Jako vždycky mi odpověď přišla poměrně rychle, jak to ten kluk dělá?N : co se dá dělat no:)
N : a co kdybychom to přehodili na dnešek, můžeš dnes?
Abych řekla pravdu, můj dnešní plán byl jen válet se v posteli a nic nedělat ale nemůžu mu zase napsat že ne.
Hlavně s ním půjdu ráda, minule jsem si to užila ale chtěla jsem dnes lenošit jak to mám ve zvyku.K : to mě nenapadlo, ale jo
mám čas, v kolik? Abych stíhala„Dobré ráno Kie" řekl mi najednou Tom rozespale, otočila jsem se na něj „tobě taky" řekla jsem mu s úsměvem a vylezla z postele a vydala jsem se do koupelny kde jsem si udělala skin care a všechno ostatní co ráno dělám.
Pak jsem se vrátila do pokoje kde byl Tom
„Tohle se už dlouho nestalo" řekl a uchechtl se protože jsem tam vlezla zrovna když se převlékal , tak jako nedávno, no nedávno,už to je nějaká ta doba.
„jo promiň" řekla jsem mu s úsměvem a snažila se nedívat na jeho skvěle vypracované tělo, to se mi ale moc nepovedlo protože se na mě Tom podíval a uchechtl se.
„Jdem dolů?" zeptal se mě už převlečený Tom „jo jasně" řekla jsem mu a poté jsme se vydali dolů.
Dole byli už kluci kteří snídali, pozdravila jsem se s němi a šla si udělat něco k snídani.
Tom si k nim sedl a o něčem si povídali.
Dala jsem si cereálie protože jsem neměla chuť si dělat vajíčka nebo něco podobného, nasypala jsem si je do misky a pak zalila mlékem, a poté sedla jsem si šla sednou ke klukům.
„Šel bych dnes do klubu" řekl George
„Nejsem proti" řekl prozměnu tom s jeho úšklebkem „A co ty Kie? Přidáš se" zeptal se mě Bill „ne dneska už něco mám" řekla jsem mu „zeptal se mě Tom s divným úšklebkem na tváři „no mám domluvené něco s jedním klukem" odpověděla jsem mu.
„zase rande s nickem?" řekl Bill a zvedl jedno obočí a u toho se ušklíbl
„Em, není to rande jdeme spolu jen ven , jako přátelé" odpověděla jsem mu „jasný Kie" řekl Bill a mrkl na mě. Tam mě při tomhle rozhovoru skenoval svými pohledy, jako by byl naštvaný.
„No nic já jdu zase zpátky nahoru" řekla jsem když jsem dojedla svoje cereálie.Nahoře jsem si vzala mobil kde jsem už měla zprávu od Nika
N : v 15:00 Kie , buď připravená, vyzvednu tě :)
K : dobře, budu připravena, už se těším.
Odepsala jsem mu a pak si projížděla jen tik tok, bylo teprve 12:00 takže jsem měla času celkem dost.
Po půl hodině mě scrollovani na tik toku přestalo bavit takže jsem se šla chystat na venek s Nikem. Hlavně už byl ideální čas na to abych se sebou něco udělala nebo pak nebudu stíhat.------------------------------------------------------
Vzala jsem si toto, make up jsem si nedělala moc výrazný, přeci jdu jen někam s Nickem takže to není potřeba.
Bylo 14:45 takže jsem měla ještě 15 minut, těch 15 minut jsem si projížděla Instagram, až mi nakonec napsal Nick že je před hotelem.
Vzala jsem si kabelku a vydala se z pokoje, ještě než jsem vyšla jsem si dala lesk na rty a pak jsem už mířila ze schodů dolů.
„sluší ti to" řekl mi Tom, když už jsem byla dole a šla jsem směrem do předsíně „děkuju" řekla jsem a usmála se , pak už jsem si začala obouvat boty, a šla ven aby na mě nečekal Nick dlouho.
Nick stál zase s úsměvem u auta, jak vždy, úsměv jsem mu oplatila a vydala se směrem k němu. Otevřel mi dveře od auta a já nastoupila, Nick poté obešel auto a nastoupil také.
„Co kdybychom zašli do kina?" zeptal se mě Nick s úsměvem „klidně" odpověděla jsem mu a usmála se.17 kapitola je na světě, je trochu kratší ale snad to nevadí, psala jsem ji ve škole a jestli nebudu zítra líná tak napíšu zítra ve škole další nebo aspoň kousek aby mohla další kapitola vyjít zítra nebo pozítří. A omlouvám se že je tahle kapitola nudná neboli v podstatě o ničem. Bára <3
ČTEŠ
Young love?
Fanfic• Zkus si to přečíst a uvidíš 💋 • Started - 15. 5. 2023 ✷*.✧๑❥๑✷ Ended - 2. 9. 2023