„Kiaro to nemyslíš vážně?" řekl mi naštvaně Gustav „proč mě nikdy neposloucháš?" nevim co tímhle přesně myslel, ale určitě se to týkalo Toma.
Popravdě to on mě vůbec neposlouchá, je mi 16 vím co chci.„já že tě neposlouchám?" zeptala jsem se a nevěřícně se na něj podívala.
„jasně jsem ti o Tomovi něco říkal" odpověděl mi naštvaně.
Tom jen stál mlčky v mém pokoji a pozoroval jak se hádáme.
„Kiaro, běž do obýváku, rovnou můžeš vybalit nákup" řekl mi Gustav, to jako čeká že ho poslechnu? V tuhle chvíli?
„ja nikam nejdu" odpověděla jsem a zkřížila ruce na prsou „Běž! Chci si promluvit s Tomem" odpověděl a furt se na mě koukal naštvaným výrazem, jen jsem protočila očima a šla do obýváku, aby si chlapci mohli popovídat mezi čtyřma očima.Tom
Gustav řekl Kie ať jde do obýváku, takže jsem tu zůstali jen my dva, skvělý
„Děláš si že mě prdel, moje sestra?" zeptal se mě naštvaně Gustav „to nemůžu přijít jen tak na návštěvu?" zeptal jsem se jako by tady před pár hodinami nevzdychala moje jméno „ty že si přišel jen na návštěvu, nedělej ze mě debila" odpověděl a ironicky se uchechtl, trochu jsem se na něj zamračil a čekal co z něj dál vypadne „myslíš že jsem si nevšiml jak po ní dost často pokukuješ?" zeptal se mě „noa, já a Kie máme snad taký svůj vlastní život, ne? Proč se do všeho musíš furt srát" zeptal jsem se ho trošku podrážděně, fakt mě to unavuje.
„protože je to moje sestra ty debile, nechci aby jsi ji zlomil srdce" odpověděl mi „všichni víme že jseš jen na to jedno, nejseš na vztahy, nezasloužíš si Kie, chováš se k ní hezky, pak se s ní vyspíš a nakonec ji odkopneš" řekl mi Gustav „tak jako každou" zamumlal si ještě potichu pro sebe, ale já to slyšel „to bych ji neudělal" odpověděl jsem mu, říkám pravdu, nemyslím že bych toho byl schopný, nebo snad jo? „jasně, oba se schodneme na tom že neumíš milovat, nevíš co je to láska" odpověděl mi Gustav a přitom se na mě díval, povzdechl jsem si „na tohle nemám, nikam to nevede" odpověděl jsem mu a rozešel se ven z pokoje, dělá jako kdyby on byl nějaký expert přes lásku, sám ví hovno, kretén.
„tak co?" zeptala se mě Kie „jdu domů" odpověděl jsem ji a začal si obouvat boty „Tome počkej..." „ne Kie, napiš mi třeba zítra a můžeme si promluvit, jo?" řekl jsem ji a otevřel dveře od bytu, během chvilky jsem byl pryč.
Kie
Nevim co se u mě v pokoji odehrálo, ale dobře to asi nedopadlo, otočila jsem se zpět směrem do kuchyně a spatřila Gustava.
„co jsi to zase udělal?" zeptala jsem se ho naštvaně.
„přoč jsi ho sem vůbec tahala?" zeptal se prozměnu naštvaně on mě „je to můj kamarád" odpověděla jsem a zkřížila ruce na prsou.
„Kiaro, nechci si hrát na otce ale obávám se, že ti budu muset zakázat se s ním stýkat" řekl mi vážně Gustav „to si děláš prdel?" odpověděla jsem mu a měla jsem spíš chuť se smát, na co si hraje? „ne, dělám to pro tvoje dobro" odpověděl mi „mohl by jsi semnou prosím přestat mluvit jako 50lety otec" řekla jsem a lehce se zasmála „mohla by jsi si z toho přestat dělat srandu? Myslím to vážně" odpověděl mi Gustav a lehce se zamračil „však nedělám" odpověděla jsem a mykla rameny , jen nad tím protočil očima, když chtěl říct něco dalšího , přerušila jsem ho tím že se jdu umýt, už nechci poslouchat ty jeho další otcovské kecy.
Odešla jsem zpět do mého pokoje, kde jsem se hned odebrala do koupelny.
Furt musím myslet na Tomovo doteky na mém těle, bylo to tak příjemné, měla bych na to přestat myslet nebo se zblázním.Odmalovala jsem se, svlékla se a vlezla do sprchy, umyla jsem se během 15 minut a pak zase vylezla, osušila jsem se, převlékla se a vrátila se do mého pokoje.
Vzala jsem si mobil a projížděla sociální sítě, pak jsem po chvilce usla.-------------------
Vzbudila jsem se, a jako první se podívala na čas, bylo 11:30 což je docela dost pozdě, nikdy nevstávám takhke pozdě.
Vyhrabala jsem se z postele a šla do koupelny, kde jsem si udělala skin care, vyčistila si zuby , učesala se a převlékla se.
Pak jsem se vydala do obýváku kde si udělám něco k jídlu. Vůbec nevim co, takže si udělam něco random, míchaná vajíčka.„co tady dělal včera Tom?" vyrušil mě Gustav, mám ho ráda ale s tímhle mi už začíná lézt na nervy „prostě tu jen byl na návštěvě" odpověděla jsem a nedzvedla obočí „takže jste spolu nic neměli?" zeptal se mě vážně a já si vzpomněla na včerejšek „Kiaro" řekl Gustav a strčil mi do ramene, přestala jsem vzpomínat na včerejšek a začal ho vnímat, ale na jak dlouho nevim.
„ne" odpověděla jsem, popravdě nemyslím si že to znělo nějak věrohodně „v to taky doufám" odpověděl mi a zkřížil ruce na prsou. „Co ?" zeptala jsem se a nadzvedla jedno obočí „Tom se s holkou vyspí a pak ji odkopne, nechci aby to udělal i tobě" odpověděl mi, když se semnou vyspal poprvé, choval se jako kokot, přiznávám, ale tohle mi přijde jiné „proč si tohle o něm myslíš?" zeptala jsem se ho „nemyslím, vím to Kiaro" odpověděl mi vážně „jestli mě neposlechneš, nechoď za mnou pak brečet" dodal a odešel do obýváku, jen jsem nad tím protočila očima a začala si dělat vajíčka, pak musím napsat Tomovi, chci vědět jak to mezi námi teď je, protože jen kamarádi nejsme, ti spolu přece nespí.Další kapitola na světě, přijde mi to nudné a krátké, ale nemám teď moc čas ani nápady, příští týden by to mělo být lepší. Bára <3
ČTEŠ
Young love?
Fanfiction• Zkus si to přečíst a uvidíš 💋 • Started - 15. 5. 2023 ✷*.✧๑❥๑✷ Ended - 2. 9. 2023