~33~

808 37 16
                                    

Tom

Vyhodil jsem ji, prostě jsem ji vyhodili, zachoval jsem se jako kretén, přiznávám, a rozhodně byla lež že jsem ji řekl že se mi nelíbí, líbí se mi, až moc, je jiná než ostatní holky.
Nebo že to byla chyba, to byla další lež kterou jsem z mojí huby vypustil, rozhodně toho nelituji, ani si nemyslím že to byla chyba, řekl jsem to protože si myslím že bude lepší když zůstaneme jen přátelé, pokud vůbec ještě jsme po dnešku. Myslím že si zaslouží někoho jiného, lepšího, třeba Nicka, co já vim, preferoval se jako fajn kluk jen to před odjezdem trochu posral.

Kie

Uběhlo asi 10minut od doby co mě Bill přivezl a já ležím u mě v pokoji a nudim se, nebo spíš přemýšlím o Tomovi, proč mi dával tolik falešných nadějí, když mě pak poslal do hajzlu ? Myslela jsem že se změnil, že už to podruhé neudělá, ale mýlila jsem se je to furt stejný kokot. Možná by někdo řekl že mu nadávám zbytečně, ale já ne.
Kdo se vyspí s někým kdo se mu ani nelíbí? Jenom nadrženej kreten, neboli Tom.

Z mého přemýšlení mě vyrušil Gustav, volal mě, takže jsem šla za nim.

„jo?” zeptala jsem se ho

„Kie zítra jdeme ke klukům, bude to taková menší party, nebude tam moc lidí” odpověděl mi a věnoval mi pohled.

Nadzvedla jsem obočí, aby mi Gustav upřesnil ke komu, i když jsem tušila ke komu.

„K Billovi a Tomovi, ale připomínám ti ať se nemotaš kolem Toma, nebo to bude naposledy co jsi tam byla” odpověděl mi vážně.

„to jste se s Tomem tak rychle usmířili?” zeptala jsem se ho, ne že by mě to zajímalo jen mě nenapadlo nic jiného, než vyzvídat.

„naše hádky nejsou nikdy věčný” odpověděl a mykl rameny.

Jen jsem se na něj podívala ale nic neřekla, jak je možný že se člověk s někým usmíří hned další den ? Ale je pravda že se kluci mezi sebou nemůžou moc hádat, nebo mít dlouhodobé hádky kvůli jejich kariéře. Gustav prolomil ticho které mezi námi vládlo, další otázkou.

„a jdeš teda?” zeptal se.

„ja nikam nepůjdu” odpověděla jsem mu, opravdu se po dnešku vidět s Tomem hned zítra nechci.

„proč?” zeptal se mě a nadzvedl obočí.

„moc se na to necítím” odpověděla jsem mu, nemůžu mu přeci říct že jsem se vyspala s Tomem který mě poslal do prdele, a já že jsem naivní kráva která mu věřila.

„je to až zítra” odpověděl a zkřížil ruce na prsou.

„nekecej” odpověděla jsem mu a ironicky se uchechtla.

Gustav nad mojí poznámkou jen protočil očima a řekl „tak se rozhodni, myslím že by byli kluci rádi kdyby jsi přišla.”

Jen jsem na něj kývla, kdyby věděl co se mezi námi dneska stalo, neřekl by to, Tom by rozhodně nebyl rád, ale myslím že ve větším případě myslel Billa, jsme dost dobří kamarádi.

Vrátila jsem se k sobě do pokoje, dneska mám ještě půl dne před sebou a absolutně nevim jak ho strávím, myslela jsem že to s Tomem dopadne jinak. Ale ovšem vždycky není všechno podle mých představ.
Takže zbytek dne nejspíš strávím koukáním na filmy nebo seriály.

Young love?Kde žijí příběhy. Začni objevovat